Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Gwałtowny skręt i głośne stuknięcie Zdjęcia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od pewnego czasu podczas ostrego skręcania słychać dziwny dźwięk, dziś pojechałem to sprawdzić i np podczas jazdy około 40km/h i gwałtownym skręcie kierownicą o około pół obrotu w lewo następnie w prawo słyszalny jest głośny stuk prawdopodobnie z z prawego koła wie ktoś co może być przyczyna?

Opublikowano

luz na maglownicy?

Opublikowano

Czyli najlepiej wejść w kanał i zobaczyć czy z niej nigdzie nie cieknie, są jakieś typowe objawy jej złużycia?[br]Dopisany: 24 Lipiec 2011, 19:44_________________________________________________Dziś podczas zawracania coś strzeliło i podczas ruszania coś jakby "omykało" i auto nie chciało ruszyć po scholowaniu do domu auto znowu jeździ normalnie tak jak by cos spowrotem wróciło na swoje miejsce (ułozyło się spowrotem) wie ktoś może co jest problemem??

Opublikowano

półoś wyskoczyła?

Opublikowano

Moje podejrzenia również padły na półoś, teraz auto jeździ normalnie jak przed tym incydentem. Wymienić czy nie? I czy ta półoś może mieć związek z tymi głośnymi stukami przy gwałtownym skręcaniu?

Opublikowano

Moje podejrzenia również padły na półoś, teraz auto jeździ normalnie jak przed tym incydentem. Wymienić czy nie? I czy ta półoś może mieć związek z tymi głośnymi stukami przy gwałtownym skręcaniu?

napewno warto to sprawdzic, może cos tam jest odkręcone

Opublikowano

pooglądaj dokładnie przy łączeniu półoś-przegub zewnętrzny

może cos tam jest odkręcone

Opublikowano

Dzięki Panowie jutro to sprawdzę i opiszę sytuacje :hi:[br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 13:14_________________________________________________

Panowie byłem sprawdzałem ale nic rzucającego się w oczy nie zauważyłem przy tej ośce (jestem laikiem i chyba musiało by być ostro pęknięte abym zauważył) natomiast zauważyłem ze stabilizator (chyba tak się to nazywa) wyskoczył ze swojego miejsca może to mieć wpływ na te stuki da się go samemu włożyć na swoje miejsce zdjęcia poniżej z góry dzięki? :hi:

image4.jpg

image5.jpg

image3.jpg

Opublikowano

Dzięki Panowie jutro to sprawdzę i opiszę sytuacje :hi:[br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 13:14_________________________________________________

Panowie byłem sprawdzałem ale nic rzucającego się w oczy nie zauważyłem przy tej ośce (jestem laikiem i chyba musiało by być ostro pęknięte abym zauważył) natomiast zauważyłem ze stabilizator (chyba tak się to nazywa) wyskoczył ze swojego miejsca może to mieć wpływ na te stuki da się go samemu włożyć na swoje miejsce zdjęcia poniżej z góry dzięki? :hi:

image4.jpg

image5.jpg

image3.jpg

Na drugim zdjęciu widać, że łącznik jest skrzywiony :mysli:

Kojarzysz, czy nie uderzyłeś gdzieś spodem?

Opublikowano

Wiesz co ciężko mi powiedzieć myśle że może być to całkiem możliwe badź ewentulnie mechanik podczas wymiany wachaczy mógł to źle poskładać. Czyli podsumowiując stabilizator raczej zalicza się do wymiany? A czy od niego właśnie mogą być te stuki przy gwałtownym skręcaniu?

Opublikowano

Wiesz co ciężko mi powiedzieć myśle że może być to całkiem możliwe badź ewentulnie mechanik podczas wymiany wahaczy mógł to źle poskładać. Czyli podsumowiując stabilizator raczej zalicza się do wymiany? A czy od niego właśnie mogą być te stuki przy gwałtownym skręcaniu?

Stabilizator raczej nie, tylko ten skrzywiony łącznik.

Ale po zdjęciach to jest takie tylko wróżenie z fusów, musisz podjechać gdzieś na kanał albo podnośnik i zweryfikować sytuację na żywo.

Opublikowano

Wiesz co te zdjęcia robiłem właśnie z kanału bo takowy posiadam tylko że nie znam się zbytnio na mechanice i jest mi ciężko ocenić chyba że coś mi doradzisz jak i co sprawdzić będę wdzięczny. :hi:

Opublikowano

Wiesz co te zdjęcia robiłem właśnie z kanału bo takowy posiadam tylko że nie znam się zbytnio na mechanice i jest mi ciężko ocenić chyba że coś mi doradzisz jak i co sprawdzić będę wdzięczny. :hi:

To ja proponowałbym Ci poprosić któregoś z bardziej doświadczonych Forumowiczów z W-wy o pomoc, tak będzie chyba najrozsądniej :wink4:

A na szybko możesz najwyżej porównać oba łączniki "na oko".

Ale jak wiadomo, na oko to w szpitalu chłop umarł :decayed:

Opublikowano

Dzięki za pomoc :good: Auto zaprowadzę do mechanika i niech mi oceni sytuacje

Opublikowano

dodatkowo sprawdz sobie stan gumy na przegubie z 1 zdjecia bo cos Ci chyba zaczyna smar wyciekac czyli pewnie guma do wymiany tez bedzie. Co do lacznika to tak samo mi sie wydaje ze jest skrzywiony jakis

Opublikowano

Osłona przegubu do wymiany i to od razu bo inaczej Ci przgub do widzenia powie :gwizdanie: oba łączniki wymieć bo sie juz skończyły, u mnie było dokładnie tak samo, najpierw luz a potem zwyczajnie wyrywa go z tulejek :wink4: oczywiscie po wymianie porównaj wzrokowo czy z obydwu stron wygląda to tak samo, czy nie jest stabilizator krzywy bo tez tak moze być

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź podprowadzę w następnym tyg auto do mechanika na wymianę poszczególnych rzeczy i napisze co i jak. :hi:[br]Dopisany: 30 Lipiec 2011, 15:54_________________________________________________Wracając do mojej pierwszej wiadomości w tym temacie: "Dziś podczas zawracania coś strzeliło i podczas ruszania coś jakby "omykało" i auto nie chciało ruszyć po scholowaniu do domu auto znowu jeździ normalnie tak jak by cos spowrotem wróciło na swoje miejsce" problem rozwiązany przyczyną był jakiś pęknięty pierścień zabezpieczający półoś ale już został wymieniony. Dzięki wszystkim za pomoc :hi: Temat można zamknąć :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...