Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Świst przy odejmowaniu gazu


klisza

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

przy obrotach od 2000 w górę, po odpuszczeniu gazu słychać świst, czy to nieszczelność przewodów od coolera do turbiny, czy może coś innego. Dodam że stało się to po wymianie filtrów i oleju.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

przyłączę się do tematu gdyż mam coś podobnego ale w B5 AKN. Dodatkowo dziś zauważyłem ze osłona termiczna turbo jest okopcona. Auto w tej chwili nie ma mocy i troszkę kopci na czarno przy mocniejszym butowaniu. Turbo jest po regeneracji, jak i od razu olej i filtr zostały wymienione, jak u kolegi wyżej.

komputer nie pokazuje żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

przy obrotach od 2000 w górę, po odpuszczeniu gazu słychać świst, czy to nieszczelność przewodów od coolera do turbiny, czy może coś innego. Dodam że stało się to po wymianie filtrów i oleju.

pozdrawiam

byc moze kupiles nieoryginalny olej

witam

przyłączę się do tematu gdyż mam coś podobnego ale w B5 AKN. Dodatkowo dziś zauważyłem ze osłona termiczna turbo jest okopcona. Auto w tej chwili nie ma mocy i troszkę kopci na czarno przy mocniejszym butowaniu. Turbo jest po regeneracji, jak i od razu olej i filtr zostały wymienione, jak u kolegi wyżej.

komputer nie pokazuje żadnych błędów.

skoro oslona turbo jest okopcona znaczy jest nieszczelnosc strony wydechowej - zle zamontowana turbina

fakt gwidu moze sygnalizowac niewlasciwa regeneracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

przy obrotach od 2000 w górę, po odpuszczeniu gazu słychać świst, czy to nieszczelność przewodów od coolera do turbiny, czy może coś innego. Dodam że stało się to po wymianie filtrów i oleju.

pozdrawiam

Nie wiem czy w tych modelach montowane były PDF ? Bo jesli tak, to sprawdź czy nie został usuniety. Po usunieciu PDF swist taki moze sie wydobywać z wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie mam podobny probem co koledzy ale ja to mam nie zawsze do i u mnie to jest do 2000 tys obrotow z prawej strony slychac niby to swist a takie tercie moj woz to a4 b7 brd 2.0 170km mial moze ktos kiedys takie cos lub wie czego moze byc przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

przy obrotach od 2000 w górę, po odpuszczeniu gazu słychać świst, czy to nieszczelność przewodów od coolera do turbiny, czy może coś innego. Dodam że stało się to po wymianie filtrów i oleju.

pozdrawiam

świst spowodowany był nieszczelnością układu wydechowego, dokładniej to nieszczelność powstała w kołnierzu na katalizatorze, po kilku dniach jazdy pojawiła się większa dziura i po odpalaniu przy otwartej masce można było zauważyć kłębek spalin. Po zaspawaniu problem znikł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

To i ja się podepnę :) u mnie jak turbina schodzi z obrotów do tak lekko zazgrzyta (zawór wymieniony na org oleje filtry wymienione) dalej kopci i zgrzyta. dziś jeździłem z vagiem i pokazywał że przepływomierz daje złą masę powietrza. aha sztanga ładnie chodzi turbo suche. :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Proszę o fachowa poradę :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...