Skocz do zawartości

Steve

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Steve

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Świecie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Steve

0

Reputacja

  1. To jest tak, że nawiąże współprace z ogarniętym gościem, który szuka prywatnego miejsca, na ekspozycji i pod kamerą celem wystawienia auta do sprzedaży. Zapraszam, współpraca już możliwa. Najchętniej oczywiście widziałbym pojazdy marki Audi.
  2. KOMUNIKAT. Nawiążę współpracę z handlarzem samochodowym. Posiadam atrakcyjne miejsce ekspozycyjne w Świeciu. Zapraszam do kontaktu na priv. KONIEC KOMUNIKATU
  3. Cześć, pytanko - czy ktoś mógłby podrzucić kontakt do osoby, która potrafi rozkodować zablokowane radio? Chodzi o model Concert z A4 B5 lift. Pozdrawiam
  4. Mała aktualizacja tematu. Na chwilę obecną (a rozpoczyna się nam powolutku zima 2016/17) warto zwracać uwagę, że na ORI świecach BERU napis (grawer) jest umieszczony poprzecznie, a nie wzdłużnie. Nie chcę przesądzać, że te z napisem wzdłużnym są fake'ami, ale byłbym ostrożny. Nie ma nic gorszego niż wydanie stukilkudziesięciu złotych na podrobione świece albo jakieś z odpadu. Cwaniactwo będzie próbowało sprzedawać fake'i w cenach tylko delikatnie niższych od oryginału, co stwarza pozór, że leżą z nim na jednej półce. Wygląd oryginału radzę ustalać na podstawie zdjęć producenta, do znalezienia tutaj: http://beru.federalmogul.com/pl/e-catalogue/vehicle Pozdr.
  5. Bardzo Ci dziękuję Kolego za odpowiedź. Nic, trzeba będzie 350 zł przygotować na przepływkę. Dobrze by było wcześniej ewentualnie jeszcze podmienić ją od kogoś kto ma 1,8T ale nie mam dostępu do takiej osoby. Ale skoro logi i błędy wskazują na padnięty przepływomierz to zapewne będzie to ta przyczyna. Pozdrawiam.
  6. Gotowe. Wyniki poniżej. Jeśli chodzi o błędy silnika to są tutaj http://www.aukcjoner.pl/gallery/024164568-.html Bardzo proszę o analizę. Auto źle przyspiesza. Dziękuję i pozdrawiam! STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_281882.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_281883.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_281884.html DYNAMICZNE: Grupa 002: http://vaglog.pl/log_281885.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_281886.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_281887.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_281888.html Ponawiam prośbę.
  7. Link (http://www.aukcjoner.pl/gallery/024164568-.html) do logów statycznych i dynamicznych (wyniki sprowadzone do plików jpg) zamieściłem pod tekstem, a przed autoscanem błędów. Zgodnie z dostępną instrukcją. Coś zrobiłem źle?
  8. Witam, gorąca prośba o analizę logów. Auto to Audi A4 1,8T Avant. Podczas przyspieszania z początkowych biegów auto rozpędza się w sposób nieregularny, szarpie, dławi się, falują obroty - ogólnie mówiąc zachowuje się dziwnie, a na pewno nie wkręca się tak jak to powinno być przy 1,8T. Na piątym biegu przy wyższej prędkości tego efektu nie ma albo jest minimalny. Podejrzewam przepływomierz, przepustnicę, którą czyściłem i nie pomogło. Pozdrawiam i proszę Kolegów o pomoc w namierzeniu usterki. PS. Błędy silnika w galerii zdjęć. Poniżej wkleję jeszcze autoscan. Nie było zbyt dogodnych warunków miejscowych do przeprowadzenia procesu logowania dynamicznego dlatego na wyniki może mieć pewien wpływ górka, którą podczas testów trzeba było pokonywać w obie strony. http://www.aukcjoner.pl/gallery/024164568-.html /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// VCDS-Lite Version: Release 1.2 Sunday, 18 September 2016, 19:06:41:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: None Controller: 8D0 907 557 T Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D04 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 VCID: 41F5C6075891 No fault code found. Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 VCID: DBC9946F5A3D No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL Controller: 8L0 820 043 B VCID: 2721789FD6F5 Note: Excessive Comm Errors ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBL Controller: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D01 Coding: 01022 Shop #: WSC 06315 VCID: 33199CCF122D 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL Controller: 8D0 919 034 B Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D09 Coding: 00142 Shop #: WSC 03075 VCID: 28237BA3DBEB 1 Fault Found: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 4A0-953-234.LBL Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0T8941848 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 70823 VCID: 253D7297ACF9 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 VCID: 56DF055BA11F 9 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01361 - Switch for Anti-Theft Alarm; Close 29-00 - Short to Ground 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open 29-00 - Short to Ground 01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground 01363 - Switch for Central Locking; Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal 01364 - Switch for Central Locking; Passenger Door (F114) 27-00 - Implausible Signal 01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 28-00 - Short to Plus End --------------------------------------------------------------------------------------------------
  9. Dzień dobry, czy na Waszym forum jest ktoś w Wejherowa i mógłby mi pomóc z weryfikacją tego auta? http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-lift-klimatronik-alufelgi-serwisowany-do-konca-okazja-ID6ycbzl.html http://olx.pl/oferta/audi-a4-lift-klimatronik-alufelgi-serwisowany-do-konca-okazja-CID5-IDca5q5.html Pozdrawiam serdecznie.
  10. Euro Car Audio, Osielsko ul. Krucza 6. Oni ogarną Dziękuję. Sprawdzę ten trop. Dam znać jak poszło.
  11. Witam Mogę się spytać kumpla ale dopiero trzynastego / czternastego będę się z nim widział . Dam znać . Pozdro Dzięki za reakcję. Gdyby się udało skontaktować z nim tak do 11-12.IV bo auto wraca do UK...?
  12. Cześć, tym razem potrzebuję namiar na fachowca od systemu MMI 2G w Audi A6 C6. Chodzi o aktualizację softu z wesji 12.0.0 na wyższą oraz podłączenie AUX. Mile widziany konktakt telefoniczny do majstra lub nick celem skontaktowania się. Sprawa dość pilna więc jeśli możecie kogoś polecić to czekam na info. Pozdr.
  13. Cześć, tym razem potrzebuję namiar na fachowca od systemu MMI 2G w Audi A6 C6. Chodzi o aktualizację softu z wesji 12.0.0 na wyższą oraz podłączenie AUX. Mile widziany konktakt telefoniczny do majstra lub nick celem skontaktowania się. Sprawa dość pilna więc jeśli możecie kogoś polecić to czekam na info. Pozdr.
  14. Dziękuję, tym tropem podążę. Tylko najpierw będę muisał gościa wyłowić spośród 19 stron użytkowników jakie zapodaje wyszukiwarka po wklepaniu "mario_"... Pozdr
  15. Speca od webasto poszukuje by wymienić kilka zdań na PW... Webasto ogólnie pojętym, niekoniecznie w Audi. Względnie namiar do fachowca.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...