Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Nazwa Części


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chodzi mi o element który znajduje się na bloku silnika pod kolektorem dolotowym .Odchodza od niego przewody jeden do kolektora dolotowego , drugi łaczy się w trojnik i leci na obkoło silnika i wchodzi do rury zasysającej powietrze .Ogolnie wyglada to jak grzybek.A co do tego elementu to chodzi mi o to ,że sie on poci lub pocil i nie wiem czy jest to czesc cala do wymiany czy można wymienić uszczelnienie lub czy jest w ogole sens ruszania tego teraz .Drugie pytanie wiem , że nie ten dział ale wole napisać w jednym wątku .Przerywa mi na wyższych obrotach przy zmianie biegów jest zatrzymanie sie obrotów chwilowe i idzie dalej .Stawiam na cewkę .Na wolnych obrotach chodzi super ogolnie chodzi bardzo dobrze .Nie posiadam gazu .Silnik 1,8 turbo AEB.Zastanawiałem się nad kupnem jednej nowej cewki beru takie jakie mam no i wkladaniu pokoleji i sprawdzeniu zachowania silnika a wy jak radzicie .Przepraszam , że sie tak rozpisałem :) A jeszcze :) Czy pokrywka plastikowa na wałku rozrzadu jest na każej parze ? czy tylko po prawej jedna taka bo zabrałem się za uszczelke pod klawiaturą i jest tylko jedna taka

Opublikowano

Ezektor bądź eżektor ? chyba że się mylę

O to chodzi ?

44444444444444.jpg

Opublikowano

Mysle ze koledze chodzi o taka plastikową kształtke (odme) i przy wejściu do bloku jest tam uszczelka ale raczej sama ta odma moze byc gdzies pękniętą bo sam mialem taki przypadek dwa razy i ruszanie tego zazwyczaj konczy sie wymiana tego elemetu bo ten materiał bywa tak przegrzany ze w rękach sie rozpada. A jeżeli chodzi o cewke mozna chyba sprawdzic vagiem ale na piechotę raczej tez mozna o ile to cewka moze lepiej sprawdź błędy na komputerze. Pozdrawiam[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 13:24_________________________________________________Ups sory to chyba nie to co wspomniałem bo nie widziałem zdjecia

Opublikowano

Tak by było najlepiej wtedy coś pomożemy :good:

Opublikowano
odp2adrbf9.th.jpg[br]Dopisany: 14 Lipiec 2011, 10:03_________________________________________________to jest odma jezeli o to ci chodzi zazwyczaj pada czesc nr 2 a pozniej jest trojnik :) i wszystko schowane pod kolektorem :)
Opublikowano

zapewne cala odma jest droga a czesc nr 2 czyli ta rura ile może kosztować ?? czy w ogole sie w to bawic [br]Dopisany: 14 Lipiec 2011, 10:50_________________________________________________imag1103.jpg

Opublikowano

Powiem Ci tak ja kupowałem całość bo po rozebraniu okazało się zę była cała zawalona ta odma i ja wyciągałem wszystko łącznie z tym kolankiem przy silniku co masz na zdjęciu i udało sie wyczyścić ta metalową rurkę za blokiem tylko bo reszta się w rękach rozpadła i musiałem kupić po koleji kolanko plastikowe (to co na zdjęciu) dalej jest trójnik gumowy z takim zaworkiem zwrotnym w środku (Który w przypadku wymiany trójnika można przełożyć bez obaw) Do kupienia tylko w ASO. Ja kupowałem w Skodzie bo ponoć taniej

Opublikowano

i ile cie wyniosło za całość ?? ogolnie silnik nie bierze oleju ani nie plywa na obrotach .Tylko sie poci i mnie to denerwuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...