Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o opinie


BARTOL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzis porobiłem logi (probowalem) i wyszlo cos takiego:

błędy na silniku:

Address 01: Engine

Controller: 028 906 021 CE

Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

4 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

Logi dynamiczne i statyczne jakos razem mi sie to wzięło

http://vaglog.rtnet.pl/vampire_14_54403.html

http://vaglog.rtnet.pl/vampire_14_54404.html

http://vaglog.rtnet.pl/vampire_14_54405.html

http://vaglog.rtnet.pl/vampire_14_54406.html

http://vaglog.rtnet.pl/vampire_14_54407.html

Jesli możecie to sprawdzcie czy mozna cos z tego wyczytac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba sterownik silnika Ci nawala - w logach nie widzi zawsze prędkości obrotowej wału, stopnia wciśnięcia pedału gazu i innych a przy tym pokazuje maksymalną wartość masy zasysanego powietrza zmierzoną przez przepływkę czyli jednym słowem bzdury. Wspomnieć należy, że turbo przeładowuje bo zawalona będzie zmienna geometria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ecu jest ok, to że nie lubi od razu wpadać w tryb awaryjny to wada programistów, w nowszych wersjach już to poprawili

logi są bzdurne bo zrobione na zgaszonym silniku, jak chcesz możesz przyjechał do mnie zrobimy logi jak należy i od razu co się da naprawimy, z Tomaszowa masz ~60km do mnie, albo poczytaj dogłębnie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

i zrób logi jak należy, z tych co wkleiłeś widać że turbo jest do czyszczenia i to zrób czym prędzej, dolot masz nie szczelny, obrotomierz na desce oszukuje bo na bank 4000obr przekraczałeś podczas logów bo nie ma nic pewniejszego niż logi, masz sporo do zrobienia przy silniku no i lepiej będzie jak mnie odwiedzisz, zaoszczędzisz wiele czasu i kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5040obr :shocked: też miałem kiedyś 22lata, w pierwszym silniku padła mi 5 razy uszczelka pod głowicą i na koniec panewki, w drugim panewki i na koniec pękł wał korbowy, w trzecim doszedłem do tego że dolewałem 1,7L oleju na 1000km, w kolejnym popękał tłok, i w końcu trafiłem na A4 1.9TDI 110km AFN który 4 rok już znosi mój chory styl jazdy, trafiłeś na najwytrzymalszy silnik jaki można, wiec szanuj go bo lepszego nie znajdziesz, staraj się nie przekraczać 4000-4200obr bo powyżej tych obrotów nie ma przyspieszenia i jest to nie zdrowe dla silnika i podzespołów

w starych logach turbo pracuje prawidłowo ale widać ze z rozrządem dzieje się coś nie dobrego, kiedy był rozrząd robiony? czy auto zapala zawsze ok?

mam jutro wolne i z chęcią bym się piwka napił :) sprawdzili byśmy wszystko co się da, przez neta zanim po kolei wszystko sprawdzisz minie dużo czasu, opcja druga zrób komplet logów tak jak tu masz opisane http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

dodatkowo zrób dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki, bez kompletu logów można sobie pogdybać, a z tej garstki co wkleiłeś już powiedziałem co nie gra, możesz jeszcze zajrzeć do ecu czy nie pływa w oleju bo widać że map sensor już zaczyna wariować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prosbe o nie nagabywanie kolegów na publicznym forum na usluge diagnostyki/logów czegokolwiek.

Jest od tego PW.

Do autora wątku.

Wykonaj komplet logów zgodnie z instrukcją, ktora jest na forum i zamiesc porzadnie... ale juz w nowym wątku.

Tutaj poki co kłodeczka.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...