Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Układ chłodzenia-problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ponieważ nie znalazłem na forum wypowiedzi związanych z moim problemem, uiściłem nowy wątek.

Mianowicie- zaczęło mi się grzać auto, dolny wąż od chłodnicy był zimny więc postanowiłem założyć nowy termostat.Po godzinach cudowania z odpowietrzaniem układu postanowiłem się przejechać autem. Gdy temp. doszła do 90 st. sprawdziłem czy termostat się otwarł-wąż u dołu chłodnicy był gorący.Myślałem że będzie już wszystko ok. W drodze powrotnej do domu temperatura znowu zaczęła rosnąć 105-110 stopni. sprawdziłem jeszcze raz czy wąż za termostatem jet ciepły i okazało sie że jest gorący.

Czy żle odpowietrzyłem układ że nadal się grzeje ? ( ogrzewanie w aucie daje mocno )

Proszę o odpowiedź bo już nie mam pomysłów :wallbash:

Z góry dziękuje

Opublikowano

Witam. Ponieważ nie znalazłem na forum wypowiedzi związanych z moim problemem, uiściłem nowy wątek.

Mianowicie- zaczęło mi się grzać auto, dolny wąż od chłodnicy był zimny więc postanowiłem założyć nowy termostat.Po godzinach cudowania z odpowietrzaniem układu postanowiłem się przejechać autem. Gdy temp. doszła do 90 st. sprawdziłem czy termostat się otwarł-wąż u dołu chłodnicy był gorący.Myślałem że będzie już wszystko ok. W drodze powrotnej do domu temperatura znowu zaczęła rosnąć 105-110 stopni. sprawdziłem jeszcze raz czy wąż za termostatem jet ciepły i okazało sie że jest gorący.

Czy żle odpowietrzyłem układ że nadal się grzeje ? ( ogrzewanie w aucie daje mocno )

Proszę o odpowiedź bo już nie mam pomysłów :wallbash:

Z góry dziękuje

sprawdzales na vagu lub na klimatroniku temp? moze czujnik zawyza?

Opublikowano

na klimatr. pokazuje tak samo

[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 09:13_________________________________________________

na klimatr. pokazuje tak samo

a jak podłącze vag to myśle że by mi pokazał uszkodzenie czujnika. anic nie pokazuje

[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 09:15_________________________________________________

Witam. Ponieważ nie znalazłem na forum wypowiedzi związanych z moim problemem, uiściłem nowy wątek.

Mianowicie- zaczęło mi się grzać auto, dolny wąż od chłodnicy był zimny więc postanowiłem założyć nowy termostat.Po godzinach cudowania z odpowietrzaniem układu postanowiłem się przejechać autem. Gdy temp. doszła do 90 st. sprawdziłem czy termostat się otwarł-wąż u dołu chłodnicy był gorący.Myślałem że będzie już wszystko ok. W drodze powrotnej do domu temperatura znowu zaczęła rosnąć 105-110 stopni. sprawdziłem jeszcze raz czy wąż za termostatem jet ciepły i okazało sie że jest gorący.

Czy żle odpowietrzyłem układ że nadal się grzeje ? ( ogrzewanie w aucie daje mocno )

Proszę o odpowiedź bo już nie mam pomysłów :wallbash:

Z góry dziękuje

...i jak sprawdzić czy pompa wody jest dobra?

Opublikowano
...i jak sprawdzić czy pompa wody jest dobra?

nie znam innego sposobu jak demontaż (pozostaje zapytać czy dawno była zakładana i czyjej produkcji). Jak robiłem rozrząd u siebie 1.8T, to mechanik mówił mi o tym że zdarzało się że "wirnik" pompy obluzowywał się - jest pasowany na wałku.

Opublikowano

u mnie jak pompa wody byla walnieta - pekniete plastikowe kolo- samochod grzal sie na wysokich obrotach czyli podczas jazdy, gdy wrzucilem na luz lub zjechalem na pobocze i silnik chodzil na wolnych obrotach temp spadala. Dzialo sie tak dlatego ze goracy plyn daje duze obciazenie i pekniety wirnik pompy slizgal sie na osi i nie nadazal pompowac natomiast na wolnych obrotach dawal rade.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...