Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Kasowanie inspekcji (żaden sposób niedziała)


Fazii

Rekomendowane odpowiedzi

do wczoraj na wyświetlaczu pokazywał mi się napis "SERVICE IN 5900 km"

Teraz zamiast tego jest napis "SERVICE!"

próbowałem już każdej metody opisanej w internecie kasującej inspekcje olejową za pomocą przycisków przy zegarze i niestety żadna mi nie działa.

Zegary mam takie jak na zdjęciu : ca6ad35bad17d6e0.jpg

Czy jest może ktoś w stanie mi pomóc?

A4 1.9 tdi (AVG) 1999r. FL

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dopiero kombinacja pokazana na filmiku skasowała inspekcje serwisową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[instruments-17]/[Adaptation-10]

kanał 02 i zapisujesz wartość 0 która kasuje wszystkie wskazania, a jak to nie działa spróbuj

[instruments-17]/[Adaptation-10] i w opisanych kanałach zapisujesz 255

05 255

06 255

07 255

08 255

ja tak robię no ale mam z 97r licznik, różni się od twojego no ale spróbować nie zaszkodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj jeszcze polski vag 4.9 i jeszcze VAG (lub VCSD) > Select > 17 Instruments > Adaptation - 10 > channel (wybierz 2) > Read (wybierz) > 0 (wpisz "zero" jeśli występuje 1) > Test > Save

Zapoznaj się również z: kanałami (channel): 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48 tzn. co one znaczą i ewentualnie przestaw pod swoje ustawienia (np. 15000/30000/12 miesięcy czyli insp.1/insp.2/co ile wymiana oleju - mówi też o tym jaki olej zastosowano w zasadzie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wczoraj na wyświetlaczu pokazywał mi się napis "SERVICE IN 5900 km"

Teraz zamiast tego jest napis "SERVICE!"

próbowałem już każdej metody opisanej w internecie kasującej inspekcje olejową za pomocą przycisków przy zegarze i niestety żadna mi nie działa.

Zegary mam takie jak na zdjęciu : http://img853.imageshack.us/img853/8890/20110324402v.jpg

Czy jest może ktoś w stanie mi pomóc?

A4 1.9 tdi (AFN) 1999r. FL

ja mam to samo w swoim AJM, nie mogę swoim kabelkiem zlikwidować SERVICE, zawsze jeżdżę do znajomego który ma jakiegoś tam KTSa czy coś.

Więc jestem ciekaw czy chodzi o zegary, kabel a może jest jeszcze jakiś sposób :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj jeszcze polski vag 4.9 i jeszcze VAG (lub VCSD) > Select > 17 Instruments > Adaptation - 10 > channel (wybierz 2) > Read (wybierz) > 0 (wpisz "zero" jeśli występuje 1) > Test > Save

Zapoznaj się również z: kanałami (channel): 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48 tzn. co one znaczą i ewentualnie przestaw pod swoje ustawienia (np. 15000/30000/12 miesięcy czyli insp.1/insp.2/co ile wymiana oleju - mówi też o tym jaki olej zastosowano w zasadzie)

Problem w tym ze nie mam kabla żeby się podpiąć pod komputer

Wiem że idzie "SERVICE!" usunąć za pomocą przycisków na zegarach, tylko nie wiem jak bo żaden sposób opisany w internecie jakoś u mnie nie działa i nie wiem czy to czasem nie wina zegarów jakie posiadam. Kumpel w swojej A4 ma takie :

http://xarchiwum.pl/licznik-audi-a6-2-5-tdi-97-2001-duzy-fis-i1730882095.html

i bez problemu dało rade wykasować inspekcje za pomocą przycisków zegarów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak włączysz zapłon przy wciśniętym przycisku kasowania to co się pojawia?

przycisk od zegarka masz obracany czy pociągany? pamiętam, że w jakimś aucie musiałem przekręcić w prawo, a nie w lewo-jak mówiła instrukcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w A4 B6 żeby móc kasować przyciskami najpierw musisz to ustawić kablem(not long life), czy w B5 99r tak jest nie wiem, mówiąc krótko bez kabla nic nie zrobisz, ani nie skasujesz inspekcji ani nie ustawisz kasowania inspekcji przyciskami

zdjęcie które wkleiłeś poniżej to inny licznik niż twój i tyle w temacie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak włączysz zapłon przy wciśniętym przycisku kasowania to co się pojawia?

przycisk od zegarka masz obracany czy pociągany? pamiętam, że w jakimś aucie musiałem przekręcić w prawo, a nie w lewo-jak mówiła instrukcja

Jak włączę zapłon to pojawia się napis SERVICE! a po chwili OK (bez wciśniętego przycisku jest tak samo).

Przycisk od zegarka można obracać i pociągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autodata rzeczywiście mówi, że wykasować ręcznie można tylko ze stałym okresem serwisowym (nie LL), ale znam też teorię, że ręczne kasowanie inspekcji powoduje automatyczne przestawienie licznika na stałe okresy serwisowe.

Próbowałeś tak jak mówiłem? wciśnij i trzymaj kasowanie, włącz zapłon, puść kasowanie i pokrętłem od zegarka daj w prawo i chwilę przytrzymaj

Jeśli tak też nie zadziała, a wszystkie inne robiłeś poprawnie, to zostaje tylko VAG, jak jeździsz przez Jarocin to wleć do mnie, zrobimy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autodata rzeczywiście mówi, że wykasować ręcznie można tylko ze stałym okresem serwisowym (nie LL), ale znam też teorię, że ręczne kasowanie inspekcji powoduje automatyczne przestawienie licznika na stałe okresy serwisowe.

Próbowałeś tak jak mówiłem? wciśnij i trzymaj kasowanie, włącz zapłon, puść kasowanie i pokrętłem od zegarka daj w prawo i chwilę przytrzymaj

Jeśli tak też nie zadziała, a wszystkie inne robiłeś poprawnie, to zostaje tylko VAG, jak jeździsz przez Jarocin to wleć do mnie, zrobimy :hi:

Też nie "prądzi" :/

w przyszłym tygodniu będę miał kabel więc spróbuje VAG-iem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...