majkell333 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam ! Mam taki problem, mianowicie, jechalem se ostatnio z Mysłowic na 3 stawy, przy predkosci 160km/h wyskoczyla mi kontrolka check engine, wentylatory zaczely chodzic.. na 2 dzien odpalam maszyne, jade do roboty i dalej swieci sie kontrolka check engine, wentylatory chlodnicy wlaczaja sie odrazu po zaplonie i chodzą non stop przy tym nie zuzywaja ani grama plynu, a temperatura silnika caly czas trzma 50 stopni, a z tego co wiem temp. robocza silnika to 90 stopni, w kazdym razie taka byla przed wyskoczeniem tej ze kontrolki.. mozecie powiedziec co to moze byc? czyjnik temp plynu chlodzacego? czy cos innego ?
szymus_k Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Prawdopodobnie czujnik temperatury uwalony. Jak odpala na ciepłym? Więcej pali?
Onkel Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Najlepsze rozwiązanie VAG. Podpinasz i widzisz co jest. Jeśli sam nie posiadasz podbij na lokalnego spota to zapewne chłopaki Ci pomogą.
Arek956 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Kolega miał taki sam problem tyle że w Vw passacie i u niego pomogła wymiana czujnika temp.
majkell333 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 na cieplym pali wiecej, dzieki panowie, vag podpiety i czujnik temp do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się