gora 0 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Tak jak w temacie. Na paliwie idzie bardzo dobrze bez żadnego szarpania a po przełączeniu na LPG podczas przyspieszania szarpie nim. Co to może być, czy to wina kiepskiej jakości gazu? Czy może gdzieś sie powietrze dostaje np. uszczelka pod głowicą? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 a może najpierw wypadałoby napisać jaka instalacji siedzi w samochodzie? Kiepskiej jakości gaz to jedna z wielu możliwych przyczyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobradd 0 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 zalecam wizyte u gazownika, szarpanie to jest czesta usterka przy instacjach gazowych znana gazownikom możesz sobie również poczytać jaki ja miałem bałagan, tez zaczelo sie od szarpania, tyle co dzisiaj sie z tym uporalem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24821.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gora 0 Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Reduktor KME wielozawór TOMASETTO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Reduktor KME wielozawór TOMASETTO czyli sekwencja jednym słowem. Spróbuj zatankować gaz na innej stacji. Niestety w większości polskich stacji LPG góruje gaz kiepskiej jakości, który mógłby powodować taką dolegliwość jak szarpanie. Nie ma co ukrywać, że wizyta u gazownika będzie raczej nieunikniona. Prawdopodobna jest również usterka układu zapłonowego np. zużyte świece, kable lub umierająca cewka (to akurat można w sprytny sposób obejść - wyprowadzając sygnał nie z cewki tylko wzmocniony z wiązki ECU). Nie można wykluczyć również usterki wtryskiwacza albo tak błahej sprawy jak zawalony filtr gazowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Napisz czyjej produkcji sterownik LPG. Jeśli to sekwencja, to masz (zakładając, że są sprawne elementy instalacji) niepoprawnie zrobione mapy lub kłopoty z mnożnikiem. Generalnie szykuje się wizyta u gazownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Jeśli to sekwencja reduktory KME to raczej tylko w sekwencjach, czy się mylę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Raczej tak. Ale wiesz, że pomysłowość Polaków nie zna granic. A poza tym jeśli ma np. Stag 300 to można go w miarę łatwo kalibrować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Ale wiesz, że pomysłowość Polaków nie zna granic. a w szczególności polskich gaziarzy W ogóle to kolega nie napisał zbyt wiele informacji. Stawiam, że to jakaś błacha usterka typu kable albo mapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gora 0 Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Okazało sie jednak, ze zatankowałem sobie lipnej jakości Gaz i tak bywa - teraz tankuje gdzie indziej i wszystko śmiga jak należy . Bylem u gazownika wszystko przejrzał i jest OK. Dziękuje wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się