bodzanek 0 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Witam Jechałem dziś autkiem, które w pewnym momencie zaczęło się dziwnie zachowywać. Spadła moc, spod maski zaczął dobiegać świst, jakby turbina pobierała powietrze z zewnątrz, a za niunią unosił się tuman czarno-szarego dymu. Nie ma oczywiście mowy o jakimkolwiek przyspieszaniu, bo silnik reaguje tylko świstem, za którym nie idzie reakcja samochodu. Na początku myślałem że to coś z gazem, ale na tempomacie zachowuje się tak samo. Leje dobre paliwo, więc to nie to. Chwile wcześniej nim to się stało jechałem trochę szybciej-ok 160, auto zachowywało się normalnie, aż nagle jakiś świst i zero przyśpieszania, za to sporo dymu. ;( Jeszcze jedną zagwostką jest fakt,iż w mojej angielskiej niuni, nie mogę znaleźć złącza diagnostycznego, wiem gdzie powinno być, ale go tam nie ma Pomóżcie proszę Pozdrawiam Kamil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Turbo się skończyło, czeka Cię wymiana na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Dziura w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 moze dziura w dolocie za turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzanek 0 Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 http://www.turboactive.com/turbo_fitting.html wg tej tabelki tez wygląda na dziurę, ale chyba najprościej byłoby się podpiąć, teraz tylko pytanie gdzie jest złącze w angliku? Nie ma go nad pedałem gazu, koło popielniczki, ręcznego, nigdzie na widoku , wiec gdzie go jeszcze szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 po stronie pasazera, od spodu po lewej patrzales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzanek 0 Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 niestety tak, obleciałem cały samochód dookoła, nawet w bagażniku sprawdziłem nad pedałem gazu jest na niego miejsce ale jego tam nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 zdemontuj dolna oslone tapicerki ( ta nad pedalami) i dobrze poszperaj, gdzies tam powinno byc gniazdo, moze luzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszv8 0 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Złącze warto znaleść, ale wydaje się że masz nieszczelność w układie niędzy turbiną a kolektorem ssącym. Sprawdź szczelność połączeń i stan złączy elastycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzanek 0 Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 złącze znalezione było dobrze schowane pod plastykiem kolo gazu, szacunek Musashi , gosc z VAGiem będzie wieczorem, więc się wyjaśni, mam nadzieje [br]Dopisany: 10 Luty 2008, 15:01 _________________________________________________no to już mam diagnozę: brawo dla tych co obstawiali nieszczelność w dolocie , do tego dochodzi jeszcze walnięty czujnik temperatury silnika i problemy z zaworem EGR. Wystarczyło go odpiąć i autko ożyło, świst pozostał jak się dodaje gazu, ale nie ma kopcenia, nie pali jak smok i ma moc z powrotem :th: Suma sumarum Niunia będzie jutro śmigać z kilkoma nowymi częściami. :> pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kantor8 0 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Również obstawiałem nieszczelność w dolocie. Bo czarno szary dym to powstaje przy niepełnym spalaniu mieszanki. A co za tym idzie złe proporcje powietrza w stosunku do dawki paliwa. A że po lewej stronie słychać świst to pewnie gdzieś w okolicach intercoolera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Również obstawiałem nieszczelność w dolocie. Bo czarno szary dym to powstaje przy niepełnym spalaniu mieszanki. A co za tym idzie złe proporcje powietrza w stosunku do dawki paliwa. A że po lewej stronie słychać świst to pewnie gdzieś w okolicach intercoolera. nie ma jako to obstawiac po ogłoszeniu wyników :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzanek 0 Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Autko juz dawno zrobione, ale nie miałem czasu napisać szczegółów. Po uszczelnieniu dolotu okazało się że to nie on powodował świst tylko dziura była gdzie indziej-w intercoolerze. Ponadto po jego wymianie silnik przestał się trząść przy wyłączaniu, wcześniej myślałem ze z budy wyskoczy:/ Nie wiem jaki związek ma jedno z drugim, ale widać jakiś ma. Poza intercoolerem w Niuni wymieniono czujnik temperatury, od razu mniej pali i wyczyszczono zawor EGR. Na dodatek w aucie wymieniłem jeszcze reflektory, zakładając Angel Eyes, wyglądają rewelacyjne, muszę zrobić fotki to też popodziwiacie :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się