Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Mapa czy wszystko ok?


maxus24

Rekomendowane odpowiedzi

Tak ma byc cały czas pokazuje Ci jaki masz czas wtrysku PB aby sprawdzac czy ECU nie wprowadza korekt czasu wtrysku PB podczas jazdy na LPG. Widac że sondy nie są podłaczone do LPG bo nic nie wskazują. Przydałoby sie sprawdzić jak wyglądaja korekty po obrotach oraz od temp itp oraz jak wyglądają korekty krótko/długo terminowe w ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to sady nix

Tak ma byc cały czas pokazuje Ci jaki masz czas wtrysku PB aby sprawdzac czy ECU nie wprowadza korekt czasu wtrysku PB podczas jazdy na LPG. Widac że sondy nie są podłaczone do LPG bo nic nie wskazują. Przydałoby sie sprawdzić jak wyglądaja korekty po obrotach oraz od temp itp oraz jak wyglądają korekty krótko/długo terminowe w ECU.

Tak ma byc cały czas pokazuje Ci jaki masz czas wtrysku PB aby sprawdzac czy ECU nie wprowadza korekt czasu wtrysku PB podczas jazdy na LPG. Widac że sondy nie są podłaczone do LPG bo nic nie wskazują. Przydałoby sie sprawdzić jak wyglądaja korekty po obrotach oraz od temp itp oraz jak wyglądają korekty krótko/długo terminowe w ECU.

hmm jak sady nic niewskazuja przeciez jest tam 0,61

a tu u kolegi z forum ma tak samo tylko inne wartosci http://imageshack.us/photo/my-images/268/mapyi.png/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sondy wskazuja wartość stałą 0,61 bez oscylacji czyli: albo uwalone sondy albo nie podłaczone do sterownika LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sondy wskazuja wartość stałą 0,61 bez oscylacji czyli: albo uwalone sondy albo nie podłaczone do sterownika LPG

to lipa , a czy podlaczenie tej sondy to problem dla gazownika dzuo roboty ?

i co jesli jej niema podlaczonej co siedzieje zlego ?

mam taki problem ze jesli przyjade samochodem na gazie i go wylacze to po ponownym rozruchu na benzynie juz to musze dlugo krecic rozrusznikiem zanim auto zapali

ale dzieje sie tak tylko wtedy jak auto przechodzi z gazu na benzyne

bo jesli odpale juz na benzynie i go zgasze i znowu odpale to juz pali normalnie czyli na rys

co to moze byc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak byś pojechał do gazownika bo jeśli nie umie wyregulować to niech oddaje ci kasę i demontuje instalacje.

Nie możesz odpalić po jeździe na gazie gdyż masz rozjechane korekty przez źle wyregulowaną lpg.

Możesz zapisać ustawienia (pytałeś na pw), wchodzisz w parametry i klikasz zapisz, później tylko dwa kliknięcia i masz stare ustawienia.

Według mnie powinieneś podnieść ciśnienie na reduktorze żeby obniżyć mnożnik początkowy i nowa kalibracja gdyż tu leży problem w odpalaniu. Jeśli się nie uda zwiększyć ciśnienia bo może w n się nie dać to opuść w programie pierwszą i drugą kropkę na 1,1

Jaki kolor masz hany, może źle dobrana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłaczenie sondy to nie jest duzo roboty i ułatwia regulacje bo widac jak pracuje sonda w programie LPG. To że masz problem z odpaleniem to zobacz czy czasem nie spada Ci cisnienie gazu po zgaszeniu, możesz miec gdzies nie szczelnośc i gaz dostaje sie do kol. ssacego i przy odpalaniu na PB go zalewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym nie kombinował z napięciami bo w instalacji LPG podłącza się 12v i bez stacyjki i po niej:) A źle odpala bo mapa jest rozjechana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym nie kombinował z napięciami bo w instalacji LPG podłącza się 12v i bez stacyjki i po niej:) A źle odpala bo mapa jest rozjechana

hmm a czy moge samemu ustawic ta mape zeby sie pokrywala z benzynowa i sprobowac czy dalej bedzie odpalac tak dlugo ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja obstawiam zle podłączony +12V po stacyjce tj. z cewki. Jeśli masz takie objawy jak poniżej to do gazownika i niech Tobie przepina ten plus

- po zgaszeniu auta centralka od gazu się świeci jeszcze przez jakiś czas ( do czasu aż zniknie napięcie na cewce :) )

- długo kręci ale jak odpali to już jest ok żadnych falowań obrotów i przydławień

- jak zgasisz go na benzynie odpala od strzała

- jak zgasisz na gazie długo trzeba kręcić zanim odpali.

Tu masz o tym wątek na lpg forum

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11748

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja obstawiam zle podłączony +12V po stacyjce tj. z cewki. Jeśli masz takie objawy jak poniżej to do gazownika i niech Tobie przepina ten plus

- po zgaszeniu auta centralka od gazu się świeci jeszcze przez jakiś czas ( do czasu aż zniknie napięcie na cewce :) )

- długo kręci ale jak odpali to już jest ok żadnych falowań obrotów i przydławień

- jak zgasisz go na benzynie odpala od strzała

- jak zgasisz na gazie długo trzeba kręcić zanim odpali.

Tu masz o tym wątek na lpg forum

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11748

ok wielkie dzieki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja obstawiam zle podłączony +12V po stacyjce tj. z cewki. Jeśli masz takie objawy jak poniżej to do gazownika i niech Tobie przepina ten plus

- po zgaszeniu auta centralka od gazu się świeci jeszcze przez jakiś czas ( do czasu aż zniknie napięcie na cewce :) )

- długo kręci ale jak odpali to już jest ok żadnych falowań obrotów i przydławień

- jak zgasisz go na benzynie odpala od strzała

- jak zgasisz na gazie długo trzeba kręcić zanim odpali.

Tu masz o tym wątek na lpg forum

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11748

ok wielkie dzieki

Sprawdź to ale ty tez masz rozjechana mapę na jałowym wiec to tez jest przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...