groszek27 0 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Witam. Kolega posiada autko z silnikiem AJM i coś sie z nim dzieje. To znaczy tak jak w temacie autko jest bardzo słabe i silnik nie równo pracuje, czasem słychać metaliczny dźwięk a gdy zaczyna łapać temperature nagle przez pewien czas pracuje głośniej. Termostat jest do wymiany. Czy można coś powiedzieć co autku dolega po tych logach??? Komputer pokazał takie błędy po autoscanie: Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 907 379 Component: ESP 20 CAN V005 Coding: 18945 Shop #: WSC 00012 1 Fault Found: 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 57-00 - Electric Circuit Failure Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 Q Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 01317 1 Fault Found: 00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5) 35-10 - - - Intermittent Poniżej umieszczami logi: Dynamiczne Basic setting: , Statyczne: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 korekcja dawek wygląda tragicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 niedostatecznie nagrzany silnik lub termostat do wymiany - temperatura silnika w trakcie logów to 80,1C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Pisałem w pierwszym poscie że termostat do wymiany.Więc nie dało sie żeby silnik miał 90. Co może być przyczyną złej korekcji dawek? Pompowtrysk był wymieniany - ale po wymianie doszły kolejne usterki o których pisałem. Przepływka też wymoieniona bo poprzednia coś kulała. Silnik zachowuje się teraz dziwnie, do tego jak stoi na jałowym biegu to z pod maski przez chwile wydobywają się spaliny w n iedużej ilości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 -ciezka sprawa .. bledy nic nie mowia -uszkodzone ESP,nie grzeje lusterko zewnetrzne pasazera -logi dynamiczne wygladaja znosnie [dziwne ze nie mam mocy ] -EGR zaslepiony korekcje sa tragiczne ... albo cos z pompkami albo motor wyzional ducha ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Ale te dawki to nie są do końca dobre. Poza tym nie wydaje Wam się, że może być po lekkim chipie ? Turbinka też ma lekkie wahania ciśnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Ale te dawki to nie są do końca dobre. Poza tym nie wydaje Wam się, że może być po lekkim chipie ? Turbinka też ma lekkie wahania ciśnień. a co z tymi dawkami nie tak ... ? [jasniej prosze] chyba nie... to jest AJM ... [przynajmniej doladowanie nie jest ruszone] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 a wogóle trzeba zrobic uzupełnienie w FAQ żeby dla PD ludzie nie robili grupy 004 w trybie BS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 a co z tymi dawkami nie tak ... ? [jasniej prosze] Jakieś nierówne takie (życzenie, ograniczenie itp) a wogóle trzeba zrobic uzupełnienie w FAQ żeby dla PD ludzie nie robili grupy 004 w trybie BS Zaraz to właśnie dopiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jakieś nierówne takie (życzenie, ograniczenie itp) no wlasnie .... tez jednak to zauwazyles .... ale ja nie mam pojecia dlaczego tak jest ? [moze ktos ma jakies pomysly ? ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 albo motor wyzional ducha ... Mechanik tak samo to zdiagnozował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 albo motor wyzional ducha ... Mechanik tak samo to zdiagnozował. to moze jednak mial racje .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 albo motor wyzional ducha ... Mechanik tak samo to zdiagnozował. to moze jednak mial racje .... Straszna ta prawda by była Właśnie właściciel autka czyta tego posta - pozdrawiam Jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób czy to na pewno motor jest padaka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 albo motor wyzional ducha ... Mechanik tak samo to zdiagnozował. to moze jednak mial racje .... Straszna ta prawda by była Właśnie właściciel autka czyta tego posta - pozdrawiam Jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób czy to na pewno motor jest padaka?? sprawdzic kompresje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 z ust mi to wyjałes pozniej poprawic styki kazdej PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 No jednak autko jest po sprawdzeniu kompresji i okazało się że jest za niska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 No jednak autko jest po sprawdzeniu kompresji i okazało się że jest za niska ile wyszło .... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Nie wiem dokladnie ile wyszlo ale mechanik powiedzial ze o dwie jednostki za mało niż standard. Jak sie dowiem dokładnie ile to napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Nie wiem dokladnie ile wyszlo ale mechanik powiedzial ze o dwie jednostki za mało niż standard. Jak sie dowiem dokładnie ile to napisze. to sie dowiedz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Nie wiem dokladnie ile wyszlo ale mechanik powiedzial ze o dwie jednostki za mało niż standard. Jak sie dowiem dokładnie ile to napisze. q-va, jak ja lubie taką precyzje ( mechaników) :ranting1: co to jest jednostka? kreska na manometrze? czy Pa, bar, kG/m2, atm, at, psi, ? nic tylko pała. powinien dac ci wydruk ciśnienia. silnik był dobrze nagrzany? tzn 90C na zapas sie nie martw mogla sie przeciez wysrac uszczelka pod glowica pomiedzy cylindrami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się