Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] prośba o analizę logów- przepływomierz do potwierdzenia


maq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Proszę bardzo o pomoc w zdiagnozowaniu problemów. Logi robiłem ponieważ chciałem potwierdzić czy muszę wymienić MAF. Kiedyś wrzucałem na forum logi wyszło tam że jest wszystko ok tylko przepływka przycinała. ( tu jest temat ze starymi logami http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=156566.0;highlight=log%F3w ) Nie miałem kasy a nie przeszkadzało mi to tak bardzo i postanowienie zrobić to dopiero teraz.

Zacząłem od logów statycznych potem basic settings i na koniec dynamiczne. Okazało się że już przy 000 dyn auto nie miało kompletnie mocy- nie rozpędzało się i nie szło więcej niż 4 tys ( i to z bólem) ale skończyłem logowanie w ten sposób. Nigdy wcześniej tak nie miałem, auto nie wpadało w tryb aw :shocked: :shocked: :shocked:. Następnie zgasiłem auto i odpaliłem ponownie. Zrobiłem na nowo logi dyn ( niestety już nie każdy oddzielnie). Podczas drugiego logowania auto szło tak jak zwykle, pełne obroty uzyskiwało w połowie tego odcinka drogi w porównaniu do pierwszego logowania. Nie wpadło więcej w tryb awaryjny ( o ile można tak to nazwać ). Przed logowaniem nie było żadnych błędów w sterowniku silnika- po logowaniu pokazało się

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

błąd dał się normalnie skasować

statyczne

000

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50837.html

001

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50835.html

003

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50838.html

004

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50840.html

007

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50834.html

013

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50839.html

014

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50836.html

023

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50833.html

basic settings

000

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50841.html

003

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50842.html

004

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50843.html

011

http://vaglog.rtnet.pl/MAQ203_50854.html

dynamiczne przy aw

000

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50851.html

001

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50849.html

003

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50850.html

004

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50847.html

008

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50848.html

010 i 011

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50846.html

po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ( bez trybu AW )

000,001,010

http://vaglog.rtnet.pl/maq203_50844.html

003,008,011

http://vaglog.rtnet.pl/MAQ203_50853.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vauxhall95 a jak z przepływką? Na pewno jest do wymiany? Bo nie chcę lądować kasy w błoto. Ta nieszczelność to da się jakoś bliżej namierzyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory że tak truję... ale powiedz mi czy po wymianie na nowy będzie odczuwalna różnica w mocy. Jak ze spalaniem przy takim przepływomierzu- jest większe na tnącym ( gdzieś tak czytałem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powyżej 4000obr to normalne że nie idzie, tak ma być, a ty masz tak jeździć by 4000obr nie przekraczać by po prostu nie męczyć nie potrzebnie motor

przepywak która nie domaga to przepływka która tnie dawka przez co silnik dostaje mniej paliwa niż powinien, skutek jest taki ze jest słabszy przez co rozpędzanie trwa dłużej co przekłada się na dłuższe dostarczanie dużej(35 czy 40 to i tak dużo) dawki paliwa, co suma suma rum może oznaczać ze auto będzie palić więcej niż na zdrowej przepływce bo silnik nie wykorzystuje swojej maksymalnej sprawności, przykład: auto zdrowe do setki ma 10s i pali 40mg/skok, twoje z kulawą przepływką ma do setki 15s i pali 35mg/skok, twoje podczas rozpędzani do setki spala o 31% więcej paliwa i w dodatku rozpędza się zdecydowanie gorzej, ale patrząc na twoje logi na razie przepywkę olej bo priorytetowy problem to ciśnienie turbiny, na bank masz zacinające się kierownice w turbinie, dynamiczna jazda może coś tam pomoże o ile byś tak jeździł wiecznie, żeby się nie brandzlować z tym najlepiej wyjmij turbo i wyczyścił część gorącą by mieć spokój na długo, druga sprawa układ podciśnieniowy sterujący sztangą też widać że kuleje, przepatrz wszystkie wężyki tego układu, a czy zaczniesz od wyczyszczenia turbo czy od gruntownego sprawdzania układu podciśnieniowego(wymieniania wężyków, podmieniania N75, gruszki itp) to już twoja decyzja, w każdym bądź razie przepłwke na razie nie zawracaj sobie głowy bo do puki turbo nie będzie dmuchać prawidłowo nie masz co patrzeć na przepływkę

statyczny kąt wtrysku przed zimą wypadało by poprawić na ~50 bo jak przyjdzie -20C auto zacznie kulawo zapalać, poco skracać życie nie potrzebnie dwumasa, akumualatora czy rozrusznika, świece żarowe też sprawdź, trochę ci nie wieżę że bez zająknięcia przy -20C zapala :hi: no chyba że auto w garażu a za oknem -20C :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...