Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pytanie odnośnie tp


krg1

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś się orientuję kto odpowiada za kabel telefoniczny który znajduję się między domem a słupem. Chodzi o to kto zostanie obciążony kosztami naprawy tego kabla po tym jak np zerwie go gałąź??

Dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiada tp, wiem bo zeszłej zimy śnieg gdy zsuwał się z mojego dachu trafił na przewód telefoniczny i oczywiście siłą rzeczy go zerwał. Tylko nie wiem do końca jak to jest, bo tepsa ma chyba 48h na rozwiązanie problemu, a dla przykładu Netia - 24h.

podałem swój przykład, ale może być tak, że w innej sytuacji nasza kochana tp odmówi przyjęcia zgłoszenia.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem podobny problem w anglii. Bo mam zalozony telefon i internet z BT (British Telecom czyli cos takiego jak TP). Jezeli usterka jest nie z mojej winy to naprawiaja to oni i nie ponosze oplat. Ich jest wszystko do gniazdka telefonicznego w domu.[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 21:22_________________________________________________Wiec mysle ze w polsce jest tak samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem podobny problem w anglii. Bo mam zalozony telefon i internet z BT (British Telecom czyli cos takiego jak TP). Jezeli usterka jest nie z mojej winy to naprawiaja to oni i nie ponosze oplat. Ich jest wszystko do gniazdka telefonicznego w domu.[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 21:22_________________________________________________Wiec mysle ze w polsce jest tak samo :)

Ale GB to jest cywilizowany swiat ...

Ja wlacze z tp bo gdy zamawiałem Neostrada to pani sie słowem nie odezwała o oplącie za utrzymanie lacza . A zapytana o całkowity kosz podała okolo 50pln . Próbuje z nimi rozwiązać umowę ale to jest walka z wiatrakami . Maja 60dni (sic) na odpowiedz. Wiec teraz place 90 pare złotych a mam net 2 mbit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rzeczywiscie sprawa tutaj w anglii wyglada duzo prosciej :) Tutaj zawsze podadza calkowite koszta. A jeszcze zanim podlaczyli wszystko to przyslali najpierw roczny plan (ile co miesiac i dokladnie za co). Tak wiec mialem czarno na bialym napisane za co bede placic. A dodatkowo po przyslaniu tego planu chyba przez jakis tydzien moglbym jeszcze zrezygnowac nie ponoszac zadnych oplat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem miesiąc . Ale pierwszy rachunek przyszedł po 2 miesiącach (Dwa pełne cykle) :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...