[B6 BFB] Problem po wymianie sondy

    17 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam! Jakiś czas temu pisałem o moim problemie z utratą mocy w moim aucie. Ostatnio wiozłem się za wymianę 2 sondy... co się okazuje po wymianie auto troszkę odżyło ale nadal wywala mi błąd 17522... co jest grane?? Dodam ze po wymianie jeździłem cały czas na benzynie... Auto jedzie lepiej w górnej partii obrotów ale dół jest nadal kiepski... Co z tym robić??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdz połączenie na kostce i wiązkę do ECU może tam jest problem, błąd oznacza jak by przerwę w obwodzie(wysoka rezystancja)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie został wyrzucony a na jego miejsce wstawiony zamiennik rekomendowany tu na forum... z tuleja oddalającą sonde... Ale jak patrze na innych forach to spece którzy przerabiają układy wydechowe znacznie dalej oddalają tą sonde... tak ok 7-10cm... może tu leży problem???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    przerabiałem ten problem już kilkoma autami bez kata. wszystkie z tulejką redukcyjną i we wszystkich był identyczny problem. byc może tulejka jest zrobiona ze złego materiału i za mocno nagrzewa sonde :mysli: to są tylko domysły. wrzuć sonde bez tulejki i pojezdzij. checka nie powinno wywalić.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    7-10cm to troche za dużo. tak mi się wydaje

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zabawa z tulejkami to średnie rozwiązanie :mysli: Nie lepiej 2 sonde wyciąć programowo ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zabawa z tulejkami to średnie rozwiązanie :mysli: Nie lepiej 2 sonde wyciąć programowo ?

    najlepiej :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    czyli co spróbować ją oddalić???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam jestem właśnie po wycięciu programowo sondy drugiej mam juz spokój nie wywala błedu gaz ustawiony na korekty krotki i długie sondy .Robiłem to we wrocku wrocław-żerniki chip-tronick 3 godziny roboty i spokój .

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jak możesz to napisz jaki koszt wywalenia 2 sondy,program też robiłeś?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    powiem tak ceny są różne znalazłem za 500 dwa miesiące było taniej 3 godziny roboty samą sondę a programem chce 100 za silnik avj

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    powiem tak ceny są różne znalazłem za 500 dwa miesiące było taniej 3 godziny roboty samą sondę a programem chce 100 za silnik avj

    to lepiej sie na jakies grupowe zapisac i przy okazji podniesc moc :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    czyli dołożyć drugie tyle ,robić program i przy okazji 2 sondę usunąć z zawczasu(choć dobra i kat też)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    czyli dołożyć drugie tyle ,robić program i przy okazji 2 sondę usunąć z zawczasu(choć dobra i kat też)

    ja bym sie nawet nie zastanawial[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 22:47_________________________________________________masz

    http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=219304.msg2613065;boardseen#new

    zrobisz dwie pożyteczne rzeczy za jednym razem :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    właśnie o to chodziło ale softa będę robił dopiero styczeń lub luty i właśnie tam u p.Witka.Dzięki za linka.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam ponownie... dziś próbowałem zabawy z tulejkami oddalającymi. jest trochę różnicy czym jest ona dalej (auto lepiej się zbiera) ale nadal nie jest to to co powinno być. Jak to wyregulować żeby była w takim punkcie aby nie podawała jakiś glupot do ECU???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy