kyniu Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Witam,podczas jazdy pęk przewód łączący maglownicę ze zbiorniczkiem w skutek czego wyciekł płyn(olej) Bez wspomagania przejechałem 20 kilometrów,czy mogła przez to ucierpieć pompa wspomagania? Może ktoś się orientuje ile taki przewód kosztuje?kupować nowy a może szukać używkę? Silnik 1.8T AEB
grzes1150 Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Lepiej wyjmij i rozkręć pompę wspomagania i zobacz ile jest tam zmielonych tortów po takiej jeździe bo jak założysz nowy wąż to pchniesz cały syf w magiel i on też za niedługo powie papa. Co do przewodu to nie jest ciśnieniowy więc w aso nie powinno być tragedii.
kyniu Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Opublikowano 31 Lipca 2011 Ok dzięki,może ktoś się jeszcze wypowie na ten temat
gregson Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 na pewno nie miało to dobrego wpływu na nią płyn jest potrzebny do sparowania elementu tłoczącego płaszczyzny i łopatek i nie tylko. Rozbierz tą pompę i będzie wszystko jasne
kyniu Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Witam,okazało się że pękł przewód który idzie od maglownicy do zagiętej rurki(chłodnicy) Z tego co zauważyłem jest problem z kupieniem używki do 1.8T,czy od 1.6 podejdzie bo wydaje się podobny? A może ktoś z was dorabiał taki wąż w firmie specjalizującej się hydrauliką?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się