pstan 0 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Od pewnego czasu podczas ostrego skręcania słychać dziwny dźwięk, dziś pojechałem to sprawdzić i np podczas jazdy około 40km/h i gwałtownym skręcie kierownicą o około pół obrotu w lewo następnie w prawo słyszalny jest głośny stuk prawdopodobnie z z prawego koła wie ktoś co może być przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 luz na maglownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Czyli najlepiej wejść w kanał i zobaczyć czy z niej nigdzie nie cieknie, są jakieś typowe objawy jej złużycia?[br]Dopisany: 24 Lipiec 2011, 19:44_________________________________________________Dziś podczas zawracania coś strzeliło i podczas ruszania coś jakby "omykało" i auto nie chciało ruszyć po scholowaniu do domu auto znowu jeździ normalnie tak jak by cos spowrotem wróciło na swoje miejsce (ułozyło się spowrotem) wie ktoś może co jest problemem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 półoś wyskoczyła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Moje podejrzenia również padły na półoś, teraz auto jeździ normalnie jak przed tym incydentem. Wymienić czy nie? I czy ta półoś może mieć związek z tymi głośnymi stukami przy gwałtownym skręcaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Moje podejrzenia również padły na półoś, teraz auto jeździ normalnie jak przed tym incydentem. Wymienić czy nie? I czy ta półoś może mieć związek z tymi głośnymi stukami przy gwałtownym skręcaniu? napewno warto to sprawdzic, może cos tam jest odkręcone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 pooglądaj dokładnie przy łączeniu półoś-przegub zewnętrzny może cos tam jest odkręcone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Dzięki Panowie jutro to sprawdzę i opiszę sytuacje [br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 13:14_________________________________________________ Panowie byłem sprawdzałem ale nic rzucającego się w oczy nie zauważyłem przy tej ośce (jestem laikiem i chyba musiało by być ostro pęknięte abym zauważył) natomiast zauważyłem ze stabilizator (chyba tak się to nazywa) wyskoczył ze swojego miejsca może to mieć wpływ na te stuki da się go samemu włożyć na swoje miejsce zdjęcia poniżej z góry dzięki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Dzięki Panowie jutro to sprawdzę i opiszę sytuacje [br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 13:14_________________________________________________ Panowie byłem sprawdzałem ale nic rzucającego się w oczy nie zauważyłem przy tej ośce (jestem laikiem i chyba musiało by być ostro pęknięte abym zauważył) natomiast zauważyłem ze stabilizator (chyba tak się to nazywa) wyskoczył ze swojego miejsca może to mieć wpływ na te stuki da się go samemu włożyć na swoje miejsce zdjęcia poniżej z góry dzięki? Na drugim zdjęciu widać, że łącznik jest skrzywiony Kojarzysz, czy nie uderzyłeś gdzieś spodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Wiesz co ciężko mi powiedzieć myśle że może być to całkiem możliwe badź ewentulnie mechanik podczas wymiany wachaczy mógł to źle poskładać. Czyli podsumowiując stabilizator raczej zalicza się do wymiany? A czy od niego właśnie mogą być te stuki przy gwałtownym skręcaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Wiesz co ciężko mi powiedzieć myśle że może być to całkiem możliwe badź ewentulnie mechanik podczas wymiany wahaczy mógł to źle poskładać. Czyli podsumowiując stabilizator raczej zalicza się do wymiany? A czy od niego właśnie mogą być te stuki przy gwałtownym skręcaniu? Stabilizator raczej nie, tylko ten skrzywiony łącznik. Ale po zdjęciach to jest takie tylko wróżenie z fusów, musisz podjechać gdzieś na kanał albo podnośnik i zweryfikować sytuację na żywo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Wiesz co te zdjęcia robiłem właśnie z kanału bo takowy posiadam tylko że nie znam się zbytnio na mechanice i jest mi ciężko ocenić chyba że coś mi doradzisz jak i co sprawdzić będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Wiesz co te zdjęcia robiłem właśnie z kanału bo takowy posiadam tylko że nie znam się zbytnio na mechanice i jest mi ciężko ocenić chyba że coś mi doradzisz jak i co sprawdzić będę wdzięczny. To ja proponowałbym Ci poprosić któregoś z bardziej doświadczonych Forumowiczów z W-wy o pomoc, tak będzie chyba najrozsądniej A na szybko możesz najwyżej porównać oba łączniki "na oko". Ale jak wiadomo, na oko to w szpitalu chłop umarł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Dzięki za pomoc Auto zaprowadzę do mechanika i niech mi oceni sytuacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 dodatkowo sprawdz sobie stan gumy na przegubie z 1 zdjecia bo cos Ci chyba zaczyna smar wyciekac czyli pewnie guma do wymiany tez bedzie. Co do lacznika to tak samo mi sie wydaje ze jest skrzywiony jakis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi 27 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Osłona przegubu do wymiany i to od razu bo inaczej Ci przgub do widzenia powie :gwizdanie: oba łączniki wymieć bo sie juz skończyły, u mnie było dokładnie tak samo, najpierw luz a potem zwyczajnie wyrywa go z tulejek oczywiscie po wymianie porównaj wzrokowo czy z obydwu stron wygląda to tak samo, czy nie jest stabilizator krzywy bo tez tak moze być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Dzięki za odpowiedź podprowadzę w następnym tyg auto do mechanika na wymianę poszczególnych rzeczy i napisze co i jak. [br]Dopisany: 30 Lipiec 2011, 15:54_________________________________________________Wracając do mojej pierwszej wiadomości w tym temacie: "Dziś podczas zawracania coś strzeliło i podczas ruszania coś jakby "omykało" i auto nie chciało ruszyć po scholowaniu do domu auto znowu jeździ normalnie tak jak by cos spowrotem wróciło na swoje miejsce" problem rozwiązany przyczyną był jakiś pęknięty pierścień zabezpieczający półoś ale już został wymieniony. Dzięki wszystkim za pomoc Temat można zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się