Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Demontaż katalizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie czeka mnie wymiana plecionki i zamast kata chce wstawić rure Inox i mam pytanko jak zabrać się za odkrecenie katalizatora

Jak patrze z góry na niego to z ledwoscia jest dostęp od streony turbo do 2 śrub a na dole to dopiero lipa

Prosze o porady jak odkrecaliście od dołu czy od góry wszystko i czy trzeba zdemontować filtr powietrza żeby było łatwiej i czy bez kanału sobie poradze

czy nie trzeba będzią ciąc śrub itd itp

:confused4:

Opublikowano

Bez kanału raczej marne szanse .Ja to zajecie powierzylem tlumikarzowi ,koszt okolo 200 zl a zrobil to solidnie.Dodam ze u mnie musial troche rozwiercic otwory przy zamienniku kata bo orginalne sruby byly za duze

Opublikowano

bez kanału zapomnij chyba że masz podnośnik na całe auto :naughty:

Opublikowano

podnośnik + zdjęcie prawego koła :hi:

Opublikowano

wystarczy podnieść auto z prawej strony tak żebyś wszedł pod nie , odkręcić łącznik na środku auta ,wspornik rury i przy turbo zdemontować filtr i kręcić rura w prawo i lewo az wyjdzie inaczej chyba nie da rady ;/

Opublikowano

Czyli wyciągnę rurę wraz ze złączem elastycznym i katalizatorem ?Czy jednak będzie katalizator odkręcić z 2 stron

Opublikowano

Tą dolną nakrętkę co trzyma katalizator od turbo ja odkręcałem z kanału z pomocą wujka , klucza nasadowego z przedłużką i końcówka łamaną .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...