artur1983 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 witam mam problem z Czujnikiem pozycji klapy motoru tylnego ciśnienia - G113 jak to naprawić ?nie da sie go wykasować proszę o odpowiedz [br]Dopisany: 18 Wrzesień 2011, 20:15_________________________________________________czy jest ktoś wstanie mi pomóc prosze się odezwać
MASATO Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 tu masz co nieco o naprawie tego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144660&postdays=0&postorder=asc&highlight=v71&start=15&sid=122d5d225ff776631a423f3ca70b4cb0
artur1983 Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 fajnie że podałeś link teraz pytanie czy ten silniczek jest taki sam jak w golfie i czy jest jakaś szansa na jego wymianę bez zdejmowania deski , jeśli ktoś ma zdjęcie tego silniczka proszę podać bo chcę taki zamówić na allegro ale nie wiem nawet jak on wygląda widze wtyczkę od silniczka który idzie gdzieś za wentylator [br]Dopisany: 24 Wrzesień 2011, 19:29_________________________________________________czy ktoś wyjmował ten silniczek prosze opisać jak go wyjąc A4 B5[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 14:42_________________________________________________koledzy prosze opisać czy ktoś miał taki problem z klimatronikiem i jak sobie z tym poradził
kamil1990_2006 Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 ten silniczek jest inny niż w golfie Nie jestem pewien ale to chyba chodzi o ten silniczek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=13920.0
artur1983 Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 za bardzo nie wiem jak się do niego dostać nie wiem czy nie trzeba ściągać deski aby się do niego dostać mógłby ktoś napisać na ten temat silniczek jest gdzieś przed dmuchawą bo zaglądałem tam mam rozpiętą wtyczkę od tego silniczka bo ma chyba zwarcie ostatnio rok temu miałem awarie panela i po naprawie panela gość napisał że powodem uszkodzenia był ten silniczek . Od roku jeżdżę bez niego i jest prawie dobrze to znaczy panel nie miga i wszystkie nadmuchy działają prawidłowo klima też tyko na wyłączonej klimatyzacji szybko parują szyby noi jakiś szum słychać jak by jakaś klapa przed wentylem była nie domknięta po włączeniu obiegu z kabiny szum ustaje[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 22:25_________________________________________________jest ktoś na tym forum kumaty w klimatronoikeim
bartez Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Nie wiem jak jest w B5 ale w B6 najpierw ściagnąłem filtr kabinowy - bardzo łatwo sie do niego dostać od strony silnika (od podszybia w komorze silnika). Okazało się, że rzeczywiście kierownice powietrza nie zamykaja się do końca po nacisnięciu odpowiedniego przyciku na klimatroniku. W 5 minut miałem pewność, że coś jest nie tak z silniczkiem. Do silniczka dostałem się odkręcając schowek - dostep idealny - tyle, że niwygodny bo na leżąco. Niestety mam B6 i nie wiem jak to wygląda w B5. Po podpięciu vaga był taki błąd: 1 Fault Found: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Pozdrawiam
artur1983 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 dzięki kolego u mnie po zdjęciu schowka widzę tylko kostkę idącą do tego silniczka która jest odpięta ,ciekawi mnie jak tam sie dostać bez zdejmowania całej deski . Czy ktoś to robił i da jakieś wskazówki, a czy przy uszkodonym tym silniczku miałeś moze taki objaw że przy wentylatorze na maksa słychać było świst jak by jakaś klapa była nie domknieta i powietrze uciekało , po włączeniu obiegu zamknietego swist ustaje drugi problem to parujące szyby
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się