sunrise00 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam chodzi mi o element który znajduje się na bloku silnika pod kolektorem dolotowym .Odchodza od niego przewody jeden do kolektora dolotowego , drugi łaczy się w trojnik i leci na obkoło silnika i wchodzi do rury zasysającej powietrze .Ogolnie wyglada to jak grzybek.A co do tego elementu to chodzi mi o to ,że sie on poci lub pocil i nie wiem czy jest to czesc cala do wymiany czy można wymienić uszczelnienie lub czy jest w ogole sens ruszania tego teraz .Drugie pytanie wiem , że nie ten dział ale wole napisać w jednym wątku .Przerywa mi na wyższych obrotach przy zmianie biegów jest zatrzymanie sie obrotów chwilowe i idzie dalej .Stawiam na cewkę .Na wolnych obrotach chodzi super ogolnie chodzi bardzo dobrze .Nie posiadam gazu .Silnik 1,8 turbo AEB.Zastanawiałem się nad kupnem jednej nowej cewki beru takie jakie mam no i wkladaniu pokoleji i sprawdzeniu zachowania silnika a wy jak radzicie .Przepraszam , że sie tak rozpisałem A jeszcze Czy pokrywka plastikowa na wałku rozrzadu jest na każej parze ? czy tylko po prawej jedna taka bo zabrałem się za uszczelke pod klawiaturą i jest tylko jedna taka
grzesu3 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Ezektor bądź eżektor ? chyba że się mylę O to chodzi ?
zaku2_88 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Mysle ze koledze chodzi o taka plastikową kształtke (odme) i przy wejściu do bloku jest tam uszczelka ale raczej sama ta odma moze byc gdzies pękniętą bo sam mialem taki przypadek dwa razy i ruszanie tego zazwyczaj konczy sie wymiana tego elemetu bo ten materiał bywa tak przegrzany ze w rękach sie rozpada. A jeżeli chodzi o cewke mozna chyba sprawdzic vagiem ale na piechotę raczej tez mozna o ile to cewka moze lepiej sprawdź błędy na komputerze. Pozdrawiam[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 13:24_________________________________________________Ups sory to chyba nie to co wspomniałem bo nie widziałem zdjecia
sunrise00 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Bede musial sie przyjżeć bardziej a najlepiej zrobie zdjęcie i wrzuce .
zaku2_88 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Tak by było najlepiej wtedy coś pomożemy
Gelooo Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 [br]Dopisany: 14 Lipiec 2011, 10:03_________________________________________________to jest odma jezeli o to ci chodzi zazwyczaj pada czesc nr 2 a pozniej jest trojnik i wszystko schowane pod kolektorem
sunrise00 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 zapewne cala odma jest droga a czesc nr 2 czyli ta rura ile może kosztować ?? czy w ogole sie w to bawic [br]Dopisany: 14 Lipiec 2011, 10:50_________________________________________________
zaku2_88 Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Powiem Ci tak ja kupowałem całość bo po rozebraniu okazało się zę była cała zawalona ta odma i ja wyciągałem wszystko łącznie z tym kolankiem przy silniku co masz na zdjęciu i udało sie wyczyścić ta metalową rurkę za blokiem tylko bo reszta się w rękach rozpadła i musiałem kupić po koleji kolanko plastikowe (to co na zdjęciu) dalej jest trójnik gumowy z takim zaworkiem zwrotnym w środku (Który w przypadku wymiany trójnika można przełożyć bez obaw) Do kupienia tylko w ASO. Ja kupowałem w Skodzie bo ponoć taniej
sunrise00 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 i ile cie wyniosło za całość ?? ogolnie silnik nie bierze oleju ani nie plywa na obrotach .Tylko sie poci i mnie to denerwuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się