mas0n Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Witam. Dziś pierwszy raz skanowałem w poszukiwaniu błędów. Wszystko było ok, aż doszedłem do centralnego zamka. Tam co rusz zrywa połączenie, oraz wyskakuje takie coś: Chętnie bym to skopiował ale nie zdążę tego zaznaczyć i zrywa połączenie. Jak dłuższy czas się utrzyma to były tylko: 1367 Wyłączenie pompy centralnego zamka brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1366 Otwarty przy wypadku brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1365 Przełącznik zamknij/otwórz wewnątrz zwarcie do masy 991 Oświetlenie wnętrza zwarcie do plusa (to chyba przez lapkę podsufitki) 8224 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 8224 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 8224 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 12341 Nie znany kod błędu 0 Nie znany kod błędu zbyt długi czas opadania ciśnienia - tył Te, usunąłem i póki co nie powracają. Część z nich pewnie powstała kiedy akumulator mi zdechł na amen (na koniec nie dał rady nawet otworzyć samochodu). Komputer mi świruje? Dodam że 2 tygodnie temu miałem podszybie pełne wody. Ta woda mogła utrzymywać się ok 2 dni :/ no i teraz cały czas pada a ja niestety nie garażuję
Golem1 Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 czy zrywa ci połączenie jak wchodzisz w ten sterownik i sprawdzasz błędy czy jak wykonujesz auto-scan całego pojazdu?
mas0n Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Opublikowano 22 Lipca 2011 Tylko wejdę w sterownik, i co kilka - kilkanaście sekund znów ponawia połączenie
Golem1 Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 a spróbuj u kogoś sprawdzić swojego vaga lub niech ktoś inny zobaczy u ciebie i z tego co wywnioskowałem to z innymi sterownikami łączy się normalnie tylko jak wejdziesz do grupy 35 występuje ten problem(może sterownik w pompce jest uwalony i zrywa połączenie)
mas0n Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 Nie bardzo mam u kogo sprawdzić czy kabel OK. Może znajdę czas żeby za kilka tygodni na spota się wybrać. Myślałem że to z wilgoci ale dziś nie pada i to samo. Co zauważyłem. Jak wejdę w centralny, kliknę błędy, odczyty są normlane. Dopiero po pewnym czasie świruje, w szczególności jak kliknę "nowy odczyt". Jak wyłącze zasilanie kluczykiem i zerestartuję program, później znów włączę to wszysko wraca na jakiś czas do normy. Chciałem jeszcze zwrócić uwage na informacje o sterowniku. W większości przypadków odczytuje jak trzeba, a czasem takie coś w centralnym
SkOs Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 hmm powiem ci tak sciagnij se 3.112 i bedziesz mial ok z reguly ten vag ktory masz jest badziewny (jak dla mnie) jak chcesz to napisz pw to ci wieczorem powiem co i jak
mas0n Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 BTW. Przejechałem się i pojawił się 1366 Otwarty przy wypadku brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Mam samochód po kolizji, ale żeby odrazu cały czas pojawiał się ten błąd?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się