izkalp Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Cześć znalazłam na necie ogłoszenia dotyczące sprzedaży nowych filtrów z cenie 900-1200zł czy to możliwe?? http://www.e-tlumiki.pl/product.php?id=5621 http://allegro.pl/nowy-filtr-fap-dpf-audi-a4-a6-1-9-2-0-2-5-3-0-tdi-i1782548818.html http://allegro.pl/katalizator-dpf-fap-audi-a3-a4-a6-nowy-tanio-filtr-i1760526083.html
wrclaguna Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 To sa zamiennniki a co w nich takiego podejrzane ?
izkalp Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 To sa zamiennniki a co w nich takiego podejrzane ? zawsze myślałam, że coś takiego to tylko w OE występuje i kosztuje 7-8 koła. Ciekawe czy to się nadaje bo mam u siebie w audiczce problemy z tym filtrem.
wrclaguna Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Albo wymien na ten z gwarancja albo wyrzuc stary DPF i wylacz programowo .
izkalp Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 Albo wymien na ten z gwarancja albo wyrzuc stary DPF i wylacz programowo . Raczej wyrzucenie nie wchodzi w grę często wyjeżdżam za granice do belgi i jak by ktoś z władz wyczaił, że coś było majstrowane i samochód nie spełnia norm emisji spalin to albo mnie zamkną albo jakaś wysoka kara. Wolała bym mieć wszytko na miejscu. Mam nadzieje, że ta alternatywa na zamiennik tego filtra jest opłacalna bo w moim audi od wczoraj nie ma mocy zapaliła sie lampka filtra + spirala świecy a na deser czek do tego.
izkalp Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 a wypalales kiedys DPF-a ? Jakoś przez komputer czy podczas jazdy??
Gość Zyziek15 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 [bpw] panowie proszę o wyjaśnienie następujących danych z vaga,które odczytałem na monitorze u elektronika gdy sprawdzałem auto Filtr cz.stałych-stopień zanieczyszczenia 5,5% Zawartość popiołu filtr cząstek stałych 86g km od ostatniej regeneracji 0 czas od ostatniej regeneracji 804godz jestem zielony w tych sprawach więc napiszcie proszę co mówią te dane
wrclaguna Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Masz zapchany DPF :gwizdanie: a wypalales kiedys DPF-a ? Jakoś przez komputer czy podczas jazdy?? W zaleznosci w jakim stopniu masz zapchany sadza DPF Na forum masz na ten temat opis jak sie wypala wystarczy poszukac
izkalp Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 Masz zapchany DPF :gwizdanie: a wypalales kiedys DPF-a ? Jakoś przez komputer czy podczas jazdy?? W zaleznosci w jakim stopniu masz zapchany sadza DPF Na forum masz na ten temat opis jak sie wypala wystarczy poszukac myślę, że juz pora na niego 180tysi[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2011, 18:43_________________________________________________mam jeszcze pytanie czy po wymienianie na nowy dpf samochód mi ruszy czy muszę kasować jakieś błędy itp??
wrclaguna Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Pewnie ze ruszy ale i tak sprawdz bledy
Musashi Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Masz zapchany DPF :gwizdanie: a wypalales kiedys DPF-a ? Jakoś przez komputer czy podczas jazdy?? W zaleznosci w jakim stopniu masz zapchany sadza DPF Na forum masz na ten temat opis jak sie wypala wystarczy poszukac myślę, że juz pora na niego 180tysi[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2011, 18:43_________________________________________________mam jeszcze pytanie czy po wymienianie na nowy dpf samochód mi ruszy czy muszę kasować jakieś błędy itp?? bez problemow. to poziom ukladu wydechowego. dpf nie posiada wlasnego sterownika. jedyna komunikacja to jego czujniki, temperatury oraz porownanie cisnien pomiedzy stronami dpf-a na podstawie ktorych okreslany jest jego stopien zapelnienia.
izkalp Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 Masz zapchany DPF :gwizdanie: a wypalales kiedys DPF-a ? Jakoś przez komputer czy podczas jazdy?? W zaleznosci w jakim stopniu masz zapchany sadza DPF Na forum masz na ten temat opis jak sie wypala wystarczy poszukac myślę, że juz pora na niego 180tysi[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2011, 18:43_________________________________________________mam jeszcze pytanie czy po wymienianie na nowy dpf samochód mi ruszy czy muszę kasować jakieś błędy itp?? bez problemow. to poziom ukladu wydechowego. dpf nie posiada wlasnego sterownika. jedyna komunikacja to jego czujniki, temperatury oraz porownanie cisnien pomiedzy stronami dpf-a na podstawie ktorych okreslany jest jego stopien zapelnienia. A to spoko dzięki chłopaki:)
Musashi Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 sugerowalbym jednak usuniecie dpf-a i wylaczenie programowe, bedzie to zdrowsze dla silnika. jezeli obawiasz sie o normy eu, sugeruje montaz katalizatora w jego miejsce.
griga-st Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 sugerowalbym jednak usuniecie dpf-a i wylaczenie programowe, bedzie to zdrowsze dla silnika.jezeli obawiasz sie o normy eu, sugeruje montaz katalizatora w jego miejsce. Wszystko OK, jeżeli klekot jest na polskich blachach . W niektórych krajach naliczany jest podatek drogowy w zależności od spełnianych norm emisji spalin. Jeżeli na przeglądzie technicznym stwierdza brak filtra, to może być potraktowane jako oszustwo podatkowe. Następny problem jest z ubezpieczeniem. Jeżeli podczas wypadku zostanie stwierdzona przez rzeczoznawce ingerencja w budowę pojazdu (sprawcy), ubezpieczyciel może odstąpić od wypłacenia odszkodowania. Chociaż logicznie myśląc, nie ma to wpływu na bezpieczeństwo.
lukaseq1 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 kolego nie takie zeczy sie robi, spokojnie go wywal i po problemnie. Pozdro
Musashi Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Wszystko OK, jeżeli klekot jest na polskich blachach . W niektórych krajach naliczany jest podatek drogowy w zależności od spełnianych norm emisji spalin. Jeżeli na przeglądzie technicznym stwierdza brak filtra, to może być potraktowane jako oszustwo podatkowe. Następny problem jest z ubezpieczeniem. Jeżeli podczas wypadku zostanie stwierdzona przez rzeczoznawce ingerencja w budowę pojazdu (sprawcy), ubezpieczyciel może odstąpić od wypłacenia odszkodowania. Chociaż logicznie myśląc, nie ma to wpływu na bezpieczeństwo. rozumiem ze auto autora watku jest na tablicach PL. pozatym po zamianie DPF na katalizator norma spalin nie ulegnie zmianie. wciaz EU4
griga-st Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 po zamianie DPF na katalizator norma spalin nie ulegnie zmianie. wciaz EU4 Wytłumacz to facetowi który robi przegląd Dla jasności- osobiście jestem zwolennikiem wywalenia DPF-a , bo wg. mnie więcej z nim problemu jak pożytku . Silnik musi być 100% sprawny,wszelkie problemy typu spalanie oleju, lejące wtryski znakomicie przyspieszają zużycie ww."gada". Chciałem tylko naświetlić problem jaki maja koledzy jeżdżący na zachodnich blachach .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się