Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Brak sprzęgła


Adrianek20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mój problem wygląda tak: jadąc nic się nie działo a jak zatrzymałem się na parkingu i po godzinie ruszyłem to po chwili jazdy gdy chciałem zmienić bieg zobaczyłem że pedał sprzęgła wpadł na max i nie chciał już powrócić. Po zatrzymaniu samochodu zobaczyłem pod nim dużą kałuże oleju, biegi wchodziły do tej pory bez najmniejszych problemów jakieś 15tys temu było robione sprzęgło został zastosowany zamiennik Valeo który nie posiada koła dwumasowego. Na razie nie miałem możliwości zobaczyć go od spodu wiec nie wiem jak to wszystko wygląda, a wy sądzicie że co to może być??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędzej to nie olej a płyn z wysprzęglika, zobacz czy masz płyn hamulcowy w zbiorniczku :)

i będziemy gadać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli płyn hamulcowy ucieka, albo wysprzęglik się skończył albo ta rurka co łączy się z nim :hi:

u mnie siadł wysprzęglik :)

Zaraz zaleje Ci sprzęgło i spalisz je więc ogarniaj temat :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli by mi padł wysprzęglik to muszę odczepiać skrzynię czy da się go wymienić bez konieczności jej demontażu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolałem dziś płynu hamulcowego i zobaczyłem ze cieknie z okolic odpowietrznika wysprzęglika i wywala cały płyn na zewnątrz, jak uważasz mógł dostać się płyn do sprzęgła?? I czy byś mógł mi w skrócie powiedzieć jak się zabrać za wymianę go i jaki kupić bo widziałem ze występują dwa rodzaje jedne plastikowe np. firmy SACHS przynajmniej na takie wyglądają jaki i ze stali np. firmy LPR, FEBI BILSTEIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup jakiś ze średniej półki, nie najtańszy nie najdroższy, nie wiem jaki Ci polecić bo ja wyszedłem na podwórku i wziąłem sobie inny...

Odkręć rurkę doprowadzająca płyn, później wyciągnij go zdecydowanym ruchem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co patrzyłem u siebie to jest on mocowany na jakąś śrubę a przewód jest tylko na taką zawleczkę. Jak sądzisz mógł dostać się ten płyn do sprzęgła?? I jak będę montował nowy ten wysprzęglik to skrzynia w jakiej pozycji ma być najlepiej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dostać się mógł zawsze, nie umiem tego ocenić, trzeba by było endoskopem luknać :)

Faktycznie rurka jest na zawleczkę mój błąd :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko problem bo nie posiadam takiego sprzętu i nie mam pojęcia jak bym mógł to sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na odległość CI nie pomogę, chyba zostaje Ci uznać że może się nic nie wlało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te spalenie sprzęgła nastąpiło jak zamontowałeś ten drugi wysprzęglik i pojechałeś na jazdę próbną??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, padło w trasie, na parkingu wpadł mi pedał sprzęgła w podłogę, wyciągnąłem go ręką, dolałem płynu.... i po paru stówkach sprzęgło powiedziało żegnam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...