Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wahacz i łączniki stabilizatora.


sebul

Rekomendowane odpowiedzi

Pisze w imieniu kolegi, który musi te części wymienić. A dokładnie to napisał mi ze ma przedni dolny lewy wahacz i przednie łączniki stabilizatora. Czy da rade samemu to zrobić, czy lepiej oddać do mechanika ? Oraz ile takie części dobrej jakości będą kosztować i ile mechanik może zawołać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma warunki do tego i trochę zdolności manualnych to da rade samemu wymienić. Łączniki łatwiej wymienić niż wahacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do działu Warsztat - Zrób to sam i jest temat na samej górze jak wymienić wahacze.

Ceny to przynajmniej 200zł kolega musi przygotować na jakieś dobrej firmy za łączniki i wahacz. Mechanik weźmie za to około 70-80 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ze śrubami od stabilizatorów ? Bo wyczytaliśmy, że trzeba je na maxa dokrecić, a najlepiej to jakby auto stalo na kołach i jeszcze dwie osoby w środku siedziały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby się dokręca tylko i wyłącznie na opuszczonym aucie (jedynie nakrętkę od sworznia wahacza dokręcamy na maxa na podnośniku). Najlepiej załapać lekko śruby, auto na koła wtedy i kawałek powoli się przejechać aby zawieszenie chwile popracowało i się ułożyło, potem tak jak auto stoi na kołach dokręcamy śruby na maxa.

Stosujemy tą metodę także do wahaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...