Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Co to za kostka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. :hi:

Wie ktoś z Was od czego jest wtyczka na poniższym zdjęciu?

Podpowiem, że znalazłem ją w lampce w podsufitce ale pewnie każdy już to zauważył :decayed:

c3378f01ca28296dm.jpg

Z góry dziękuję za odpowiedź :)

Opublikowano

To jest wtyczka, pod którą jest podłączona czujnik ruchu alarmu. U Ciebie nie ma tego modułu.

Opublikowano

Gratis od fabryki - ja u siebie też nie miałem fabrycznego alarmu a wtyk w wiązce był ;)

Opublikowano

gudi mozesz zrobic fotke tego co idzie czerwony i zielony kabelek :)

Opublikowano

Gratis od fabryki - ja u siebie też nie miałem fabrycznego alarmu a wtyk w wiązce był ;)

Wolałbym gratis w postaci instalacji do fotochromu albo do mikrofonu od bluetootha :decayed:

gudi mozesz zrobic fotke tego co idzie czerwony i zielony kabelek :)

Aaaaa.... to jest sygnalizacja wyłączonej poduszki pasażera :)

Opublikowano

gudi mozesz zrobic fotke tego co idzie czerwony i zielony kabelek :)

Aaaaa.... to jest sygnalizacja wyłączonej poduszki pasażera :)

W mojej B6 jeszcze to mi zostalo do zrobienia i ciekawi mnie co tam jest w tej bialej kostce :naughty: Wszystkie graty mam oprocz tego podswietlenia :decayed:

Opublikowano

W zasadzie to sam jestem ciekawy :mysli: Aż się chyba przejdę sprawdzić :)

Opublikowano

Potrzebuję wyprowadzić stałe 12V (może być po zapłonie) z tej dużej kostki. Czy jest to możliwe?

Opublikowano

Potrzebuję wyprowadzić stałe 12V (może być po zapłonie) z tej dużej kostki. Czy jest to możliwe?

Ostatnio pomierzyłem wszystkie piny w tej kostce - niestety podczas jazdy nie pojawia się tam 12V :/

Opublikowano
Ostatnio pomierzyłem wszystkie piny w tej kostce - niestety podczas jazdy nie pojawia się tam 12V :/

W moim po rozebraniu lampki i wykorzystaniu miernika w różnych miejscach (ale nie na kostce) płytki pojawia się 12 V, które po wyłączeniu zapłonu spada do ok.4,7V aby następnie po kilku minutach osiągnąć 0 V. Zdaję sobie sprawę, że steruje tym (tak zakładam) moduł komfortu.

Potrzebuje podciągnąć 12 V w okolice lusterka i ta forma wydała mi się najszybsza zamiast przeciągania kabla z bezpieczników.

Może ktoś z kolegów coś podpowie? Odpowiem, że nie chodzi o duży pobór prądu a tylko do 300ma.

Opublikowano

W moim po rozebraniu lampki i wykorzystaniu miernika w różnych miejscach (ale nie na kostce) płytki pojawia się 12 V, które po wyłączeniu zapłonu spada do ok.4,7V aby następnie po kilku minutach osiągnąć 0 V. Zdaję sobie sprawę, że steruje tym (tak zakładam) moduł komfortu.

Potrzebuje podciągnąć 12 V w okolice lusterka i ta forma wydała mi się najszybsza zamiast przeciągania kabla z bezpieczników.

Może ktoś z kolegów coś podpowie? Odpowiem, że nie chodzi o duży pobór prądu a tylko do 300ma.

Najlepiej to pociągnąć ze skrzynki bezpieczników albo z włącznika świateł - masz tam "wiadro prądu" :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...