zbojna Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Czytam ten temat i zastanawiam się, czego jeszcze oczekujesz? Może chcesz potwierdzenia od prezydenta RP? Przecież masz napisane, że pompka do wymiany to ta, która jest na "-". Skoro wtrysk leje to tym samym komputer musi zdjąć z niego dawkę. Skoro inny ma korekcje na "+" to tylko dlatego, że musi dorównać temu co leje. Jeśli nie to możesz posłuchać mechanika, a zakończy się tym,że będziesz przekłądał pompki tak długo, aż z motoru zdemontujesz tą lejącą, czyt."-" Proste chcialem sie tylko upewnic w moich przekonaniach. Temat mozna zamknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Temat mozna zamknac Wcale, nie! Czekamy na relację zadowolonego użytkownika po wymianie pompki i ewentualnie log013 dla potomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Dzis zostala zmieniona 1 pompka, efekt nie jest zbyt zadawalajcy, log ponizej: http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_66501.html Dawka paliwa wzrosla, ale ta pompka ma caly czas +2,99. Na poczatku chyba nie chciala sie wzbudzis bo chodzil tak jakby na 3 pompkach, w gr 18 ta pompka miala caly czas 6... Dopiero jak przejechalem sie wzbudzila sie i wskoczylo 0. Ale korekcja nadal caly czas + 2,99, tak jak w logu. Nie wiem czy reklamowac ja? Czy jeszcze troche sie przejechac i sprawdzic? Korekcje ladniej wygladaly na starej pompce, ale dawka w grupie 1 teraz ladniej wyglada...Kosztowala mnie ta pompka 400 zl, prosze doradzcie cos. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Szmelc albo nieprawidłowo założona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Szmelc albo nieprawidłowo założona. A co moglo byc zle zalozone? Ustawiona na 225 stopni, mozna jeszcze sprawdzic na 180, ale to duzej roznicy raczej nie da...To ze na poczatku po odpaleniu przez jakies 15 - 20 min chodzil jakby tylko na 3 strych pompkach ma znaczenie? Zastala sie? Moze sie jeszcza rozrusza? Czy od razu reklamowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Kwestia czy jest założona tak, że wszystko jest szczelne i czy gniazdo w głowicy jest OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Kwestia czy jest założona tak, że wszystko jest szczelne i czy gniazdo w głowicy jest OK? Gniazdo powinno byc ok, pompka wchodzila w miare sztywno, gdyby gniazdo w glowicy bylo wyrobione, to na starej pompce razczej by nie mial wartosci srednio "-2,1", jedyne co to uszczelniania byly przelozone z starej pomki (z miesiac moze dwa temu byly przekladane miejscami i wtedy na wszystkich pompkach byly zmieniane), poza tym gdyby bylo nie szczelnie to grupa 18 by czegos nie wykazala? W grupie 18 sa same 0... i dlaczego na poprzedniej pompce dawka w gr 1 byla na granicy 3 a na tej 5? Czyzby ta nowa jednak leje a ta stara jest czyms przypchana? Czy tez na odwrot i narazie jezdzic? Moze sie ustabilizuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xManiak Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Kolego według Elsy powino byc 120 stopni. u mnie regulowałem i ustawiłem na 250 i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 A nie wywala CI błędu pompki. może masz wiązkę do wymiany.. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Moja elsa 3,7 podaje 180 stopni, bledu zadnego nie ma, wiazka powinna byc ok. Zastanawiam sie nad wsadzeniem starej pompki...a ta reklamowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Coś wam kiepsko te elsy podają regulację PD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Coś wam kiepsko te elsy podają regulację PD. Starsza podaje 225 a nowsza 180...wiec jak je ustawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Nowsza podaje 180 dla 2.0 TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Przerabiałem obie wartości w niedawnej przeszłości. To nie ma wpływu na korekcje, a raczej na reakcję pedału gazu. Tak wynika z moich obserwacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xManiak Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Mam ustawienia według boscha esi trzeba czytac od konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ustawilem na 180, nieduzo to dalo, log po odpaleniu na zimnym silniku: http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_66533.html W dolnej czesci logu momentami przytrzymywalem go na lekkich obrotach, korekcja na tej nieszczesnej pompce przechodzila z +2,8 na -1,2. Jeszcze sie wyrobi, czy poprostu ona caly czas leje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ona nie leje, tylko ECU musi dolać więcej. Gdyby lała to by zdejmowała (-). Wg mnie jest coś skopane, bo korekcje, czy przy dodawaniu gazu, czy na wolnych obrotach nie powinny się tak zmieniać. Należałoby wyciągnąć tą pompkę i sprawdzić uszczelnienia, jak również sprawdzić, czy ma takie same numery, jak twoje pozostałe. Jeśli puszczałoby jakieś uszczelnienie, może być tak, że ECU będzie dolewał, gdyż część paliwa ucieka gdzieś bokiem. Przy dodawaniu gazu zwiększasz ciśnienie podawane z vacum pompy i tym samym korekcja maleje, bo "lewy" ubytek nie puszcza bokiem tyle paliwa. Powiem jeszcze raz - wymontuj pompkę, wymień uszczelniacze i podkładkę. Starannie zamontuj i musi chodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Oznaczenia na 100% sa te same, wymontuje ja jeszcze raz ale juz po swietach...Dzieki [br]Dopisany: 22 Grudzień 2011, 19:41_________________________________________________Jednak nie wytrzymalem, wymontowalem sprawdzilem uszczelnienia byly ok, nie poprzecierane, nie zawiniete, ta na samym dole pod pokladka wygladala troszke podejrzanie, podmienilem ja na ta z starego pompowtryskiwacza, zamontowalem, ustawilem na 180, niestety jest identycznie: Grupy: 001,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_66563.html Grupy: 001,013,018 - http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_66564.html Przedtem na pierwszej pompce wartosc juz spadala do 2,5, teraz stoi rowno na 2,99... Jezeli twoja sugestia odnosnie uszczelnien jest prawdziwa zobaczymy czy bedzie sie obnizal lub podnosil stan oleju, do paliwa ciezko zajrzec czy jest w nim olej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Przecież to k... musi grać! Nie mam już pomysłów dlaczego korekcja jest taka kopnięta? Może ktoś inny zna powód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Dzwonilem do tego goscia, mowil ze ta pompka lezala w jakiejs skrzynce, nie w ropie. jak ja otrzymalem byla czysciutka jakby wymyta w myjce utradzwiekowej. Wiec moja teoria jest taka ze sie lekko przycina i moze sie rozrusza, jezeli nie to ja zwroce...[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 10:43_________________________________________________Zrobilem ok. 20 km i wydaje mi sie ze jest gorzej niz na starej, wieksze wibracje, od razu po zmianie byly minimalne, zastanawiam sie czy juz dzis nie wsadzic starego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się