QRi 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 nowe turbo, minimalnie zmniejszone doładowanie - w szczycie 1,23 bara, na końcu pomiaru 1,18 nowy IC - niestety mniej wydajny i w nim tkwi problem nie złamanej bariery 300ps - strasznie sie grzeje. Pomijając fakt, że temperatura na dworze w trakcie pomiaru wynosiła prawie 30stopni, to w trakcie pomiaru powyzej 6k rpm temperatura powietrza finalnie przekraczała 60stopni :/, stąd na końcu wykres się "spłaszcza" Dla porównania 2 pomiar na nagrzanym ICku dał 7 koni mniej - temperatura pow. osiagnela 68stopni. Nie mniej jednak - jest OK Finalnie 296ps/364nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Jakie turbo ? Jaki fmic ? Daj fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 "nowe stare" - GT28RS FMIC Iveco daily - malutki ( ) - to jedyna rzecz którą nowy nabywca (jeśli się takowy znajdzie) - będzie mógł sam sobie zmodzić Foty silnika postaram się ustrzelić dzisiaj popoludniu jak znajdę chwile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 strasznie późno to coś wstaje - wszystkie GT28RS w 1.8T tak się zachowują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 strasznie późno to coś wstaje - wszystkie GT28RS w 1.8T tak się zachowują? mniej więcej, ze 500rpm jest do ugrania niżej eliminatory wstają niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Faktycznie późno wstaje Kiedy sprzedajesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Max moment nieco powyżej 4krpm, to późno ? W porównaniu do mniejszych turbin - na pewno, ale pamietajmy ze to tylko 1,8 litra Do kupienia będzie pewnie od przyszłego tygodnia, jak się z czasem ogarnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 tak z ciekawosci - jakie ma wymiary ten fmic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Kto stroił tego potwora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Compsport @ Flyer to jest takie malenstwo ze wstyd wymiary podawac - jak pudelko zapałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Spokojnie jest do ugrania lepsze wstawanie tego turbo...moje budzi sie wczesniej a jest wieksze...niby twinscroll ale na lozyskach slizgowych a nie BB... Masz fotke kolektora wydechowego ? Czemu mniejszy boost ? chodzi o temp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 chodzi o to, ze to autko ma jezdzic totalnie bezawaryjnie, kreski sa idealnie rowne, moment obrotowy - kwestia przyzwyczajenia i na prawde jezdzi sie sprawnie wczoraj "potestowalem" samochod na niemieckiej autostradzie. nawet w momencie pełnego butowania i przebicia budzika egt nie przekracza 950stopni. Boost mozna troche podbic i pewnie wygenerowało by to pare kucy, ale lepszy efekt da wpierw zmiana FMIC na cos wiekszego. IMO ten motor przy tej tubinie i wiekszym, wydajniejszym FMICu ma potencjał spokojnie na 33x, tylko czy wtedy auto bedzie wpełni bezawaryjne i czy nie trzeba bedzie jezdzic zachowawczo? Kolektor ATP http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-001&Category_Code=VVWM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 oka, wszystko jasne dobry fmic to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Ja już niestety FMIC-a zmieniać nie będę, i tak w mody zainwestowałem drugie B6, poza tym auto mam już stosunkowo długo i mam ochotę na jakąś zmianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Spokojnie jest do ugrania lepsze wstawanie tego turbo...moje budzi sie wczesniej a jest wieksze...niby twinscroll ale na lozyskach slizgowych a nie BB... Masz fotke kolektora wydechowego ? Czemu mniejszy boost ? chodzi o temp ? Ziom nie porównuj swojej pipiczki do gt28rs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Spokojnie jest do ugrania lepsze wstawanie tego turbo...moje budzi sie wczesniej a jest wieksze...niby twinscroll ale na lozyskach slizgowych a nie BB... Masz fotke kolektora wydechowego ? Czemu mniejszy boost ? chodzi o temp ? Ziom nie porównuj swojej pipiczki do gt28rs hehe ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Aaaaa przypomniałem sobie Jaką sprężynę aktuatora masz w tym RS ? 7psi czy 14psi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Nie jestem w 100% pewny ale chyba 14, wnioskuje to po tym, że po założeniu nowej turbiny i aktuatora, pojawił się problem z przeładowywaniem. - pojechałem sobie na obiad ()- i po powrocie wszystko było już na tip-top, wnioskuję więc, że chodziło o za twardą sprężynę, którą trzeba było ciut poluzować by problem znikł. ale to tylko moje domysły. 739548-0005 - sygnatura producenta turbiny BTW mam do odania muszle ze swojej starej turbiny za ok 500, dokładając 2500 można wyrezać z tego praktycznie nowa turbine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Przeładowania są właśnie od zbyt naciągniętego aktuatora. Natomiast jeśli za bardzo Ci go poluzowali to niestety boost wolniej się buduje... Trzeba znaleźć złoty środek bo to co jest jest kiszką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 no i właśnie chyba taki środek chłopaki z CompSportu znaleźli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się