Skocz do zawartości

rafal8484

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O rafal8484

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Słopiec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rafal8484

2

Reputacja

  1. nie pójdzie, tzn. skrzynia guattro ma torsena czyli układ różnicowy między przednią a tylną osią, jak zamontujesz samą skrzynię nie ruszysz z miejsca, czyli albo wszystko albo nic ważne jest też żeby się prędkości obrotowe zgadzały
  2. jeśli chodzi o dziwny dźwięk po odpaleniu obstawiałbym łożysko na sprzęgle, dalej to raczej dwumas, czyli jak kolega wyżej napisał "zespół sprzęgła do sprawdzenia" lub do wymiany
  3. sprawdź układ podciśnienia, te silniki są bardzo czułe na wszelkie nieszczelności
  4. Nie montuj skrzyni z diesla do benzyny, inne prędkości obrotowe, diesel kończy sie przy 4.5tys. obrotów. Następna sprawa bak, teoretycznie spasuje ale nie ma miejsca na filtr paliwa, w benzyniaku jest przy baku, będziesz musiał go jakoś przymocować a wężyki są plastikowe i mało podatne na ostre wyginanie, chyba że wymienisz całość na gumowe, ale i to dodatkowe kombinacje bo wszystko jest na szybkozłączki. Wydech też będziesz musiał przerobić. Moim zdaniem lepiej jest dać trochę więcej na starcie za komplet z benzyny ale to się później odwdzięczy bo wszystko będzie pasowało. Jeszcze jedna sprawa, mocowanie wału tak czy inaczej będziesz musiał wyciąć z dawcy i odpowiednio przyspawać u siebie. Jeśli chodzi o sprzęgło o którym kolega george wyżej napisał to od diesla faktycznie będzie żywotniejsze, ale rozrusznik może zostać twój jeśli będzie z 6 skrzyni. Wracając do tematu z diesla będzie ci pasował bez przeróbek tylko wał i tylne zawieszenie.
  5. kolego turbo jest smarowane olejem z silnika przez pompę oleju, jeśli pompa padła a silnik się zatarł to turbo nawet jeśli nie stanęło to na pewno też odczuło brak smarowania i jak masz wymieniać silnik to zmień również turbinę, będziesz miał spokojną głowę
  6. kolego jakbyś chciał wywalić ten silnik i zamontować AFN to mogę się tego podjąć
  7. witam i pozdrawiam, mam takie czysto teoretyczne pytanie, czy po wymianie napinacza łańcucha na taki bez cewki silnik nie straci na elastyczności? czy i tak steruje tym ciśnienie oleju? i w końcu jaką dokładnie rolę spełnia ten soleonoid?
  8. raczej coś z układem sprzęgła, sprawdź wysprzęglik przy pedałach, pompkę przy skrzyni, czy układ nie zapowietrzony, jeśli tu jest ok to padł docisk
  9. U mnie po zgaszeniu zatrzymuje się szybciej i robi co najwyżej pół obrotu, dziś sprawdziłem, dalej obstawiałbym sprzęgiełko, podjedź do kogoś kto robi takie rzeczy. Jak nie pomoże będziemy myśleć dalej.
  10. rafal8484

    Trzęsienie

    czy zrobiłeś logi podczas jazdy właśnie w momencie szarpania?
  11. sprawdź sprzęgiełko na alternatorze i napinacz paska wielorowkowego
  12. zaglądałeś do rozrządu? nie nalałeś jakiejś trefnej ropy lub benzyny? czy ciśnienie oleju jest?
  13. wymień filtr paliwa, sprawdź szczelność układu paliwa i błędy na silniku i abs
  14. mogło się skończyć turbo, sprawdź czy nie poszedł olej do wydechu, inna opcja, sprawdź ciśnienie na tłokach, bo objaw bardziej na dziurę w tłoku (nierówna praca), możesz też jak jeszcze odpali odkręcić korek wlewu oleju i zobaczyć czy nie robi zbyt dużego ciśnienia w silniku ewentualnie zajrzyj do rozrządu, może trochę mało precyzyjnie ale na razie tyle mi do głowy przychodzi, daj znać co i jak
  15. rafal8484

    2.0 TFSI do B6

    kolego swapa z 20 tfsi na 1.8t bex w a4 b7 robiłem, nie było większych problemów poza skrzynią, (w b7 jest f6-19) nie było komunikacji sterowników i musiałem włożyć manual. może być problem z abs/esp a jeszcze pytanie czemu 2.0tfsi chcesz montować bo ciekawi mnie bardzo czym się kierujesz??????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...