maciek1820 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Witam posiadam Audi A4 1.6 z 96 r. Od pewnego czasu borykam się z falującymi obrotami na biegu jałowym, którym towarzyszą drgania w kabinie (mocniejsze na zimnym silniku). Drgania te wahają się w granicy 40rpm (na poziomie ~~ 860-900). Czyszczona oraz dwukrotnie adaptowana była przepustnica Vagiem, oraz przepływomierz. Byłem u kilku mechaników i żaden nie stwierdził jednocześnie co to może być. Z tego co wiem wypadałoby sprawdzić jeszcze kolektor ssący czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, pytanie jak sprawdzić żeby nie narażać się na zbędne koszty u mechanika, który za samo rozebranie krzyknie niezłą sumkę. Macie jakieś inne pomysły co do przyczyny owego problemu? Może Świece? Dodam, że VAG nie wykazuje żadnych błędów, ostatnio miałem błąd sporadyczny z Lambdy ale po wykasowaniu nie pojawia się ponownie. Pozdrawiam i liczę na jakieś rady/ sugestie. [mod]Czy masz trudności z wyborem właściwego prefix-u!? Chyba, że uważasz, że we wszystkich B5 jest silnik benzynowy - poprawiłem kolejne polecą do kosza[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro_22 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Miałem podobnie u siebie i to nie była wina tego ze silnik łapał gdzieś lewe powietrze bo mechanior sprawdzał, okazało się ze jeden z cylindrów niedomagał i to była przyczyna falowanie obrotów i trzęsienia całej budy czy to na zimnym czy na ciepłym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1820 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Miałem podobnie u siebie i to nie była wina tego ze silnik łapał gdzieś lewe powietrze bo mechanior sprawdzał, okazało się ze jeden z cylindrów niedomagał i to była przyczyna falowanie obrotów i trzęsienia całej budy czy to na zimnym czy na ciepłym silniku Ktoś to zdiagnozował ? Jeśli tak to w jaki sposób? Jak rozwiązałeś problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro_22 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Byłem z tym u mechanika i on to zdiagnozował i nie wiem w jaki sposób I nie rozwiązałem tego problemu bo nie mam pieniędzy narazie na to Jeżdżę już tak pół roku i póki co nic niepokojącego się nie dzieje No może poza falowanie i drganiem całej budy. Btw. Wymiana świec nic nie daję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1820 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Możliwe, że masz racje aczkolwiek nie koniecznie to musi być to bo sporo osób ma podobne problemy, a z tego co czytałem u każdego prawie pomaga co innego heh. Ktoś jeszcze ma może jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artim 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Ja bym sprawdzil jeszcze odme bo one lubia pekac z wiekiem a to moze byc powod falowania obrotow. Wymienilem ja w poprzednim aucie i po problemie. Zamiennikow chyba nie ma a ori kosztuje okolo 120zl. Temat byl juz poruszany na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się