sebul 6 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Pisze w imieniu kolegi, który musi te części wymienić. A dokładnie to napisał mi ze ma przedni dolny lewy wahacz i przednie łączniki stabilizatora. Czy da rade samemu to zrobić, czy lepiej oddać do mechanika ? Oraz ile takie części dobrej jakości będą kosztować i ile mechanik może zawołać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probi101 0 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Jak ma warunki do tego i trochę zdolności manualnych to da rade samemu wymienić. Łączniki łatwiej wymienić niż wahacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Zajrzyj do działu Warsztat - Zrób to sam i jest temat na samej górze jak wymienić wahacze. Ceny to przynajmniej 200zł kolega musi przygotować na jakieś dobrej firmy za łączniki i wahacz. Mechanik weźmie za to około 70-80 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 A potrzebny kanał czy można na podnośnikach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Można bez kanału tylko podłożyć coś solidnego pod auto, żeby nie zleciało na nas podczas wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 A co ze śrubami od stabilizatorów ? Bo wyczytaliśmy, że trzeba je na maxa dokrecić, a najlepiej to jakby auto stalo na kołach i jeszcze dwie osoby w środku siedziały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Śruby się dokręca tylko i wyłącznie na opuszczonym aucie (jedynie nakrętkę od sworznia wahacza dokręcamy na maxa na podnośniku). Najlepiej załapać lekko śruby, auto na koła wtedy i kawałek powoli się przejechać aby zawieszenie chwile popracowało i się ułożyło, potem tak jak auto stoi na kołach dokręcamy śruby na maxa. Stosujemy tą metodę także do wahaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się