Skocz do zawartości

tuszek77

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tuszek77

Osiągnięcia tuszek77

0

Reputacja

  1. Witam! Podłącze sie popd temat żeby nie zakładać nowego. Co może być w zacisku nie tak że pompująć dzwignią od ręcznego tłoczek wysuwa sie i cofa sie?? Jakbym miał tak tłoczek wysunąć to bym sie zamachał na smierć tą dzwigienką. Zacisk nie był zapieczony rozebrany wyczyszczony. Nowe uszczelnienia. Przy rozbieraniu chyba było wszystko ok. Do końca nie jestem pewien bo rozbierałem dawno
  2. APU jest silnikiem od a4 b5 a Ty masz b6 więc nie podejdzie.
  3. Nie ściągaj koła tylko stań obok niego pochyl się nad silnikiem i powinieneś zobaczyć półoś wchodzącą do skrzyni biegów. Po lewej stronie od półosi będziesz miał ten czujnik. Innego tam nie ma. Nie jest niczym zabudowany. Powinieneś go zobaczyć
  4. Nie potrzebujesz podnośnika ani kanału. Po prawej stronie skrzyni biegów gdzie wychodzi półoś napędowa do prawego koła, powyżej powinieneś zlokalizować wtyczkę z dwoma kabelkami.
  5. Kolego sprawdź czy nie poluzowała się wtyczka od czujnika prędkości w skrzyni biegów. Miałem dokładnie to samo co na Twoim filmiku. Wyciągnięcie i włożenie wtyczki u mnie pomogło. Problem zniknął.
  6. Sprawdź czy nie masz gdzieś nieszczelności. Bo na wolnych ubogo a pod obciążeniem przelewa. Wykasuj teraz błędy i pojedzij trochę na benzynie wtedy zobacz jakie się korekcje. Jak będą większe od +/- 10 to trzeba będzie szukać dalej. Jak bedą zblizone do zera tak do 6 to regulacja gazu i powinno śmigać.
  7. Bez vaga nie ustawisz, a ryglują się po przekroczeniu 15km/h
  8. Nie musisz odpalać silnika. Odczytaj wartości na włączonym zapłonie. Tylko nie kasuj wcześniej błędów, bo wykasujesz te wartości.
  9. możesz. Wchodzisz w blok 32 w zakładce silnik. Sczytaj te wartości i napisz jakie masz w pierwszym i drugim polu
  10. Kolego u Ciebie jest d1s a nie d2s. Chyba że to nie są oryginalne ksenony to może być d2s
  11. A ja stawiam że jest gps do namierzania auta np przedstawiciela handlowego
  12. A ja obstawiam zle podłączony +12V po stacyjce tj. z cewki. Jeśli masz takie objawy jak poniżej to do gazownika i niech Tobie przepina ten plus - po zgaszeniu auta centralka od gazu się świeci jeszcze przez jakiś czas ( do czasu aż zniknie napięcie na cewce ) - długo kręci ale jak odpali to już jest ok żadnych falowań obrotów i przydławień - jak zgasisz go na benzynie odpala od strzała - jak zgasisz na gazie długo trzeba kręcić zanim odpali. Tu masz o tym wątek na lpg forum http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11748
  13. Na bank masz wzięte 12V po stacyjce z cewki. Podjedz do gazownika niech ci przepnie te 12V i będzie odpalać bez problemu. Maiłam tak samo.
  14. jak masz vaga to odczytaj wartości w grupie 32. tylko nie kasuj błedów. Po odczytaniu możesz dopiero skasować błedy.
  15. nie wymieniaj tego komputera bo to nie jego wina. Gość od gazu powinien ustawić to na podstawie korekt krótko i długo terminowych. Jak wsadził tobie wtryski valteki to już na pewno tego auta nie ogarnie. Bo jak bedzie na wolnych w miarę ok to góra będzie muł. Nie daj się namówić na wymianę komputera. Niech to porządnie wyreguluje. Regulował chociaż z tobą ta instalke podczas jazdy czy tylko po kalibracji cie puścił i powiedział że powinno być ok?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...