olovski Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 siemka dlugo sie zastanawialem i zaczolem rozkminiac temat zakupu silnika AWX lub AVF rozebranie go sprawdzenie zlozenie z wymiana co potrzeba i wlozenie go za mojego ATJa w sumie nie wiem czy te dwa silniku montowane w B6 roznia sie czyms konkretnym chyba oba wystepowaly w quattro i ze skrzynia 6 ale moge sie mylic prosze o uswiadomienie zebym nie zdziwil sie przy skladaniu gdzie okaze sie ze moja skrzynia 6 z Q nie podejdzie do ktoregos z nich nastepna sprawa pisalo sie kiedys gdzies o wale byl plan zalozenia mocniejszego u mnie ale zalozenie jest takie zeby autem jezdzic a drugi silnik przygotowac pod siakies 200KM+ czy wal w obu silnikach jest taki sam czy ktorys jest grubszy? jak ogolnie wyglada swap sa jakies problemy roznice miedzy 1.9 w B5 a 1.9 w B6 chodzi o mocowania podpiecie osprzetu itp wiazki kompy pasuja czy tez trzeba cos zmieniac mam sporo czasu wiec silnik poleci na warsztat i bedzie w miare mozliwosci skladany wszelkie podpowiedzi mile widzane
krolu Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 siemka dlugo sie zastanawialem i zaczolem rozkminiac temat zakupu silnika AWX lub AVF rozebranie go sprawdzenie zlozenie z wymiana co potrzeba i wlozenie go za mojego ATJa w sumie nie wiem czy te dwa silniku montowane w B6 roznia sie czyms konkretnym chyba oba wystepowaly w quattro i ze skrzynia 6 ale moge sie mylic prosze o uswiadomienie zebym nie zdziwil sie przy skladaniu gdzie okaze sie ze moja skrzynia 6 z Q nie podejdzie do ktoregos z nich nastepna sprawa pisalo sie kiedys gdzies o wale byl plan zalozenia mocniejszego u mnie ale zalozenie jest takie zeby autem jezdzic a drugi silnik przygotowac pod siakies 200KM+ czy wal w obu silnikach jest taki sam czy ktorys jest grubszy? jak ogolnie wyglada swap sa jakies problemy roznice miedzy 1.9 w B5 a 1.9 w B6 chodzi o mocowania podpiecie osprzetu itp wiazki kompy pasuja czy tez trzeba cos zmieniac mam sporo czasu wiec silnik poleci na warsztat i bedzie w miare mozliwosci skladany wszelkie podpowiedzi mile widzane na forum jest kompletny opis jak to zrobić i odpowiedzi na twoje wszystkie pytania
olovski Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 chodzi o temat AFN ->AWX raggamana??
wypsiu Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Jest tego na forum sporo więc możesz się tam wszystkiego dowiedzieć np...http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75462.0
olovski Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 Jest tego na forum sporo więc możesz się tam wszystkiego dowiedzieć np...http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75462.0 thanks wiekszosc swapow z pompy na PD u siebie tez mam PD i zastanawiam sie czy wiazki kompy pompy z baku itp. tez bede musial wymianic czy wystarczy sam silnik powiedzmy slupek z osprzetem czy to bedzie na zasadzie P&P
seba1-2 Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 jak masz pd to wiazka zostaje stara, komp moze zostać ale trzeba wgrac nowy soft, pompe w baku masz tylko nie wiem jak z jej wydajnością ale myśle żę da rade, silnik turbo głowica orurowanie jest inne na bank, pozostaly osprzet(alternator,pompa wspomagania) możę podejść ale nie wiem jak z łapami zapytaj jaro4444 [br]Dopisany: 18 Lipiec 2011, 11:55_________________________________________________awx i avf to te same silniki rożnią sie skrzyniami sprzęgłem, twoja skrzynia może zostać sprzegło też, wał w obu silnikach jest taki sam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się