Ajmax Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Witam Panowie czeka mnie wymiana plecionki i zamast kata chce wstawić rure Inox i mam pytanko jak zabrać się za odkrecenie katalizatora Jak patrze z góry na niego to z ledwoscia jest dostęp od streony turbo do 2 śrub a na dole to dopiero lipa Prosze o porady jak odkrecaliście od dołu czy od góry wszystko i czy trzeba zdemontować filtr powietrza żeby było łatwiej i czy bez kanału sobie poradze czy nie trzeba będzią ciąc śrub itd itp
iglako Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Bez kanału raczej marne szanse .Ja to zajecie powierzylem tlumikarzowi ,koszt okolo 200 zl a zrobil to solidnie.Dodam ze u mnie musial troche rozwiercic otwory przy zamienniku kata bo orginalne sruby byly za duze
kkrawat Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 bez kanału zapomnij chyba że masz podnośnik na całe auto
KYLOMC Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 wystarczy podnieść auto z prawej strony tak żebyś wszedł pod nie , odkręcić łącznik na środku auta ,wspornik rury i przy turbo zdemontować filtr i kręcić rura w prawo i lewo az wyjdzie inaczej chyba nie da rady ;/
Ajmax Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Czyli wyciągnę rurę wraz ze złączem elastycznym i katalizatorem ?Czy jednak będzie katalizator odkręcić z 2 stron
RFK Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Tą dolną nakrętkę co trzyma katalizator od turbo ja odkręcałem z kanału z pomocą wujka , klucza nasadowego z przedłużką i końcówka łamaną .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się