sandmann Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 15 godzin temu, danielstol napisał: Na 200 km z gtb1756vk pompki z Avf powinny podlać. Wszystko zależy też w jakim stanie jest wałek i szklanki no o oczywiście też pompki. Sprzęgło BRD pasuje p&p do Avf ale tylko cały komplet czyli dwumas, tarcza,dociska. Dwumas z Avf nie podejdzie do tarczy i docisku z BRD. Jasne, jak będę zmieniał sprzęgło to cały zestaw kupię od BRD. Zerknąłem właśnie na alledrogo i nie bardzo mogę znaleźć taki zestawik o jakim rozmawiamy...same 140km;(szukam sachsa nie luk. Nie masz może gdzieś numeru takiego zestawu??Rozumiem, że nową tarczę mogę potraktować kevlarem??Jeśli chodzi o szklanki i wałek, to się okaże:) mam nabite 272kkm, przy 302 mam wymianę rozrządu (to za jednym razem zajrzę do wałka rozrządu...jedna robota), więc spokojnie poczekam, pozbieram graty i na pewno zrobię tak, żeby wałek i szklanki były perfect;)podejrzewam, że obecne sprzęgło na luzie wyrobi do 300kkm. A dzięki Twoim podpowiedziom myślę, że jak się wyrobię z pitachą to zarzucę 073 BJ od BPW i będzie 200+ ogromna dziękówka
sandmann Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 8 godzin temu, RumJanek napisał: 200 może zrobi na takim setupie ale będzie kopcić, bez kopcenia to tak 180 jest do ogarnięcia. Pompki AVF jeśli są dobre to będą na limicie, co do turbiny to można na niej iść dalej ale powyżej 230-240 różnie z tym może być. Ważne jaki masz wydech, jak seryjny i standardowy icek to tak na 170 możesz iść, później już będzie robił lagi i się dławił. Nie jest zalecane (nie znaczy że nie można) wstawiać drugiego icka z bexa, niemniej jednak centralny będzie lepszy, im większy tym lepiej. Sam jestem przed tym dylematem, ja narazić mam ogarnięty wycieczki i turbine, za tydzień 'stage I' a później kolekcjonuje kolejne graty, jak chcesz iść w 'stage II' niestety musisz częściowo zaglądnąć do silnika i dokonać kosmetycznych zmian. Na tym silniku robią hard-core, dochodzą nawet do 550bhp ale to już maniacy i na 'ćwiartki' idą... Na YT masz. Ja będę szedł właśnie na 230, o ile motorownia pozwoli to 240 i na tym skończę, dla mnie wystarczy, i tak się toczę po drodze, nie wolno mi przekroczyć 113km/h To tak w skrócie Aaa, powyżej magicznych 200+ pompki z AVF możesz wykorzystać, musisz przełożyć w nich końcówki, nie pamiętam jak się nazywają, ale ktoś może wiedzieć o co mi chodzi, a jak sobie przypomnę to wstawię, wtedy dodajesz od np. +30 - +150% mocy i ma ci to wyrobić. Już wiem, FIRAD Wydech na razie seria, ale temat o którym rozmawiamy to kwestia czasu, potrzebuję trochę ponad roku (post wyżej wyjaśnione dlaczego:), a obecny mój cel nr 1 to dokładka quattro z 2.0tdi 170km, lub 2.5tdi 180km, więc wydech będzie 2 kominki Czyli jeśli Was dobrze zrozumiałem gtb1756vk+FMIC+pompki BPW+2 kominy i wałek oraz szklanki w super stanie i możemy rozmawiać o 220/400??Jeśli o czymś zapomniałem to mnie poprawcie:)pozdro
RumJanek Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Wałek najlepiej załóż z 1.9 SDi, jest ostrzejszy... Jeżeli chcesz przekroczyć 190+ to w/w rzeczy nie wystarczą. Musisz dodać kilka rzeczy, ale zacznij od mapy i dodawaj po trochę, to co będziesz już miał i tak zrobi banan na twarzy. Ogólnie jeśli wyjdziesz poza 200+ to już miazga będzie, nie jednemu skopiesz d*** [emoji3]
DanielMod Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Wałek to od 2.0 SDI np. BDJ bo 1.9 SDI to chyba tylko były VP . Przepis na 220km/420Nm to FMIC , podstawa przy takiej mocy , potem turbo gtb1756vk , gtb2056vk ewentualnie już pod większe moce gtb2260vk , pompki BJ/AL ewentualnie Firad 50-80 % najlepiej razem z ostatnią wymienioną dmuchawą oraz sprzęgło BRD jak pisałem wcześniej a do GTB2260vk z firadami tarczę polecam obitą kevlarem:-) Nr dwumasu SACHS do BRD 2294 501 178 oraz sprzęgło i docisk SACHS 3000951872 wydaje mi się że to te numery które podaje .
RumJanek Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Daniel, 17tke bym dał jak najbardziej, nad 20tka się sam zastanawiałem a 22-ki już bym nie włożył, większe moce i bilet, a to wiąże się z tym żeby go napedzic to trzeba nieźle dmuchnąć, z dołu będzie ospale a od góry dowalalo mocą. Chyba nie o to chodzi w tym wszystkim. Najlepiej to wyposrodkowac. 17 jest idealna, 20 już na wymiar i ostatecznie jeśli ktoś nie pójdzie dalej.Wiesz, moze zakładają wałek z 2.0, ale ja będę zakładał z 1.9...Zdam się na poradę tego, który będzie mnie stroił.
