Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Czasami trzęsie, rzuca autem na luzie i na biegu (automat)


teeree

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

.. po latach bez awaryjnej jazdy, stalo sie, :> :) :)

po przejechaniu kilku km zgasilem /odpalilem auto i zaczelo nim rzucac czy to na luzie N, na biegu D lub R ,

do domu wrocic musialem wiec zaczelem jechac i po chwili ustalo,, bylo dobrze przez 2 dni a dzis w drodze do pracy znowu zaczelo rzucac autem, dojechalem zgasilem , po pracy odpalam i wszystko ok,

podjechalem do mechanika, podlaczyl pod komputer, i nagle zaczelo rzucac autem :) i wyszlo mu cos z 3 cylindrem?/ ze pompowtryskwtrysk raz dziala a raz nie, wykluczyl uszkodzenie wtrysku, stwierdzil natomiast ze to instalacja? czyli jak mam to rozumiec kabelek gdzies przerwany/nie laczy ?

i raz zalancza pompowtrysk a raz nie, i w tedy jak nie laczy to rzuca autem?

mial ktos takie cos?

umowilem sie z nim w piatek rano, bo mowi ze pol dnia roboty,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój kolega miał w AJM

PD nie dostawał sygnału co jakiś tam czas, uwalony kabelek przy samej pompce :hi:

obyś miał to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój kolega miał w AJM

PD nie dostawał sygnału co jakiś tam czas, uwalony kabelek przy samej pompce :hi:

obyś miał to samo

oo czyli jednak moze to byc kabelek :) licze na szczescie, tak tak to u mnie to napewno to samo, poki co nawet nie mysle o wymiane PD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie daj bóg to mam komplety pompek z różnych PD :hi:

napisz cene na PW , bede mial rozeznanie jaki to koszt, seryjnych do ajm, i moze cos mocniejszego na zapas mocy?

bo chyba czeka mnie wymiana :kox:

bylem u mechanika, sprawdzil/poprawil czule miejsca instalacji i stwierdzil ze nie jest pewny w 100% usterki w instalacji, zamienil PD 3na4, 4 na 3, i jak teraz pokaze blad na 4 to wyjdzie ze pd do wymiany,

, po odebraniu auta zauwazylem ze mam nizsze obroty na jalowym N, wszesniej mialem lekko ponad 900 , a teraz okolo 850? i chyba jest glosniejszy, albo to moje 'halo' bo zaczynam sie wczuwac :)

poki co niebawem jade na wakacje, , wiec zeby nie robic sobie kosztow przed, jak wroce to zaczne 'dlubac'

---------- Post dopisany 30-05-2012 at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany 22-08-2011 at 21:16 ----------

ostatnia diagnoza u chiptunera, pompowtrysk nie dziala mechanicznie, ale elektronicznie jest wporządku,

Radził żebym wlał srodek do czyszczenia ukladu paliwowego i wtryskow (zalecił tani stp),

tak też zrobiłem i objaw prawie znikł (czasa dzialania 2000km),

Teraz wlalem (liqymoly do czyszczenia PD), i po przejechaniu 100km, nic juz nie szarpie, nie trzęsie, nie rzuca autem,

wszystkie bolączki jak ręka odjął,

i obyło się bez wymiany wtrysków, (na szczęście)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też czasami tak zatrzęsie na wolnych. Sugerowanie przez forumowiczów, że to przerwa czasami kabelków do PD.Moje pytanie to, czy taka przerwa jest zapisywana przez ECU.Bo umnie nic nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, po odebraniu auta zauwazylem ze mam nizsze obroty na jalowym N, wszesniej mialem lekko ponad 900 , a teraz okolo 850?

U mnie w automacie standartem (fabrycznie) wolne obroty są 819... Czyli 39 na VAG-u w BS.

Mozliwe ze masz inna skrzynie biegow i obroty maja byc wieksze. Ale mysle ze 850 to nie jest zle.

Moze nalezalo by zrobic logi i zobaczyc czy wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też czasami tak zatrzęsie na wolnych. Sugerowanie przez forumowiczów, że to przerwa czasami kabelków do PD.Moje pytanie to, czy taka przerwa jest zapisywana przez ECU.Bo umnie nic nie ma.

u mnie chiptuner, brał taka usterke pod uwage, ale sprawdzil, przegladnal kabelki i mowi ze wszystko ok, a przerwa w instalacji powinna byc chyba odnotowana ? ,

proponuje , jesli nie uzywales wczesniej? zalej do paliwa tego oczyszczacza PD liqimoly, mozesz tez wymienic filtr paliwa, jesli dawno nie zmieniales,

u mnie po wlaniu tego oczyszczacza, usterki zaczely znikac

---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ----------

U mnie w automacie standartem (fabrycznie) wolne obroty są 819... Czyli 39 na VAG-u w BS.

Mozliwe ze masz inna skrzynie biegow i obroty maja byc wieksze. Ale mysle ze 850 to nie jest zle.

Moze nalezalo by zrobic logi i zobaczyc czy wszystko jest ok.

Logi, w sumie dobrze by bylo, bede mial to ku pamieci, obecnie jezdze i jest ok, chociaz wczesniej obroty byly 900 teraz okolo 850, mozliwe ze tak ma byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyściłem już LqM. prosto na PD.Filtr paliwa nowy.Też zauważyłem jakby troszkę mniej szarpie, ale jednak od czasu do czsu.

Ciekawi mnie, czy każda najmniejsza przerwa, czy też słaby styk jest odnotowany w ECU.

No bo, jeśli tak, to nie ma sensu tam zaglądać skoro brak takiej informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, po przezlocie koło 300 tysi tak się dzieje, luzują się wsuwki na pompkach. Wystarczy odpiąć kostkę wyjąć poszczegulny pin i go delikatnie zagnieść żeby ciężko się wcisnął w gniazdo pompowtrysku i po kłopocie, no chyba że olej jest nie taki i pompki zaczynają padać bo i tak sięzdarza jak ktoś nie leje normy jak się powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobnie najpierw dlugi czas drgania lekkie przy obrotach 2000tys km, po ok 2 tygodniach ciezko pali na cieplym a raz nawet na jalowym trzasl sie, telepal caly.

Obecnie prawie za kazdym razem od poczatku do konca telepie sie i nie ma mocy daje gazu a on drga caly. vag pokazal sproradyczny blad wtrysku 2 i 3. A jak telepal sie caly to pokazal takie dane ze kolega za glowe sie zlapal. Zrestartowalem kluczykiem i dalej sporadyczny blad?

Filtr paliwa 40 tys km wymienialem, przebieg moj na zegarze 375tk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...