gudi Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam wszystkich. Wie ktoś z Was od czego jest wtyczka na poniższym zdjęciu? Podpowiem, że znalazłem ją w lampce w podsufitce ale pewnie każdy już to zauważył Z góry dziękuję za odpowiedź
fahur Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 To jest wtyczka, pod którą jest podłączona czujnik ruchu alarmu. U Ciebie nie ma tego modułu.
Bart-S Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Gratis od fabryki - ja u siebie też nie miałem fabrycznego alarmu a wtyk w wiązce był
wrclaguna Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 gudi mozesz zrobic fotke tego co idzie czerwony i zielony kabelek
gudi Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Gratis od fabryki - ja u siebie też nie miałem fabrycznego alarmu a wtyk w wiązce był Wolałbym gratis w postaci instalacji do fotochromu albo do mikrofonu od bluetootha gudi mozesz zrobic fotke tego co idzie czerwony i zielony kabelek Aaaaa.... to jest sygnalizacja wyłączonej poduszki pasażera
wrclaguna Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 gudi mozesz zrobic fotke tego co idzie czerwony i zielony kabelek Aaaaa.... to jest sygnalizacja wyłączonej poduszki pasażera W mojej B6 jeszcze to mi zostalo do zrobienia i ciekawi mnie co tam jest w tej bialej kostce Wszystkie graty mam oprocz tego podswietlenia
gudi Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 W zasadzie to sam jestem ciekawy Aż się chyba przejdę sprawdzić
3M03 Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Potrzebuję wyprowadzić stałe 12V (może być po zapłonie) z tej dużej kostki. Czy jest to możliwe?
fahur Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Potrzebuję wyprowadzić stałe 12V (może być po zapłonie) z tej dużej kostki. Czy jest to możliwe? Ostatnio pomierzyłem wszystkie piny w tej kostce - niestety podczas jazdy nie pojawia się tam 12V :/
3M03 Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Ostatnio pomierzyłem wszystkie piny w tej kostce - niestety podczas jazdy nie pojawia się tam 12V :/ W moim po rozebraniu lampki i wykorzystaniu miernika w różnych miejscach (ale nie na kostce) płytki pojawia się 12 V, które po wyłączeniu zapłonu spada do ok.4,7V aby następnie po kilku minutach osiągnąć 0 V. Zdaję sobie sprawę, że steruje tym (tak zakładam) moduł komfortu. Potrzebuje podciągnąć 12 V w okolice lusterka i ta forma wydała mi się najszybsza zamiast przeciągania kabla z bezpieczników. Może ktoś z kolegów coś podpowie? Odpowiem, że nie chodzi o duży pobór prądu a tylko do 300ma.
fahur Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 W moim po rozebraniu lampki i wykorzystaniu miernika w różnych miejscach (ale nie na kostce) płytki pojawia się 12 V, które po wyłączeniu zapłonu spada do ok.4,7V aby następnie po kilku minutach osiągnąć 0 V. Zdaję sobie sprawę, że steruje tym (tak zakładam) moduł komfortu. Potrzebuje podciągnąć 12 V w okolice lusterka i ta forma wydała mi się najszybsza zamiast przeciągania kabla z bezpieczników. Może ktoś z kolegów coś podpowie? Odpowiem, że nie chodzi o duży pobór prądu a tylko do 300ma. Najlepiej to pociągnąć ze skrzynki bezpieczników albo z włącznika świateł - masz tam "wiadro prądu"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się