Klima Opublikowano 3 Lutego 2008 Opublikowano 3 Lutego 2008 Witam, w manualu wypatrzyłem że kluczyk jest rozbieralny więc postanowiłem go naprawić bo teraz nie ma diody i pewnie bateria padła. Nie wiem dlaczego bateria ma taki dziwny kształt, czy tylko dlatego ze jest specjalnie do tego kluczyka, czy może jest potrzebna do immobilaizera?? Ile może mieć volt? bo chyba oryginalnie była w kluczyku żarówka a teraz wymysliłem sobie że wstawię białą diodę 5mm. I co to za szklany element w kształcie próbówki zaznaczony strzałką?
chudineze Opublikowano 3 Lutego 2008 Opublikowano 3 Lutego 2008 Ten szklany element to transponder do immobilaizera bez tego nie odpalisz auta . Co do baterii to nie moge nic Ci na ten temat napisać ale to pewnie jest uwarunkowane kształtem tego kluczyka tzn. tej oprawki grota dlatego jest troszkę inna.
grzanek85 Opublikowano 3 Lutego 2008 Opublikowano 3 Lutego 2008 Siedzi tam bateria o numerze 625 U ma niby 1,5V ale są i takie co mają 3V pzdr
Klima Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Opublikowano 4 Lutego 2008 kupiłem baterię ale mieli tylko 1.5V więc nie bedzie diody ale żaróweczka świeci wystarczająco. A ten immobilajzer działa tak na odległość? bo jak wsiadam to nic nie musze nigdzie przykładać i czekac.
chudineze Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Jak wkładasz kluczyk do stacyjki to wkoło tego jest takie koło indukcyjne które szczytuje sobie z tego transpondera co masz w kluczyku odpowiedni kod aby odblokować immobilaizer.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się