Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o ocenę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprezarka do czyszczenia ...

Opublikowano

sprezarka do czyszczenia ...

turbo było czyszczone jakieś 3 miesiące temu , czy to możliwe w tak krótkim odstępie czasu? sztanga podnosi sie sporo po odłączeniu i ponownym połączeniu węża podciśnienia

Opublikowano

sprezarka do czyszczenia ...

turbo było czyszczone jakieś 3 miesiące temu , czy to możliwe w tak krótkim odstępie czasu? sztanga podnosi sie sporo po odłączeniu i ponownym połączeniu węża podciśnienia

to zle zlozona sprezarka po czyszczeniu ...

Opublikowano

Sam czysciles ? Czy ktos to robil ?

Opublikowano

sam czyściłem i złożyłem obudowę turbiny dokładnie w tych samych miejscach[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 14:57_________________________________________________walnęła uszczelka pod głowicą i może to było przyczyną przeładowania? zrobię głowice to się dowiem

Opublikowano

Kolego a jak wyczyściłeś turbo bo spotkałem sie z takim czymś ze nie odkręcano kierownic tylko popsikano po wierzchu VD40 przeczyszczono z wierchu poruszano troche kierownicami i złożono i właśnie pook 3-4 mieś problem powrócił. Dopiero odkręcenie kierownic i wyczyszczenie ich popierem sciernym na lustro pomogło.

Opublikowano

turbo wyczyściłem dokładnie, same czyszczenie papierem ściernym zajęło mi kilka godzin. wszystkie powierzchnie zostały wypolerowane do zdrowego metalu

Opublikowano

nie zrobiłeś statycznego 004, 013

do ustawienia statyczny kąt wtrysku

do wymiany filtr paliwa

zrób loga dynamicznego 011 od 1000obr do 4500obr, powinno być widać czy to sztanga za krótka czy źle pierścień założony

zrób loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem ze sztangi, wykluczymy w ten sposób czy problem nie jest z winy N75

na koniec zdejmij zawleczkę na końcu sztangi i zdejmij sztangę z bolca i zrób dynamicznego 011, to nas upewni gdzie leży problem

Opublikowano

filtr paliwa nówka jakieś 5 kkm temu , kąt sprawdzałem i był koło 50 ale to miesiąc temu . W tym momencie nie jestem w stanie zrobić logów bo jest głowica zdjęta i czeka na nową uszczelkę . turbo jest wyjęte to mogę jeszcze raz rozebrać i obejrzeć

Opublikowano

no to rozbierz cześć gorąca turbo i bardzo dokładnie porównaj czy masz jak na tym zdjęciu: http://img196.imageshack.us/img196/8788/afnturbo.jpg

na zdjęciu jest prawidłowo i tak musi być u ciebie, każdy zaznaczony na czerwono element musi być tak samo

w logu masz kat 0 i skacze nawet na 255.., jak miesiąc temu sprawdzałeś w basic setting 000 i było 50 no to niech mechanik dobrze przyjrzy się czy rozrząd nie kwalifikuje się do wymiany, niech sprawdzi czy koło pasowe nie ma luzu i w jakim stanie jest napinacz

po wymianie uszczelki na początku lepiej delikatnie jeździć, logi dynamiczne odłożyć w czasie

Opublikowano

napinacz jest ok. pasek raczej już do wymiany . koło na wale jest zużyte i tez będzie wymieniane. turbo wieczorem rozbiorę i napiszę co i jak.

[br]Dopisany: 24 Sierpień 2011, 15:50_________________________________________________turbo było źle złożone. dziękuje za diagnozę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...