-
Postów
205 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O sandmann
Informacje
-
Imię
Mati
-
Miasto
Nasielsk, Grójec
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1816 wyświetleń profilu
Osiągnięcia sandmann
3
Reputacja
-
sandmann zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
widziałem ten filmik, tylko w jakim stopniu jest miarodajny?Ten preparat powinien chyba zacząć odpowiednio działać po przejechaniu określonej ilości km?można to dodać do AVF?I dodaje się co 4 wymianę oleju? (zmieniam co 12kkm)
-
Temat dawno nie ruszany... Na rynku dostępne są 3 produkty firmy Liqui Moly zmniejszające tarcie i zabezpieczające silnik : 1.Ceratec 2.Motor protect 3.Molygen motor protect Ktoś stosował?warto? Czy każdy z tych dodatków można zastosować do dowolnego silnika?
-
Witam, mam taki problem z rns-e że czasami gubi fale i rozłącza radio... stawiałem na adapter antenowy, ale po wymianie jest to samo:(czyli zostaje gniazdo, i co z tym zrobić??
-
[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)
sandmann odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Jeździ ktoś na zestawie bilstein b8+ eibach sportline?macie jakieś foty?najlepiej na feli 17"?jak jeest z komfortem na tych amorkach?całkowity beton czy ujdzie?skłaniam się raczej do eibach pro-kit -30, ale jestem ciekaw tych sportline -
Panowie takie pytanko: planuje dorzucić do swojej b6 1.9 130km avf 2003r - Q z b7 (2.0tdi 170km)....amorki powoli się kończą i myślałem żeby wrzucić zestaw Bilstein b8 + Eibach pro kit (-30mm). Jak to dobrać wg kategorii wagowych żeby równo usiadło? Ma ktoś u siebie taką kombinację?dodam że obecnie mam zawiechę 1bv.
-
Cześć, pytanie może gdzieś już było ale nie mogę znaleźć. Planuję w swoim avancie a4b6 130km 1.9tdi (zawicha 1bv) dołożyć quattro z 2.0tdi 170km z b7, a następnie dorzucić zestaw eibach pro-kit -30+ bilstein b8..... jak w takiej sytuacji dobrać taki zestaw, żeby to równo usiadło?
-
rozumiem tylko nie wszyscy wiedzą że zakładają syf kupując Lema na alledrogo. Jak założysz ori Lema to przynajmniej wiesz za co płacisz. Jeśli chodzi o MS, to może nie jest zły w porównaniu z Kraftem, Febi czy jakimś tam Delphi ale mnie w życiu już nikt na ten temat nie namówi. Moim zdaniem tylko Lem ewentualnie TRW
-
Lemy padają po 15kkm jak się kupuje za 980zł na allegro komplecik:) Osobiście nie polecam MS. U mnie po 20 tys 8 wahaczy przednich do śmietnika
-
Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)
sandmann odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
Ok, dzięki ? ? -
dzięki
-
Te śruby 10x1,5 60mm najlepiej 10.9??
-
ok, panimajui żeby to miało ręce i nogi to toczę na 324 czy 326??
-
i czy nie ma różnicy Q czy ośka?
-
Hehe zgadza się:)i bez żadnego toczenia tarcz (330 wysokość 36,4 z a5/a6c6 allroad)?pod felę 17"bez problemu??a jak bym chciał przewody hel do tego dopasować to normalnie od s4b6 pasują?
-
Dobra my tu sobie gadu gadu o osłonach, a nie wiem czy w ogóle sobie zawracać głowę tym zestawem o który pytam...za Twoją radą H4mm3r poszperałem na forum, ale o zaciskach t5 coś było tylko pobieżnie wspomniane i to w zestawie z innymi jarzmami. Do tego że to finalnie nie są 330mm tylko 324 lub 326 bo trzeba staczać, coś tam nawiercać, jakieś szpilki, ble ble...a ja gadałem z koleżką na jakimś forum X, że on ma zaciski z T5, jarzma z c6 i tarcze z a5 i osłony z s4b6 i tylko linkę ręcznego wypinam z jednego uchwytu i bangla......Jeśli to jakaś lipa to po prostu chciałbym żeby ktoś mi napisał : nie zawracaj sobie z tym d*py bo jest sporo pier...enia, a jeśli faktycznie pasi w 100% to przecież taki zestaw można dostać taniej niż 300mm z s4b6