szyku Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Witam , bmw 5 2.0 d 136 ps ... (wiem forum audi, ale też miałem i dalej korzystam z forum. i oczywiście licze na pomoc ) Mianowicie problem polega na Tym że przepala się mi przewód który znajduje sie za chłodniczką spalin , co powoduje utratę mocy. Wymieniłem już 3 w Tym Tygodniu z czego 2 z aso i jeden ze szrotu (musiałem bo za duże koszta)... po założeniu wszystko jest okej . ale to już 3 i zaczynam bankrutowac (w sumie ponad 600zł za kawałek rurki) Mianowicie co może byc powodem ? Podkreslam że nie mam ubytków płynu chłodniczego , nie mam ubytków oleju (za to coraz mniej pieniędzy i coraz to wiekszy problem) ! PROSZĘ O POMOC !! ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Sztomel Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Powodem jest temperatura spalin albo słaby materiał z którego ten przewód jest wykonany. Przepala się najbardziej w czasie rozgrzewania silnika kiedy to jeszcze chłodnica spalin nie jest aktywna. Nie znam szczegółów budowy silnika z Twojego auta bo nie podałeś jego oznaczenia ale nie zastanowiłeś się nad całkowitym odłączeniem chłodnicy spalin wraz z wyjściem spalin z kolektora wydechowego do zaworu EGR ? To chyba będzie najtańsza i jednorazowa ingerencja by problem nie powracał.
szyku Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 up^^[br]Dopisany: 16 Sierpień 2011, 18:52_________________________________________________ Pomocy ..
Sztomel Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 szyku, jesteś w stanie podać nam kod silnika (jego symbol z wlepy w dokumentach samochodu lub z bloku silnika ? Każdy silnik, w którym zainstalowano fabrycznie system recyrkulacji spalin czyli EGR ma ciut ograniczone tym systemem wartości normalnej jego pracy w celach ekologicznych. Wywalenie systemu EGR i chłodnicy spalin (ma za zadanie polepszenie jego parametrów mimo jego fabrycznego okaleczenia) i na tym właśnie polega wycięcie EGR i chłodnicy spalin - zarówno mechaniczne jak i programowe by nie dopominał się o te zmiany sterownik silnika i na tym to głównie polega. Jesteś zarejestrowany na forum BMW ? Jeśli tak to koledzy powinni Ci to wszystko wyjaśnić i pomóc w ustaleniu kodu/symbolu Twojego silnika i moźliwości wycięcia EGR i chłodnicy spalin a jeśli nie to podaj kod silnika a trochę poszukam za Ciebie (o ile forum BMW będzie dostępne bez konieczności rejestracji się na nim).
szyku Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 szyku, jesteś w stanie podać nam kod silnika (jego symbol z wlepy w dokumentach samochodu lub z bloku silnika ? Każdy silnik, w którym zainstalowano fabrycznie system recyrkulacji spalin czyli EGR ma ciut ograniczone tym systemem wartości normalnej jego pracy w celach ekologicznych. Wywalenie systemu EGR i chłodnicy spalin (ma za zadanie polepszenie jego parametrów mimo jego fabrycznego okaleczenia) i na tym właśnie polega wycięcie EGR i chłodnicy spalin - zarówno mechaniczne jak i programowe by nie dopominał się o te zmiany sterownik silnika i na tym to głównie polega. Jesteś zarejestrowany na forum BMW ? Jeśli tak to koledzy powinni Ci to wszystko wyjaśnić i pomóc w ustaleniu kodu/symbolu Twojego silnika i moźliwości wycięcia EGR i chłodnicy spalin a jeśli nie to podaj kod silnika a trochę poszukam za Ciebie (o ile forum BMW będzie dostępne bez konieczności rejestracji się na nim). dzięki wielkie za pomoc poprostu zatkałem go przy zaworze oraz przy wlocie do silnika i odrazu lepiej po problemi , dziękuje jeszcze raz .. pozdrawiam .. )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się