pawullonn 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam Miałem ostatnio uszkodzoną rurę od intercoolera wymieniłem i pojawił się nowy problem z przeładowaniem. Jak odpale samochód to mogę jeździć do momentu przekroczenia 120km/h, powyżej następuje odcięcie, przy czym odpalenie ponowne samochodu pozwala jeździć na nowo do momentu 120km/h. Domyślam się, że trzeba sprawdzić zapewne N75, ale mnie interesuje jedna sprawa czy może to oznaczać wymianę turbo??? Czy może się skończyć tylko na czyszczeniu turbo?? Powiedzcie koledzy, wiem że należy zrobić logi ale z doświadczenia co może oznaczać taka awaria jak u mnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 sciag waz i zobacz jakie masz luzy na turbo, mnie w ciagu pol roku tez 2 razy zdazylo sie przeladowanie przy 4500 tys obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawullonn 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 W czwartek jadę do mechanika bo w najbliższych 2 dniach nie mogę. Najważniejsze dla mnie jest to czy czeka mnie regeneracja turbo czy coś mniejszego :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 W czwartek jadę do mechanika bo w najbliższych 2 dniach nie mogę. Najważniejsze dla mnie jest to czy czeka mnie regeneracja turbo czy coś mniejszego :/ A moze bys tak wpisał szukaj. Jest o tym tysiace stron. I za chwile byś juz wiedział co trzeba zrobic ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawullonn 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Sprawa się wyjaśniła, zaworek N75 i samochód wyrywa do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Sprawa się wyjaśniła, zaworek N75 i samochód wyrywa do przodu nie ma jak to precyzja wypowiedzi moze bys napisal kolegom co z tym zaworkiem N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlw 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Witam, miałem podobnie. Wymiana zaworku nie pomogła. Pozostało wyjąć turbinę i wyczyścić zapieczone kierownice. Roboty sporo zwłaszcza z zapieczonymi śrubami ale efekt natychmiastowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się