Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Proszę o analizę błędów


Arturoo

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Witam ,jak w temacie proszę o analizę błędów, mam od kilku dni problem z podciśnieniem w aucie-pada pompa vakum(najprawdopodobnie)

,wczoraj wieczorem było czysto (żadnych błędów ),a dziś troszkę obrodziło :confused4: :gwizdanie:

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D1 907 401

Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D01

Coding: 02014

Shop #: WSC 06435

00000059 130 106CC150_1.V5A199812691

No fault code found.

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 927 156 CR

Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3131

Coding: 00001

Shop #: WSC 06435

2 Faults Found:

17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal

P0706 - 35-10 - - - Intermittent

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 A

Component: ABS/EDS 5.3 quattro D00

Coding: 0273004284

Shop #: BB 24334

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 P

Component: A4 KLIMA

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 931 TX

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D13

Coding: 00160

Shop #: WSC 62375

XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ7Z0C2373501

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D12

Coding: 12897

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie:

- jak sprawdzić uszkodzenie (rozbierać asb :?: :confused4:)

-dlaczego się nie komunikuje skrzynia z silnikiem skoro nie było nic rozpinane między nimi :mysli:[br]Dopisany: 15 Sierpień 2011, 18:12_________________________________________________Dorzucam logi

Log (0 - 011,003,011,003)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie grzeb w osprzecie poki nie wykonasz logow zgodnie ze sztuką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za link :notworthy: ,już go znam :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arturoo, sprawdził Ci już ktoś pompę podciśnienia vacuometrem ? Tryb awaryjny powodują błędy skrzyni biegów ale jeśli idzie silnik normalnie to wolno się rozpędza. Układ podciśnienia sprawdziliśmy wielokrotnie i nie ma nieszczelności. Sztanga przy turbo na biegu jałowym chodzi ładnie i jest od razu wciągana. Załączone dwa logi zrobiłem tylko w celu sprawdzenia czy nie ma nieszczelności w dolocie bo na wszystkie logi nie starczyło nam czasu. W moich warunkach na parkingu osiedlowym nie byliśmy w stanie nic więcej zrobić. Arturoo mówił, że pompa vacuum była sprawdzana w Bielsku-Białej i tam stwierdzono, że daje tylko 0,3 bara ale nikt z nas nie wie gdzie się wpinali vacuometrem w celu zmierzenia wartości podciśnienia a faktem było to, że był rozpięty przewód podciśnienia przy grodzi, który idzie do serwa hamulców i w związku z tym mieliśmy wątpliwości co do wpięcia vacuometru bezpośrednio pod pompę podciśnienia. Oczywiście hamulec wcześniej kolega miał twardy. Drugą rzeczą było to, że po spięciu przewodu hamulec raz działał poprawnie a w paru momentach był twardy więc nadal problemy z podciśnieniem. Pompę podciśnienia Arturoo miał zakupioną zapasową lecz niestety nie była ona oryginalna - podejrzewałem, że jest albo z BMW albo z silnika 2.4 TDI i nie zdecydowaliśmy się na jej podmianę. Podejrzewałem, że by pasowała ale gabarytowo była większa i trzeba by było zrezygnować z osłony termicznej po jej montażu bo nie mieściłaby się na tej. Niestety na skrzyniach automatycznych się nie znam wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa vacum jest zmieniona podciśnienie 0,6 jest juz uzyskane -nie jest ksiazkowo ale juz lepiej . To swiszczenie to byl rozpiety waz przy icku z lewej strony .

Sztomel raz jeszcze wielkie dzieki za poswiecony czas i za pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ten swist ,o ktorym Ci mowilem jak robilismy logi tak od 2k sie zaczynal ,teraz juz tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...