Tyczkarz 0 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Drodzy klubowicze.. Mam dylemat jakie amorki sprężyny wybrać. Mój samochód zaczyna bujać i w dochowywaniu załącza sie abs wiec czas wybrać zestaw. Lubie komfort podroży szczególnie ze mam dziecko, ale samemu jeżdżę agresywnie i chciałbym cos pomiędzy sportem a komfortem. Podobno gwintowane sprawuje sie ok ale czy jest komfort? na Polskich drogach i ostatnio takie zimy. Cena.....jest ważna ale... Poszperałem po forum i wychodzi ze: Eibach ap bilstein HR czy moze inne firmy polecicie? Pytanie proste Który komplet doradzicie sport +komfort? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uciniak 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Ja mam same springi eibach -30 koła 18'' i jest twardo.Wcześniej miałem springi 1be -20 i było naprawdę ok,może takich poszukaj?Ja zmieniłem 1be ponieważ uważam że to za wysoki zawias do 18'' przy 17'' jest ok.Po zmianie na eibach brat stwierdził że zepsułem całkowicie samochód :wink4:Moim zdaniem jest to ostateczność na polskie drogi,ale na pewno zaraz ktoś powie że na gwincie też da się jeździć .Hm na pewno da radę tylko co to za jazda . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyczkarz 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Dzieki kolego rowmiez jestem zdania ze gwint to chyba za twardo. eibach -pro system...może on poradzi sobie z dziurami> lub same amorki i zostać przy oryginalnych sprężynach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Jesli lubisz sportowa jazde to jak kupisz amory to od razu sprezyny sobie jakies zapodaj, to ze kupisz nowe amory a sprezyny zostawisz ori to dalej na zakretach nie bedziesz czuł sie bezpiecznie przy wiekszych predkosciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyczkarz 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 tak ale na Polskich dziurach sprężyny jak dam twarde to będzie nieźle głową trzęsło. Jak źle myślę to mnie poprawcie. Chyba że te sprężyny były by trochę tylko twardsze. Poza tym cena Eibach amory + sprężyny to ok 3000 chyba?? Moze znacie cos tańszego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Hmmmm to dziwne że szukasz komfortu i sportu Jak coś jest do wszystkiego jest do niczego. I albo zakładasz 15 calowe felgi i oponami 65 i robisz rocznie 70 tys km lub 18 felgi profil 40 do tego gwintowane zawieszenie i masz wygląd i sztywne zawieszenie. Jeżeli szukasz kompromisu to moim zdaniem lepiej zainwestować w sprężyny 1 BE które są nieco twardsze niż 1 BA obniżają o -20 do tego wrzucić amortyzatory np. Monroe Reflex wymienić drążki kierownicze na moog-a z s-lina od razu gniazda i odbojniki oczywiście przy feldze 17 cali. Jedno zmiana ciągnie za sobą pozostałe i jeżeli chcesz żeby miało to ręce i nogi to licz się z kosztami i wymianą co najmniej kilku podzespołów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyczkarz 0 Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Aż do takiej zmiany to nie bylem przygotowany. Nie chce twardego bolidu chce by dobrze wybierał nierówności. Ciut więcej dawał przyjemności z jazdy niz seryjne zawieszenie które oceniam porównując z innymi markami jako ... [br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 18:33_________________________________________________z oszczędności wybrałem Kayaby amorki i od razu tylnie tarcze i klocki...jak w przyszłości wymienię na Qatro pobawie sie w zmianę na Ebachy..pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hidden22 7 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Witam. moze ktos podac jakiegos linka na allegro do zawieszenia1be ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uciniak 0 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Link trzeba dzwonić i pytać.Poza tym trzeba dopasować kategorię wagową po kolorach na springach inaczej może auto stać jeszcze wyżej niż na oryginalnym zawieszeniu :gwizdanie:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się