Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALZ] Wycie po uruchomieniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otórz od dwóch dni słysze dziwne wycie. Dzieje sie to wyłacznie podczas gdy uruchamiam auto po przestoju calonocnym, za dnia kiedy jezdze tu i tam , problemu nie ma. Uruchamiam silnik , oprócz normalnego odglosu silnika słychac wycie w komorze silnika, jakby piskliwa zatarta jakas oska wyła, obroty ok 1100-1200, normalnie 900. po okolo 30 secundach obroty wracaja do normy, a wycie ustaje , dzwiek ustania przypomina odglos wylaczanego odkurzacza. klima cały czas wylaczona wiec klime wykluczam bo podczas jej uruchomienia wycia nie ma. kiedy otworzylem raz maske to odglos ewidentnie idzie od przodu pod spodem, macie pomysł??

szukajac problemu w necie znalazlem cos takiego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=263789

Opublikowano

No właśnie sam sobie odpowiedziałeś..

Ta pompka to prezent od ekologów nazywa się "Secondary Air Injection" jezeli masz katalizator to musi hałasować, ale jezeli usunąłeś kata to smiało pompke tez mozesz wywalić

Opublikowano

nie no kat jest

pytanie czy zmiana śrub załatwi problem

i co ma podwyzszenie obrotów do wycia??

Opublikowano

Proponuje sprawdzić na VAG-u czy nie wywala błędów ,ale jezeli wyje to znaczy ze działa.

Podwyzszone obroty sa spowodowane załączaniem się automatycznego ssania.

A pompa ma, za zadanie szybkie rozgrzanie katalizatora po rozruchu zimnego silnika co spowoduje lepsze dopalanie sie gazów wydechowych.

Nie wiem czy da rade to naprawić bo ja nie mam kata i pompa SAI tez niedawno wyleciała,

Opublikowano

ale niegdy prze nigdy nie wlaczalo sie to :kox:

nawet w zimie przy odpalaniu na -20 stopniach

czyli co caly czas mi nie dzialalo a teraz dziala :kox:

dlaczego ssanie wlacza sie w lato?? myslalem ze tylko w zimie

aha i jeszcze jedno, zajrzalem pod auto i

nie mam tej pompy

http://www.arwit.pl/TDzamow.aspx?a=7.21851.31.0&b=0005&e=000000502&k=00005,04797,16043&g=00903&p=0100002,0100541,0100552,0100560&n=0100560&t=1&towkod=&tab=1

tylko taka:

http://www.arwit.pl/TDzamow.aspx?a=7.22738.08.0&b=0005&e=000000503&k=00005,04797,16043&g=00903&p=0100002,0100541,0100552,0100560&n=0100560&t=1&towkod=&tab=1

czyli zmiana srubek nie wchodzi w gre :kox:[br]Dopisany: 26 Lipiec 2011, 18:11_________________________________________________dzisiaj podpiołem sie pod vaga i powtarza sie bład"

masa przepływu powietrza G70 sygnał za niski

ma to cos wspólnego z zalaczaniem sie pompy powietrza wtórnego??

od razu wymienic przepływke czy np sprawdzic najpierw wtyczke czy nie zafajdana, i czy wymiana filtra powietrza cos moze zmienic??

Opublikowano

odswieze moze troche temat

bo mam pytanie

normalnym jest ze po zimnej nocy z rana jak odpalam to wlacza sie ssanie i te 1200 rpm trzyma jakies 30 sec i spada

ale za dnia kiedy jest w miare cieplo ok 15 stopni wytarczy ze po 2 godz silnik ostygnie i odpalam fure a tu znów ssanie

dlaczego tak ma byc czy jakis czujnik uwalony, czytalem gdzies tu ze moze czujnik cieczy chlodzacej, albo zle zrozumialem

a co do tego wycia, czy normalnym jest ze pompa SAI chodzi jak zajechany odkurzacz ze az wstyd gdzies na miescie odpalac po postoju bo wyje na pól osiedla, nigdy u nikogo takiego czegos nie słyszałem

dla mnie to nie jest normalne ze chodzi jak odkurzacz, na tescie wyjsc na vagu tez tak chodzi i najlepsze jest to ze czasami na rozruchu sie włacza a czasami nie, od czego to zalezy, idzie jakos uciszyc to wycie??

na VAGU brak błedów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...