stanley24 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Jestem nowy i zarazem witam wszystkich. Potrzebuje waszej pomocy. Nie wiem co się dzieje. Po odpaleniu na zimnym silniku tak bardzo tego nie widać, dopiero jak złapie temperaturę i po zatrzymaniu się na wolnych obrotach co jakiś czas nim zabuja. Dzieje się to co trzy lub cztery sekundy. Jak jest dobrze rozgrzany to dobrze odczuć. Wtryski sprawdzone wszystko gra. Nie wiem. Proszę o podpowiedź.
przemek4net Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 musisz wykonac logi (haslo diagnostyka) Generalnie w ktorys 2.5v6tdi wystepuje problem "narywania" (zweryfikuj czy to nie akurat Twoj kod silnika) - najslynniejsze na wszystkich forach w pl o audi auto niby uleczone z narywania (ale jak sie okazalo pozniej - tak jakos nie calkiem) to ex-auto Trzenia a obecnie chyba "Bienka" (nie pamietam ksywki ale namierzysz po googlach) Przemek
Gość Piotrek1500100900 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Poszukaj na a6 klub lub na AKP i zapytaj użytkownika naszego forum Bienka. Temat jest dobrze znany. Narywanie biegu jałowego BDH i BDG jest typowe dla tych silników, można powiedzieć, że to wada fabryczna. Usunięcie tego problemu w sposób fachowy nie jest proste, ale zupełnie możliwe więc sie nie zniechęcaj.
stanley24 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 Dawno mnie nie było i nie mogłem zapytać czy to jest kosztowna naprawa i czy z tą wadą można dalej śmigać. Czy to się nie pogorszy?
Gość Piotrek1500100900 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Szukaj a znajdziesz http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=94865&highlight=narywanie+bdh http://meszrum.neostrada.pl/C__ElsaWin_docs_hs2_A_en-GB_src_72_125426_master.pdf Prosze . Miłej lektury
przemek4net Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 w dokumencie jest napisane "Replace EDC control unit" - w przypadku aut cos pod 10lat takie operacje sa srednio sensowne ekonomicznie... podejrzewam, ze kumaci w temacie tjunerzy tez zrobia to bez problemu... Polecam jednak sie zastanowic... Mowa o autach, ktore na dzisiejsze pieniadze kosztowaly pewnie w okolicach 150kola - dzie te auta to stare pierniki ale w salonach kupowali je ludzie wymagajacy, z kasa! Jakie sa szanse, ze ktos kupilby taki samochod "narywajacy" zanim jeszcze nowy wlasciciel dojechal nim do domu? Zadne!!!! Te aut byly sprawne jak byly nowe!!!! Problem pojawil sie z czasem gdy auto zaczelo nidomagac MECHANICZNIE. Obstawiam, ze Wymiana softu to tylko workaround potrzebny (tu juz moje domysly) ze wzgledu na padakee pompy wtryskowej... te silniki Bcos najczesciej nedznie na hamowniach wychodza a spadajaca dawka na jalowym to odwieczna oznaka padaki VP44 W doku napisali jak byk kiedy ten "workaround" jest potrzebny With increasing engine temperature the injected fuel quantity drops to under 3.0 mg/lift.... The required value should be between 3.0 ... 8.0 mg/lift on a warm engine (85°C). To tak jakby urwany tlumik zamiast wymienic podwiazac drutem Pozdrawiam, Przemek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się