djbojus 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 witam kolegów mój silnik to 2,6 v6 i mam problem z obrotami na luzie trzymaja sie na 1400 lecz casami schodza do 1100 a po chwili wracaja wymieniłem silniczek krokowy i sondy lambda byłem na komputerze i 0 błedów w silniku moze mieliscie to samo prosze o pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 witam kolegów mój silnik to 2,6 v6 i mam problem z obrotami na luzie trzymaja sie na 1400 lecz casami schodza do 1100 a po chwili wracaja wymieniłem silniczek krokowy i sondy lambda byłem na komputerze i 0 błedów w silniku moze mieliscie to samo prosze o pomoc pozdrawiam tak samo masz na benzynie i na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janSerce 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 witam kolegów mój silnik to 2,6 v6 i mam problem z obrotami na luzie trzymaja sie na 1400 lecz casami schodza do 1100 a po chwili wracaja wymieniłem silniczek krokowy i sondy lambda byłem na komputerze i 0 błedów w silniku moze mieliscie to samo prosze o pomoc pozdrawiam Kolego a nie masz czasami słabego akumulatora? Przeczyść i zaadoptuj przepustnice, a w między czasie dobrze naładuj akumulator, najlepiej odłącz go na całą noc komp się zresetuje. Po podłączeniu przejedź się bo objawy mogą nie ustąpić od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbojus 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 tak na gazie i na benzynie chodzi tak samo i zapomniałem dodac ze faluja obroty spróbuje z akumulatorem i zobaczymy pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaCZeK 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Może to być silniczek krokowy chociaż prędzej bym obstawiał na nieszczelny kolektor ssący albo nawet na uszczelki pod nim do bloku silnika inaczej mówiąc ssie lewe powietrze. Miałem podobny problem i po uszczelnieniu całego układu dolotowego problem znikł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się