Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwna praca silnika


malinek21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

tu jest link w którym jest opsiany problem który dopadł moją audiczke :(

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=221783.0

Tu wkleiam logi :

http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57307.html - grupa 001

http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57308.html - grupa 011 BS

http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57309.html - grupa 009

http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57310.html - grupa 000, 000BS

http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57311.html - grupa 001

http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57312.html - grupa 004 BS

http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57313.html - grupa 003

http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57314.html - grupa 013

http://vaglog.rtnet.pl/malinek21_57315.html - grupa 008

Co według mnie jest nie tak to:

1.Zły kąt wyprzedzenia wtrysku ma być 49-51 a ja mam ok.66

2.Log 013 tak jakby nie było 4 wtrysku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. korekcja wtrysku mierzona jest względem 4 cylindra i tam masz 0 ;)

więcej info jest w dziale diagnostyki, dobrze opisana jest ta grupa

turbawka jest lekko ospała, EGR zaślepiony masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie Ty widzisz to ospałe turbo ? :)

Czytalem o Twoim problemie. Przestawiacz kąta wtrysku wygląda OK.

Sprawdz okablowanie do wtrysku sterującego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 4 wierszu widać, że coś się zmieniło, jak założyłem nowe turbo do siebie, to w maks drugim wierszu była różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczny kat wtrysku ustaw 49-54 bo 66 to za dużo

EGR nie działa, może jak go ogarniesz przestanie dymić na biało

korekcje w 013 normalne

w tych logach szafa gra wiec możliwe że podczas dzwona turbinę szlak trafił i teraz puszcza olej, no ale do puki nie zacznie auto jeździć nie przekonasz się czy turbo puszcza olej czy nie, choć jak całe auto będzie rozbierane możesz wyjąc turbo i z obu stron sprawdzić czy nie jest mokre w oleju i czy nie ma nadmiernych luzów i innych uszkodzeń mechanicznych, przy okazji wyczyść żaluzje :) mogła ci pęknąć głowica, można wymyślać powodów ogrom, a może się okazać że podczas dzwona tak wszystkim zatrzęsło że silnik zassał szlam z baku i teraz spaliny śmierdzą, a za jakiś czas nastąpi samo uzdrowienie

o jaki 4 wierszu mowa bo nie nadążam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie było żadnego błędu w silniku.

ten dym jest szaro siwy smerdzi ropą, szczypie w oczy według mnie jest to nadmiar ropy.

EGR mam zaślepiony tzn. mam zdjęty wężyk podciśnienia i w to włożoną śrubę jeżdżę tak 2 miesiące i jest ok.

Morze spróbuje założyć ten wężyk co wy na to.

W sumie to chyba nic nie da.

2.z tych logów da się powiedzieć że wtryski są sprawne bo to morze wtrysk padł.

wcześniej samochód latał bez problemu 0 dymienia.

teraz nagle się to stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...