Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Co o tym sądzicie? al'a gwint


Michaloo24

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co o tym sadzicie. gadałem z kolega na temat zaiweszenia i obnizania i mi wyslal cos takiego http://allegro.pl/sprezyny-z-regulacja-uniwersalne-gwint-i1745849439.html ... jak sadzicie nadawaloby sie to do uzytku? czy lepiej juz same sprezyny obnizajace kupic ? on ma cos podobnego w hondzie civic i jest zadowolony z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwny wynalazek pierwszy raz sie z czyms takim spotykam wolal bym albo dozbierac i kupic gwint ;/ albo sprezyny obnizajace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa, że jestem mechanikiem od rowerów i takie patenty widuję w rowerach marketowych tzw full suspension. Nie wiem jakiej to jest jakości bo w dobrym rowerze to są komory powietrzne zamiast sprężyn. Może w aucie się sprawdzi ale wygląda identycznie jak w złomie na komunię za 399zł (pomijając skalę) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwny wynalazek pierwszy raz sie z czyms takim spotykam wolal bym albo dozbierac i kupic gwint ;/ albo sprezyny obnizajace

na jednej ze stron internetowych znalazłem nawet jak to zamontować. trzeba ta tuleje aluminiowa z gwintem heftnąć spawarka do amortyzatora.. ... ja chyba wole za ta kase kupic same sprezyny i miec pewnosc ze nic mi nie pierdyknie podczas jazdy.

tutaj ten watek jest http://www.naglebie.pl/viewtopic.php?p=30760

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie chyba tylko napewno jakies dziwne patenty ciekawe czy ma to homologacje jakiegos bezpieczenstwe i jak to sie zachowuje podczas szybszej jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panowie cena mówi sama za siebie 299 zł za komplet zresztą pisze że masa auta od 900 - 1400 czyli efektywnie pewnie ok 1200kg a A4 B5 ma 1375 kg na pusto wiec wynik jasny że do A4 sie nie nadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach