maku211 Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 Nie mogłem znaleźć co przypomina mój problem wiec zakładam nowy, jeśli taki był już na forum to sory Dziś podczas jazdy z Sącza do Krakowa w pewnym momencie podczas niewielkiego skrętu poczułem jakby kierownica zaczęła działać z opóźnieniem , zjechałem na pobocze , kiedy zacząłem kręcić kierownica, (nie jestem mechanikiem ani nie mam dużego doświadczenia w tym temacie) ale wydaje mi się ze kola jakby nie skręcały się do takiego stopnia jak wcześniej i czyje „luzy” na kierowany, czy może to być związane z „ ;KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO” proszę o pomoc.
rapens1 Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 witam ja mam ten sam problem i nie wiem co jest i czuje równiez lekkie luzy na kierownicy jesli ktoś miał podobny przypadek proszę o pomoc!!!!pozdrawiam
zelmer Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 u mnie z kolei jest taki smieszny efekt przy dużym skręcie (np. rondo) że jak już zaczynam odbijać w drugą stronę (do zjazdu np. z ronda) to czuć jakby kiera już skręciła a koła z opóznieniem skręcają za nią - jest tak tylko w jednym momencie... help?
mcm Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 może jestem przewrażliwiony ,ale ja też zaczynam coś podobnego odczuwać, jadąc slalomem po prostej równej drodze też czuję że układ kierowniczy jest lekko leniwy i jakby nie nadążał za moimi ruchami, ale może się czepiam szczegółów hmm może przekładnia kierownicza już nie domaga
zelmer Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 hehe za duża moc na AHU i nie nadaża kiera
mcm Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 hehe za duża moc na AHU i nie nadaża kiera myślisz...
leoncjo Opublikowano 24 Czerwca 2008 Opublikowano 24 Czerwca 2008 A może ma to związek z gumowymi tulejami w wahaczach ?? Po prostu guma wyrobiła się ..... szczególnie na dolnych bananach Ostatnio jak sprawdzałem zawieszenie to zauważyłem, że na talepakach zimmerbloki na dolnych wahaczach delikatnie ustępują.... nie mają luzu tylko guma po prostu ugina się i może mieć to wpływ na skręt bo wtedy delikatnie obraca się cała zwrotnica. A co do opoznienia skrętu to jezeli na zgaszonym silniku nie ma luzu na fajerze to nie ma za bardzo opcji żeby koła nie nadążały za ruchem kierownicy..... w końcu to wspomaganie a nie hydraulicznie sterowany skręt kół. Przecież wspomaganie pomaga skręcać a nie skręca....to znaczy kazdy ruch kierownicy przekłada się na skręt kół - maglownica jest sztywnym elementem mechanicznym i chyba nie ma w niej żadnych sprężyn powodujących opóźnienia skrętu kół - w koncu chodzi tu o nasze bezpieczeństwo . Ot taki mały wywód. Mam nadzieję, że zrozumiały. Proszę o komentarze..... mogę się mylić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się