majsio Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Witam wszystkich, dzisiaj zatankowałm auto pod sam korek i powoli niechętnie udałem sie do kasy aby wydać majątek i po powrocie gość który stał za mna mówi że mi się chyba paliwo leje z baku ( po czym wsiadł w auta i szybko odjechal ) i rzeczywiście leciało prawie jak z kranu no więc długo nie myśląc powiedziałem na stacji żeby sobie posprzątali wsiadłem w auto i ogień do domu - byłem w trasie a zostało mi jakieś 100km, po przejechaniu 10km zatrzymałem się żeby sprawdzić - już się nie lało ale intensywnie kapało po powrocie wjechałem na kanał wytarłem do sucha i już nic nie leciało. Czy ktoś może wyjaśnić mi gdzie leży problem? ale swoją drogą sensacja na stacji była - wszyscy nagle wsiedli w auta i odjechali
maron_d Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Za dużo nalałeś i sie ulało To chyba musi mieć rozszczelniony zbiornik, bo ja za każdym razem dobijam do pełna i odpowietrzam tak, że ani kropli już nie doleję i mi nie cieknie. Najlepszy sposób - wyjeździć prawie do sucha, ściągnąć zbiornik i obadać co i jak, skąd cieknie. Być może gdzieś uderzyłeś i po prostu pękł
majsio Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 napewno nigdzie nie jest uderzony a jak wszedlem do kanalu to tak jakby cos z gory lecialo, jak to jest polaczone z wlewem ? sa tam jakies uszczelki ?
pepik Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Jak jezdzilem puntem to miałem taki sam problem, u mnie był pęknięty wąż który łączył wlew z bakiem i jak paliwo było w wężu to ciekło, może w audi jest tak samo i masz jakąś dziurę między bakiem a wlewem?
SotoM Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 to proste i logiczne nieszczelny oringu lub pęknięty Pierściński mocujący wkład pływaka w zbiorniku nieszczelny przewód odpowietrzający. do pływaka dostaniesz się od góry czyli odkręcając klapkę w podłodze w bagażniku jak podniesiesz wykładzinę i wyjmiesz styropian wyrównujący. a jeśli to odpowietrzenie (w co wątpię) to musisz rwać Bak. jesli były by nieszczelne przewody zasilajace i odprowadzajece paliwo ciekło by cały czas niezaleznie od ilosci paliwa w BQ i pisał bys posty czemu AFN jara 15L/100km
majsio Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 możesz trochę jaśniej to opisać do bagażnika pod podłogę kiedyś zaglądałem ( przy okazji wymiany tylnych amorków ) było sucho... a co z tym odpowietrzeniem? na moje oko przekroczyłem jakiś poziom i wylało się tyle ile było nad tym właśnie - napewno nie powinno tak być A tam jest jakieś łączenie? uszczelki? ? czy ktoś wie jak bak jest zbudowany w tym modelu?
SotoM Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 nie chodzi mi czy masz sucho w kufrze tylko tam jest klapka która sie odkreca i jest dojscie do pływak który jest w zbiorniku. a najlepiej jedz do mechanika...
majsio Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 nie chodzi mi czy masz sucho w kufrze tylko tam jest klapka która sie odkreca i jest dojscie do pływak który jest w zbiorniku. a najlepiej jedz do mechanika... dzieki za fantastyczna porade jak bym chcial jechac do mechanika to bym pojechal do mechanika
SotoM Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 prosciej ci to napisz.. . -otwórz bagaznik -wyjmij/podnies wykładzine bagarznika, -wyjmij styropian wyrównujący twoim oczom ukarze się w podłodze czarna klapka przykręcona kilkoma śrubkami -odkrec je jesli ci sie uda -odsun klapke i masz przed soba pływak w zbiorniku. zobacz czy pekniety jest pierscień czyli ta ogromna nakretka plastikowa odkreca sie to specjalnym kluczem pajakowym ale napewno go nie posiadasz wiec bedziesz musial uzrzyc młoteczka i kołeczka drewnianego i delikatnie trzeba to próbowac odkrecic - nie żdziw sie jak zaczna sie lamac płetwy pierscienia... najlepiej kup odrazu ten gumowy oring który tam jest i dopiero sie za to zabierz.
majsio Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 dzieki kolego wyciek zlokalizowany- powod - zawinieta uszczelka plywaka. Poprawiona, zalany pod korek i ani kropla nie wyleciala pozdrawiam Temat zamkniety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się