Jump to content
0
rookie

Liqui Moly MOTOR PROTECT - próbował ktoś?

Recommended Posts

Wlałem LM Motor Protect do silnika, zobaczymy jakie będą efekty.

Próbował ktoś to cudo?

images.jpg

<br /><br />


Były: VW Golf III 1,9 TDI 110KM, Audi 80 B4 1,9 TDI 90KM<br />Audi A4 Avant 1,9 TDI 110KM 1997<br />Audi A4 1.9 TDI AFF 75 PS<br /><br />Jest: Audi A4 Limo 1.9 TDI 81kW/110 KM, Model 2000 <br />Uwaga: Teraz zwijam asfalt. AVG rządzi! [sIGPIC][/sIGPIC] A teraz PUMPE DÜSE mam ja duże. BKE skradzione. Jest BRD

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli zauważysz jakieś plusy daj znać, bo ostatnio sam się zastanawiam nad dodatkami olejowymi ze względu na dość długie klepanie na zimnym silniku

Share this post


Link to post
Share on other sites

też bym chętnie posłuchał opinii na ten temat ale takich prawdziwych a nie opinii typu reklama dźwignią handlu aby tylko sprzedać


MARKO

Pamiętaj jednak drogi przyjacielu, że Święty Krzysztof jedzie z Tobą do 120 km/h. Powyżej tej prędkości na jego miejsce wsiada Święty Piotr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po otwarciu puszki ukazał się olej barwy czerwonej.


Były: VW Golf III 1,9 TDI 110KM, Audi 80 B4 1,9 TDI 90KM<br />Audi A4 Avant 1,9 TDI 110KM 1997<br />Audi A4 1.9 TDI AFF 75 PS<br /><br />Jest: Audi A4 Limo 1.9 TDI 81kW/110 KM, Model 2000 <br />Uwaga: Teraz zwijam asfalt. AVG rządzi! [sIGPIC][/sIGPIC] A teraz PUMPE DÜSE mam ja duże. BKE skradzione. Jest BRD

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy to nie będzie coś na miarę moto doktora ?

no ale niech się wypowiedzą inni !!!


MARKO

Pamiętaj jednak drogi przyjacielu, że Święty Krzysztof jedzie z Tobą do 120 km/h. Powyżej tej prędkości na jego miejsce wsiada Święty Piotr...

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy to nie będzie coś na miarę moto doktora ?

no ale niech się wypowiedzą inni !!!

Coś w tym stylu kolejny środek, który ma reanimować zużywające się silniki. Kiedyś interesowałem się środkiem Liqui Moly który miał wyciszać popychacze. Znajomy pracujący w motoryzacji odradził mi to stwierdzając, że tego typu środki służą jedynie ich producentom a niesprawna część należy wymienić a nie zalewać silnik jakimś cudownym środkiem. Po przeczytaniu negatywnych opinii osób które to stosowały, odpuściłem go sobie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, to nie jest moto doktor.

Nie ma zadania wyciszać niczego.

Ten środek zmniejsza tarcie wewnątrz silnika i opóźnia zużycie elementów trących.

Coś jak modyfikator metalu, wg producenta starcza na 50 tkm


Były: VW Golf III 1,9 TDI 110KM, Audi 80 B4 1,9 TDI 90KM<br />Audi A4 Avant 1,9 TDI 110KM 1997<br />Audi A4 1.9 TDI AFF 75 PS<br /><br />Jest: Audi A4 Limo 1.9 TDI 81kW/110 KM, Model 2000 <br />Uwaga: Teraz zwijam asfalt. AVG rządzi! [sIGPIC][/sIGPIC] A teraz PUMPE DÜSE mam ja duże. BKE skradzione. Jest BRD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie, to nie jest moto doktor.

Nie ma zadania wyciszać niczego.

Ten środek zmniejsza tarcie wewnątrz silnika i opóźnia zużycie elementów trących.

