viki81 0 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Witam Koledzy! Dziś przy wyprzedzaniu usłyszałem piszczący dźwięk jakby z prawej strony silnika. Pojawia się on od około 1800 obr/min jak mam but w podłodze. Przy wolnym przyspieszaniu nic takiego się nie dzieje. Od razu do głowy przyszła mi turbina i się troszkę przestraszyłem. Dodam, że dziś zmieniłem filtr powietrza. W 011 BS na OFF mam 969-979 a na on dochodzi powoli do 1009. Zrobiłem też logi dynamiczne 011 bo na więcej niestety nie miałem czasu. Proszę zerknijcie czy jest ok. Log (0 - 011) Dzięki za pomoc Pozdrawiam Vikus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 W 011 BS wartości masz prawidłowe ale w dynamicznym turbo wolno wstaje z powodu słabszego podciśnienia albo też nie wdepnąłeś pedału gazu jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 ew. mala dziura w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viki81 0 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Dzięki za odpowiedź. Pedał był do dechy. Właśnie wydawało mi się, że wolno wstaje. Myślicie, że dziura w dolocie lub słabe pociśnienie może być przyczyną tego piszczenie, świszczenia. Pozdrawiam Wiktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Jak zlogujesz dynamicznie 003 to będzie widać czy masz dziurę w dolocie czy nieszczelność w podciśnieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amal97 0 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Witam. Mam podobny problem. Powyżej 1800 do ok 2400 pojawia się głośny świst z prawej strony silnika patrząc od kierowcy. Nie ma tego objawu przy wolnym dodawaniu obrotów jak i na postoju, tylko pod obciążeniem. Zauważyłem również ok 1900 obrotów "dziurę" w mocy przy przyspieszaniu.Wcześniej tego nie było. Czy może mieć jakiś wpływ EGR? Chyba jest do wymiany. Pozdrawiam Zibi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 skoro swiszcze to pewnie dziurawy dolot. zrob logi bedzie wiadomo albo obejrz weze i szukaj dziury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viki81 0 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Dzięki chłopaki za pomoc! Musashi miał rację. Sprawa rozwiązana. Pęknięty od dołu przy opasce wąż gumowy łączący rurę od intercoolera z kolektorem dolotowym. Znów cisza. Pozdrawiam Wiktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się