Gość Lokiszta Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Pojechałem dziś na zbieżność bo autko zaczęło skręcać w prawo a kierownica była skrzywiona w lewo.Na diagnostyce wyszło mi takie coś: Kat wyprzedzenia: LEWE 4 PRAWE 4'30 KAT POCHYLENIA LEWE -1,45 PRAWE -1 ZBIEŻNOŚĆ PRZÓD 1,3 Wszystkie wartości oczywiście w stopniach i odnoszące się do AUDI A4 B6 1.9TDI 2001rok. Po wyjechaniu z warsztatu okazało się, że nic się nie zmieniło dalej ściąga w prawo a kierownica zamiast na wprost jest w pozycji lewej i nawet jeśli kierownica jest skręcona w lewo autko systematycznie zjeżdża na prawo jak jest kierownica prosto to już całkiem tragedia.Jestem znów umówiony bo już dziś nie miał czasu się zając nim, jedynie co powiedział to że podłoga jest równa ze skręcona kierownica to normalka bo miałem rozbieg i może być skręcona, ze to ustawi na wprost ale dalej nie wiadomo czemu skręca w prawo.Zawieszenie sprawdzone brak luzów.Moje pytanie czy te wartości są poprawne dla tego auta i czy trzeba jeszcze zrobić katy tylnych kół. Dodam,że autko jest obniżone i od tego czasu nie były ustawiane kąty czy to może też mieć wpływ na ściąganie?.[br]Dopisany: 26 Lipiec 2011, 21:56_________________________________________________tak jak zawsze wszyscy odpisują bardzo miłe forum
wrclaguna Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 A jakie masz zawieszenie i o ile obnizone ? opony sa OK ? w maglu nie ma luzow ?
Gość Lokiszta Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 zawieszenie mam H&R na stacji przed robieniem zbieżności nic nie wyszło jest delikatny luz na kolumnie ale diagnosta powiedział, że przy aucie 10 letnim to normalne i napewno nie bedzie to mialo wplywu
wrclaguna Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Ja bym stawial na opony spruboj przelozyc kola
Gość Lokiszta Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 koła zmienił na diagnostyce a może te katy ustawić dla obniżonego zawieszenia
wrclaguna Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Podczas każdego pomiaru geometrii należy dokonać pomiaru przedniej i tylej osi . W przeciwnym razie poprawne zachowanie się samochodu podczas jazdy nie jest już zagwarantowane . Diagnosta powinien ustawic zbieznosc pod sportowa zawieche .
Gość Lokiszta Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 jestem z Katowic i robię zbieżność u gościa który cieszy się bardzo dużą renomą on powinien to wiedzieć, ale mu o tym powiem zobaczymy jak zrobi czy są jakieś dane o katach dla sportowego zawieszenia dla audi bo jeśli chodzi o zbieżność to tu nic nie wymyśli tylko w katach może coś poprawić
wrclaguna Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Tu masz nastawy zawieszenia w B6 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=214909.0
Gość Lokiszta Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 dzięki bardzo zobaczymy dam znać[br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 20:27_________________________________________________Mam jeszcze jedno pytanko czy kąty ustawia się tylko na tylną oś czy z przodu też[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 18:14_________________________________________________No i okazało się, że był rozbieg na tylnej belce ale nie umieli ruszyć dwóch śrub chyba od katów są one wkręcane w tulejki aluminiowe i nie chcieli ukręcić wtedy było bu już całkiem ideał.Nawet nie wiem do czego służą te śruby do jakiego ustawienia może ktoś wie czy warto się z nimi bawić?Kierownica sama się wyprostowała nawet nie dotykali już przodu.Dziś testowałem 170km/h i autko jedzie prosto. Takie mam nastawy z tyłu: ZBIEŻNOŚĆ TYŁ 1 KAT POCHYLENIA LEWY -O,45 PRAWY -1.15
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się