Coś jak modyfikator metalu, wg producenta starcza na 50 tkm

czyli nadal nie wiadomo ile w tym prawdy

bodajże kiedyś Krzysio Hołek kiedyś coś tam też reklamował jakiś cudowny środek tylko nie pamiętam nazwy tego specyfiku, nawet chyba był robiony test przez jakąś gazetę motoryzacyjną - zalali silnik tylko tym środkiem no i ...... chodził tak samo jakby był zalany olejem:mysli:

może jeszcze ktoś ma jakieś sugestie ? - ja to raczej do tego podchodzę tak powiedzmy z przymrużeniem oka ale opinii wysłuchać można


MARKO

Pamiętaj jednak drogi przyjacielu, że Święty Krzysztof jedzie z Tobą do 120 km/h. Powyżej tej prędkości na jego miejsce wsiada Święty Piotr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co z tak szeroko reklamowanym modyfikatorem+ jakas tam nano technologia wojskowa nikt nie stosował?

reklamuja go sieci typu feu vert i gazety motor i auto swiat przez ktory nawet byl testowany,niby mozliwosc przejechani 50km bez oleju na tym i zero uszkodzen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja natomiast skuszę się na ten środek, z racji tego że nigdy nie zawiodłem się na Liqui Moly. Wlałem kiedyś środek do wyciszania popychaczy w 2.5 tdi i jest o wiele ciszej po rozruchu. Tak samo jak nie powiem złego słowa o LM Diesel Additiv czy płukance Engine Flush.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się też skusiłem, ponieważ w ulotce produktu napisane jest, że w połączeniu z olejem syntetycznym w silniku zmniejsza tarcie o 35%.

I podają na to dowody laboratoryjne z certyfikatem TUV "Tested Product Effectiveness"

Wierzę im:)

Te obniżone tarcie mogłem zaobserwować jedynie na moich palcach, gdy wziąłem go trochę z puszki.

Inaczej niż rozbierając silnik nie idzie chyba tego sprawdzić.


Były: VW Golf III 1,9 TDI 110KM, Audi 80 B4 1,9 TDI 90KM<br />Audi A4 Avant 1,9 TDI 110KM 1997<br />Audi A4 1.9 TDI AFF 75 PS<br /><br />Jest: Audi A4 Limo 1.9 TDI 81kW/110 KM, Model 2000 <br />Uwaga: Teraz zwijam asfalt. AVG rządzi! [sIGPIC][/sIGPIC] A teraz PUMPE DÜSE mam ja duże. BKE skradzione. Jest BRD

Share this post


Link to post
Share on other sites

35% to raczej niemożliwe, gdyby tak było to powinny odczuwalnie wzrosnąć moc i moment silnika, a spalanie powinno wyraźnie spaść, ale może kiedyś wytestuję

Share this post


Link to post
Share on other sites
bodajże kiedyś Krzysio Hołek kiedyś coś tam też reklamował jakiś cudowny środek tylko nie pamiętam nazwy tego specyfiku, nawet chyba był robiony test przez jakąś gazetę motoryzacyjną - zalali silnik tylko tym środkiem no i ...... chodził tak samo jakby był zalany olejem:mysli:

Motor Life, kiedyś to zalewałem do silnika benzynowego w 3 autach,w zimie spora różnica, silnik spokojnie i zdecydowanie ciszej pracował, w lecie rzadziej włączał się wentylator.


Było Audi A4 B6 Avant Quattro170KM/372Nm by Dynosoft / Brakes-321/288mm

Jest Audi S4 B9 Sedan 2018r Stage1 TTC

Share this post


Link to post
Share on other sites
35% to raczej niemożliwe, gdyby tak było to powinny odczuwalnie wzrosnąć moc i moment silnika, a spalanie powinno wyraźnie spaść, ale może kiedyś wytestuję

właśnie tylko czy po zalaniu tym czy innym specyfikiem nie zaszkodzi to w jakimś tam stopniu motorkowi ?


MARKO

Pamiętaj jednak drogi przyjacielu, że Święty Krzysztof jedzie z Tobą do 120 km/h. Powyżej tej prędkości na jego miejsce wsiada Święty Piotr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja polecam ORYG produkt xeramic ,tylko oryginał ,można poznac bo na dnie środka jest takie jak by mleczko,nalałem tego to mojego 3 auta golf II 1.8gt i wyciszyło go i mniej pali gazu.mniej dymi,ciszej chodzą popychacze,no same plusy,dałem za to 75zł za 0.5l i naprawde działa.


nie ma mnie na forum. jak cos pisac na prywatny e-mail ,( problemy zdrowotne ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja polecam ORYG produkt xeramic ,tylko oryginał ,można poznac bo na dnie środka jest takie jak by mleczko,nalałem tego to mojego 3 auta golf II 1.8gt i wyciszyło go i mniej pali gazu.mniej dymi,ciszej chodzą popychacze,no same plusy,dałem za to 75zł za 0.5l i naprawde działa.

