Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem z wiatrakiem od klimy.


KIKO80

Rekomendowane odpowiedzi

witam mój problem jest taki iż podczas jazdy bez wleczonej klimy a wracałem z wladyslawowa ok 450km mój wiatrak od klmy sam cały czas chodził na blacie 90 stopni olej tez cos takiego nie reagował czy wlaczalem czy wylaczalem klime tak ma być bo nie zwracałem uwagi na to podczas jazdy.może podjechać na kompa.może ktoś miał taki przypadek.pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie nie dzisiaj wyjechalem i jest ok nie kreci sie tylko przy wlaczaniu na auto czyli jest ok ciekawi mnie czy jest wszystko ok bo mam jechac w dluzsza trase a jezdzilem na plynie g12+ teraz mi zalali castrola zielonego po wymianie rozrzadu moze to byc przyczyna w tym .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zgrzałeś bardzo bestię i się włączył, bo jest używany jako dodatkowy przy chłodzeniu jak ten drugi nie daje rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na-razie jest ok wiec zobaczymy jak gdzieś będę jechał dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego u mnie jest tak samo.Wentylator klimy wlacza sie jak wisco nie nadarzachlodzic wody i jest to swojego rodzaju zabezpieczenie w przypadku uszkodzenia wisco. PRzy przegonieniu tak samo mi sie went klimywlacza mimozeklima jest wylaczona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mze byc cos ze sterowaniem wentylatora albo z czujnikiem temperatury... głowna wina jest cos ze sterowaniem[br]Dopisany: 24 Lipiec 2011, 22:35_________________________________________________sprawdziłby, czujnik temperatury umiejscowiony w chłodnicy.Albo przekaxnik sie zwiesił.[br]Dopisany: 24 Lipiec 2011, 22:38_________________________________________________skoro auto nie pracuje a wentylator chodzi to pewnie przekaxnik sie zwiesił i trzeba go wymienic,Poradziłbym wypinac przekaźniki pokolei az przestanie chodzic.Wtedy bedzie wiadomo który wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten syndrom. I niepokoi mnie już od sierpnia. Pisałem już o tym tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=216164.0 - przyznam szczerze, że jeszcze nie sprawdziłem czujnika temperatury, co w tamtym poście proponowali koledzy. Pewnie dlatego nie sprawdziłem, że nie mam skąd wziąć drugiego na zamianę. Nie ma też żadnych "innych" objawów, żeby ten czujnik wymienić - termometr pod obrotomierzem pokazuje prawidłowe temperatury, temperatura oleju trzyma 90 stopni i odkąd wymieniłem termostat wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej trzyma 91 st C.

Mechanicy nie wiedzą co to może być. Może i kiedy był sierpień i na dworze ponad 25 stopni to wentylator od klimy mógł się kręcić celem wspomagania tego dużego wentylatora chłodnicy. Ale dziś jest listopad i rano -2, -1 st C i nie wydaje mi się zasadnym, żeby wiatrak od klimy w tym mrozie miał działać. A skubaniec włącza się razem z przekręceniem kluczyka i wyłącza się dopiero po zgaszeniu auta. Włącznie - wyłączanie klimy przyciskiem ECON ma on w głębokim poważaniu... i non stop go słychać :kwasny: co może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...