DanielMod Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Pisałeś żeby założyć wałek z 1.9 SDI bo jest ostrzejszy , Tylko z SDI 1.9 nie będzie pasował bo to nie PD . Chyba że się mylę i były 1.9 SDI na pompkach . Dopiero z tego co wiem wałki SDI ale od np. Caddy 2.0 czy Golfa 5 podchodzą do 1.9 PD .
RumJanek Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zapytam gościa co co robił coś takiego, czy to faktycznie ma być 2.0 czy 1.9Z tego co pamiętam, mówił o 1.9, upewnię się i najwyżej poprawie wpis, ja tego nie robiłem i zdaje się na opinie i pomysły innych.
turzol Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Na 200 km z gtb1756vk pompki z Avf powinny podlać. Wszystko zależy też w jakim stanie jest wałek i szklanki no o oczywiście też pompki. Sprzęgło BRD pasuje p&p do Avf ale tylko cały komplet czyli dwumas, tarcza,dociska. Dwumas z Avf nie podejdzie do tarczy i docisku z BRD.Dwumas avf jest ten sam co brd. Ma tę same nr OEWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
DanielMod Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 2 minuty temu, turzol napisał: Dwumas avf jest ten sam co brd. Ma tę same nr OE Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Czyli jednak wychodzi na to że sam komplet sprzęgła od BRD podejdzie na dwumas AVF/BPW? Już nie wiem w końcu jak to jest :-) Dla mnie byłoby to super rozwiązanie gdyż dwumas jest w dobrym stanie tylko docisk i tarcza słaba..BRD podobno ma mocniejszy docisk i na tym mi zależy.
turzol Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Kpl sprzęgła brd rozni się od avf dociskiem który znosi wieksze momenty. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
rrrudy25 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Dwumas avf jest ten sam co brd. Ma tę same nr OEWysłane z iPhone za pomocą TapatalkArtur, to w teori i numerkach [emoji6]a w praktyce jest inny i sprzegła nie przelozysz [emoji14]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
RumJanek Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Daniel, masz rację, to ma być wałek z 2.0 SDi, trochę z nim zabawy, z 1.9 150 maja być szpilki do głowicy lub mocniejsze dedykowane ARP ponieważ seryjne AFV zaczną się rozciągać przy tej mocy.
turzol Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Artur, to w teori i numerkach [emoji6]a w praktyce jest inny i sprzegła nie przelozysz [emoji14]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka nr oryginałów dwumasy jak i zamienników sachs/LUK są takie same dla BRD/AVF więc jakim cudem mialyby nie być zamienne? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
rrrudy25 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 No widzisz ,cuda [emoji16]NIE PASUJE ZAMIENNIE ,TRZEBA CAŁY KPL[emoji6]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
DanielMod Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Właśnie niby numery te same a czytając różne fora ludzie piszą że tylko cały komplet pasuje...
turzol Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) Ale kombinujecie. Od 3 lat mam kpl sprzęgła BRD z firmy LUK i założyłem go na fabrycznym dwumasie. LUK 415 0244 10 SACHS 2294 501 178 Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez turzol
rrrudy25 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Ale kombinujecie. Od 3 lat mam kpl sprzęgła BRD z firmy LUK i założyłem go na fabrycznym dwumasie. To dziwne, bo moja tarcza brd kreciła sie w powietrzu jak ja przymiezałem na dwumas z avf-a ?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
RumJanek Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Fabryczny dwumas jeśli dobry, starczy na ok 420Nm, później może slizgać.Ja na obecną chwilę robię na moim fabrycznym, później będę zastanawiał się nad solidem i mocniejszym dociskiem i tarczą. Turbo GTB17 w zupełności mi wystarczy i na tym pozostanę.
sandmann Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 21 godzin temu, danielstol napisał: Wałek to od 2.0 SDI np. BDJ bo 1.9 SDI to chyba tylko były VP . Przepis na 220km/420Nm to FMIC , podstawa przy takiej mocy , potem turbo gtb1756vk , gtb2056vk ewentualnie już pod większe moce gtb2260vk , pompki BJ/AL ewentualnie Firad 50-80 % najlepiej razem z ostatnią wymienioną dmuchawą oraz sprzęgło BRD jak pisałem wcześniej a do GTB2260vk z firadami tarczę polecam obitą kevlarem:-) Nr dwumasu SACHS do BRD 2294 501 178 oraz sprzęgło i docisk SACHS 3000951872 wydaje mi się że to te numery które podaje . o wałkach czytałem że najlepsze są Kolbenschmidt, jeśli chodzi o ten z 2.0sdi to rozumiem że chodzi o ten: 50007582? Rozumiem że szklanki od B6??Dzięki za te numery;)
sandmann Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 10 godzin temu, RumJanek napisał: Daniel, masz rację, to ma być wałek z 2.0 SDi, trochę z nim zabawy, z 1.9 150 maja być szpilki do głowicy lub mocniejsze dedykowane ARP ponieważ seryjne AFV zaczną się rozciągać przy tej mocy. te szpilki od głowicy są od 1.9 sdi 47kw/64km (59-03r)? 22 godziny temu, RumJanek napisał: Wałek najlepiej załóż z 1.9 SDi, jest ostrzejszy... Jeżeli chcesz przekroczyć 190+ to w/w rzeczy nie wystarczą. Musisz dodać kilka rzeczy, ale zacznij od mapy i dodawaj po trochę, to co będziesz już miał i tak zrobi banan na twarzy. Ogólnie jeśli wyjdziesz poza 200+ to już miazga będzie, nie jednemu skopiesz d*** To jak możesz to przybliż mi temat czego jeszcze będę potrzebował, bo chciałbym się zorientować jak to dokładnie wygląda finansowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się