o to już coś jakieś naświetlenie tematu

ze swojej strony kiedyś tam wlewałem do Borewicza wspomniany wyżej w poście Motor Life :gicior: wtedy puszka kosztowała 45 ziko nie powiem motorek ciszej pracował

natomiast odradzam Moto Doctor badziewie niesamowite stosowane do zalewania silnika krótko przed sprzedażą - znam takich co strasznie przejechali na tym ustrojstwie :facepalm:


MARKO

Pamiętaj jednak drogi przyjacielu, że Święty Krzysztof jedzie z Tobą do 120 km/h. Powyżej tej prędkości na jego miejsce wsiada Święty Piotr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc mogę już coś powiedzieć konkretnego o Motor Protect Liqui Moly.

Silnik pracuje na nim ciszej i bardziej miękko.

Polecam go.


Były: VW Golf III 1,9 TDI 110KM, Audi 80 B4 1,9 TDI 90KM<br />Audi A4 Avant 1,9 TDI 110KM 1997<br />Audi A4 1.9 TDI AFF 75 PS<br /><br />Jest: Audi A4 Limo 1.9 TDI 81kW/110 KM, Model 2000 <br />Uwaga: Teraz zwijam asfalt. AVG rządzi! [sIGPIC][/sIGPIC] A teraz PUMPE DÜSE mam ja duże. BKE skradzione. Jest BRD

Share this post


Link to post
Share on other sites
A więc mogę już coś powiedzieć konkretnego o Motor Protect Liqui Moly.

Silnik pracuje na nim ciszej i bardziej miękko.

Polecam go.

od razu była zauważalna różnica czy po przejechaniu określonej liczby kilasów ?

i ile tego lałeś ?


MARKO

Pamiętaj jednak drogi przyjacielu, że Święty Krzysztof jedzie z Tobą do 120 km/h. Powyżej tej prędkości na jego miejsce wsiada Święty Piotr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosimy o więcej szczegółów :) myślałem o czymś takim przy poprzednim samochodzie , ale to był ford więc i tak by to nic nie pomogło...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prosimy o więcej szczegółów :) myślałem o czymś takim przy poprzednim samochodzie , ale to był ford więc i tak by to nic nie pomogło...

własnie by doktorek pomógł ,w ojcabyłym aucie astra wciagała olej (1,4 16v) i raz na 2 miechy kupowal doktora i było ok,a tak musial ze 3 l oleju na miesiac wlewac,a doktor puszka 12zł wiec oplacalo sie.

Liqui Moly to bardzo dobre produkty,ale zamiast jakiegos cuda wlać olej tej firmy z MOS2,to naprawde dużo daje. w sumie chyba najlepszy olej jaki widziałem.


nie ma mnie na forum. jak cos pisac na prywatny e-mail ,( problemy zdrowotne ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wlałem całą puszkę czyli pół litra.

Różnica była zauważalna po ok. 30 km.

Jeżdżę na oleju Liqui Moly 5W-40 Top Tec.

Sęk w tym, że przedtem na gorącym silniku słychać było delikatny metaliczny stuk szklanek.

A teraz go nie ma.


Były: VW Golf III 1,9 TDI 110KM, Audi 80 B4 1,9 TDI 90KM<br />Audi A4 Avant 1,9 TDI 110KM 1997<br />Audi A4 1.9 TDI AFF 75 PS<br /><br />Jest: Audi A4 Limo 1.9 TDI 81kW/110 KM, Model 2000 <br />Uwaga: Teraz zwijam asfalt. AVG rządzi! [sIGPIC][/sIGPIC] A teraz PUMPE DÜSE mam ja duże. BKE skradzione. Jest BRD

Share this post


Link to post
Share on other sites

rooki a jaki to jest metaliczny dzwiek szklanek?kiedy go bylo slychac ?po otwarciu maski?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat dawno nie ruszany... Na rynku dostępne są 3 produkty firmy Liqui Moly zmniejszające tarcie i zabezpieczające silnik : 

1.Ceratec 

2.Motor protect 

3.Molygen motor protect 

Ktoś stosował?warto? Czy każdy z tych dodatków można zastosować do dowolnego silnika? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

14 godzin temu, Axel1 napisał:

 

widziałem ten filmik, tylko w jakim stopniu jest miarodajny?Ten preparat powinien chyba zacząć odpowiednio działać po przejechaniu określonej ilości km?można to dodać do AVF?I dodaje się co 4 wymianę oleju? (zmieniam co 12kkm)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...