grzes1704 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 proszę o analizę logów Log (0 - 001,001) Log (1 - 004,004) Log (2 - 008,011) Log (3 - 000,000,000,000) Log (4 - 003,008,011) Log (5 - 003,011) Log (6 - 003,003) Log (7 - 003,010) Log (8 - 011,011,011)
grzes1704 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 sprezarka do czyszczenia ... turbo było czyszczone jakieś 3 miesiące temu , czy to możliwe w tak krótkim odstępie czasu? sztanga podnosi sie sporo po odłączeniu i ponownym połączeniu węża podciśnienia
spanky Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 sprezarka do czyszczenia ... turbo było czyszczone jakieś 3 miesiące temu , czy to możliwe w tak krótkim odstępie czasu? sztanga podnosi sie sporo po odłączeniu i ponownym połączeniu węża podciśnienia to zle zlozona sprezarka po czyszczeniu ...
grzes1704 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 a poza tym wszystko jest ok ? dodam jeszcze ze wszystko po złożeniu turbiny było ok przez te trzy miesiące dopiero teraz.
przemik Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Sam czysciles ? Czy ktos to robil ?
grzes1704 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 sam czyściłem i złożyłem obudowę turbiny dokładnie w tych samych miejscach[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 14:57_________________________________________________walnęła uszczelka pod głowicą i może to było przyczyną przeładowania? zrobię głowice to się dowiem
IDUAL Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Kolego a jak wyczyściłeś turbo bo spotkałem sie z takim czymś ze nie odkręcano kierownic tylko popsikano po wierzchu VD40 przeczyszczono z wierchu poruszano troche kierownicami i złożono i właśnie pook 3-4 mieś problem powrócił. Dopiero odkręcenie kierownic i wyczyszczenie ich popierem sciernym na lustro pomogło.
grzes1704 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 turbo wyczyściłem dokładnie, same czyszczenie papierem ściernym zajęło mi kilka godzin. wszystkie powierzchnie zostały wypolerowane do zdrowego metalu
ciahciah Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 nie zrobiłeś statycznego 004, 013 do ustawienia statyczny kąt wtrysku do wymiany filtr paliwa zrób loga dynamicznego 011 od 1000obr do 4500obr, powinno być widać czy to sztanga za krótka czy źle pierścień założony zrób loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem ze sztangi, wykluczymy w ten sposób czy problem nie jest z winy N75 na koniec zdejmij zawleczkę na końcu sztangi i zdejmij sztangę z bolca i zrób dynamicznego 011, to nas upewni gdzie leży problem
grzes1704 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2011 filtr paliwa nówka jakieś 5 kkm temu , kąt sprawdzałem i był koło 50 ale to miesiąc temu . W tym momencie nie jestem w stanie zrobić logów bo jest głowica zdjęta i czeka na nową uszczelkę . turbo jest wyjęte to mogę jeszcze raz rozebrać i obejrzeć
ciahciah Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 no to rozbierz cześć gorąca turbo i bardzo dokładnie porównaj czy masz jak na tym zdjęciu: http://img196.imageshack.us/img196/8788/afnturbo.jpg na zdjęciu jest prawidłowo i tak musi być u ciebie, każdy zaznaczony na czerwono element musi być tak samo w logu masz kat 0 i skacze nawet na 255.., jak miesiąc temu sprawdzałeś w basic setting 000 i było 50 no to niech mechanik dobrze przyjrzy się czy rozrząd nie kwalifikuje się do wymiany, niech sprawdzi czy koło pasowe nie ma luzu i w jakim stanie jest napinacz po wymianie uszczelki na początku lepiej delikatnie jeździć, logi dynamiczne odłożyć w czasie
grzes1704 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 napinacz jest ok. pasek raczej już do wymiany . koło na wale jest zużyte i tez będzie wymieniane. turbo wieczorem rozbiorę i napiszę co i jak. [br]Dopisany: 24 Sierpień 2011, 15:50_________________________________________________turbo było źle złożone. dziękuje za diagnozę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się